2 ασκήσεις για πιο λεπτούς γοφούς

2 ασκήσεις για πιο λεπτούς γοφούς

pink-daisy-flower-th - ΑντιγραφήΘέλετε ένα σώμα με τέλειες αναλογίες; Κι εγώ!  Ωστόσο, οφείλω να είμαι ειλικρινής μαζί σας: καμία άσκηση από μόνη της δεν πρόκειται να διώξει τελείως τα περιττά κιλά που έχετε στους γοφούς (θα πρέπει να μειώσετε το συνολικό λίπος του σώματός σας με δίαιτα, αεροβικές ασκήσεις και ασκήσεις ενδυνάμωσης για να επιτύχετε κάτι τέτοιο)οι ασκήσεις που σας προτείνω παρακάτω θα βελτιώσουν σημαντικά την εμφάνιση του κάτω μέρους του σώματός σας,ενδυναμώνοντας και σφίγγοντας τους γοφούς και το εξωτερικό τμήμα των μηρών.Είσαστε έτοιμες να μάθετε τις 2 ασκήσεις για πιο λεπτούς γοφούς;



Ξεκινήστε, λοιπόν, αρχικά με ένα σετ 12-15 επαναλήψεων από κάθε πλευρά, 2-3 φορές την εβδομάδα, με μία μέρα ανάπαυλας να μεσολαβεί. Για καλύτερα αποτελέσματα, τοποθετήστε βαράκια στους αστραγάλους (από 1/2 έως 1 κιλό στον καθένα)

Ταλάντευση του γοφού μπρος πίσω:

askisis-gia-pio-leptous-gofous-1-

Ξαπλώστε στην αριστερή πλευρά. Στηριχτείτε στον αριστερό αγκώνα και σηκώστε το δεξί σας πόδι, με τη μύτη του ποδιού τεντωμένη, στο ύψος του γοφού.

askisis-gia-pio-leptous-gofous-2-
Σφίγγοντας την κοιλιά, ωθήστε το δεξί σας πόδι όσο πιο μπροστά γίνεται, κρατώντας ακίνητους τους γοφούς και τον κορμό σας. Κατόπιν, φέρτε το όσο πιο πίσω γίνεται, σφίγγοντας τους γλουτούς. Κρατήστε τον έλεγχο της κίνησης.

Να αποφεύγετε….

askisis-gia-pio-leptous-gofous-3-

να σηκώνετε το πόδι σος πολύ ψηλά και μην αφήνετε τους γοφούς σας να πέφτουν προς τα μπρος.

Σήκωμα του ποδιού στο πλάι:

askisis-gia-pio-leptous-gofous-4-

Λάβετε πλάγια θέση, στηρίζοντας το σώμα σας στο δεξί γόνατο και τη δεξιά παλάμη, με το αριστερό πόδι τεντωμένο στο πλάι. 

askisis-gia-pio-leptous-gofous-5-

Κρατώντας την κοιλιά σφιγμένη, σηκώστε το αριστερό σας πόδι, μέχρι να έρθει παράλληλο με το πάτωμα. Μείνετε σ’ αυτή τη Θέση, κατεβάστε και ξανασηκώστε το πόδι σας.

Διατάσεις γλουτών:

askisis-gia-pio-leptous-gofous-6

Ξαπλώστε ανάσκελα με το δεξί πόδι στο πάτωμα και τον αριστερό αστράγαλο στο δεξιό μηρό. Φέρτε το δεξί γόνατο προς το στήθος, ενώ πιέζετε απαλά το αριστερό γόνατο προς την αντίθετη κατεύθυνση. Μείνετε σ’ αυτή τη θέση για 20 δευτερόλεπτα. Επαναλάβετε την άσκηση με το αριστερό πόδι. Κάνετε αυτή τη διάταση καθημερινά.

Να αποφεύγετε…

askisis-gia-pio-leptous-gofous-7-

να σηκώνετε τους ώμους σας με τέτοιο τρόπο ώστε τα αυτιά σας να τους ακουμπούν.

Σχετικά άρθρα:

Σώμα χορεύτριας-Μην το ζηλεύεις απόκτησε το!

16 απλές οδηγίες για να ξεκινήσετε σωστά ένα πρόγραμμα ασκήσεων

Ασκήσεις για επίπεδη κοιλιά στο σπίτι

 

Barbara Liosi

Στο beauty-secrets μια γυναίκα θα βρει.Μυστικά ομορφιάς για το πρόσωπο το σώμα και τα μαλλιά.Φυσική ομορφιά και θεραπείες Ιατρικής Αισθητικής.Όλες τις νέες τάσεις της μόδας,σε ρούχα παπούτσια αξεσουάρ.Άρθρα με θέματα υγείας και διατροφής.Διακόσμηση σπιτιού,συνταγές μαγειρικής,καθώς και εβδομαδιαίες προβλέψεις ζωδίων και αναλυτικός ονειροκρίτης.

2 Σχόλια

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>