Βαθύ μαύρισμα με σωστές τροφές

Υπάρχουν κάποιες τροφές που περιέχουν ουσίες που προστατεύουν το δέρμα μας και το βοηθούν να μαυρίσει πιο έντονα αλλά και πιο υγιεινά:


α. Τροφές πλούσιες σε β-καροτένιο, όπως τα καρότα και τα βερίκοκα


β. Τροφές πλούσιες σε λυκοπένιο, όπως οι ντομάτες και το καρπούζι


γ. Τροφές πλούσιες σε λουτεΐνη όπως το μπρόκολο και το σπανάκι


δ. Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Α, όπως τα ψάρια και τα αυγά


ε. Τροφές πλούσιες σε ψευδάργυρο, όπως τα θαλασσινά


στ. Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C, όπως οι κόκκινες και κίτρινες πιπεριές και τα ακτινίδια


ζ. Τροφές πλούσιες σε σελήνιο, όπως τα δημητριακά ολικής αλέσεως.

Barbara Liosi

Στο beauty-secrets μια γυναίκα θα βρει.Μυστικά ομορφιάς για το πρόσωπο το σώμα και τα μαλλιά.Φυσική ομορφιά και θεραπείες Ιατρικής Αισθητικής.Όλες τις νέες τάσεις της μόδας,σε ρούχα παπούτσια αξεσουάρ.Άρθρα με θέματα υγείας και διατροφής.Διακόσμηση σπιτιού,συνταγές μαγειρικής,καθώς και εβδομαδιαίες προβλέψεις ζωδίων και αναλυτικός ονειροκρίτης.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>