5 Συμβουλές για να απαλλαχτείτε από την κατάθλιψη

5-symvoules-gia-na-apallachtite-apo-tin-katathlipsi-1

5 Συμβουλές για να απαλλαχτείτε από την κατάθλιψη

Η κατάθλιψη είναι ένας σιωπηλός εχθρός που κρύβεται μέσα μας και περιμένει την κατάλληλη στιγμή για να βγει προς τα έξω. Ένα μικρό τερατάκι που τρέφεται από τα αρνητικά μας συναισθήματα και τις άσχημες σκέψεις και δυναμώνει και γίνεται θεριό και μετά μας ξεπερνά σε ύψος και σε δύναμη ή τουλάχιστον έτσι πιστεύουμε.

Γιατί πιστέψτε με φίλοι μου πως ο ανθρώπινος οργανισμός και η ανθρώπινη ψυχολογία κρύβουν μέσα τους απίστευτα αποθέματα δύναμης με τα οποία μπορούν να ξεπεράσουν τα πάντα. Έχουμε την δύναμη να κάνουμε τα μικρά μεγάλα αλλά και τα μεγάλα μικρά, αρκεί μόνο να πιστέψουμε σε εμάς και να στηρίζουμε τον εαυτό μας. Εάν το κάνουμε αυτό τότε η αυτοϊαση είναι μονόδρομος.

Για πάμε όμως να δούμε 5 βασικές συμβουλές που θα μας βοηθήσουν να τονώσουμε την ψυχολογία μας και σταδιακά να απομακρύνουμε την κατάθλιψη.

1. Αγαπήστε τον εαυτό σας και θα σας αγαπήσει και αυτός

Σκεφτείτε πως σώμα και πνεύμα αλληλεπιδρούν με έναν τρόπο όπως συμβαίνει και με την άσκηση δύναμης στην φυσική, δράση και αντίδραση, όλος ο κόσμος είναι βασισμένος σε αυτό τον νόμο.

Έτσι λοιπόν εάν εσείς σκέφτεστε μόνο άσχημα για τον εαυτό σας έτσι και το σώμα σας θα αρχίσει να ξεσπά πάνω σας. Θα πρέπει να αρχίσετε να αγαπάτε τον εαυτό σας και να το δείχνετε. Αν δεν το κάνετε εσείς ποιος περιμένετε να το κάνει;

2. Απαλλαχτείτε από τον ρόλο του θύματος

Τις περισσότερες φορές όταν κάποιος μας μειώνει και εμείς δεν αντιδράσουμε νιώθουμε άσχημα. Για σκεφτείτε όμως λίγο ποιος είναι ο λόγος που νιώθετε άσχημα;

  • Δεν αγαπάτε τον εαυτό σας και πιστεύετε πως αξίζετε αυτή την συμπεριφορά; Δείτε πάλι την συμβουλή 1.
  • Δεν συμφωνείτε με την συμπεριφορά αυτού του ατόμου και τα βάζετε με τον εαυτό σας γιατί δεν αντιδράσατε. Αντιδράστε, εντάξει δεν είπαμε να πλακωθείτε και στο ξύλο αλλά μάθετε να διεκδικείτε τον σεβασμό που σας αξίζει.

3. Ξεκινήστε κάποια μορφή άσκησης

Η γυμναστική θα βοηθήσει στην παραγωγή ουσιών που θα διεγείρουν τον εγκέφαλό σας και θα τον οδηγήσουν σε θετικές και όμορφες σκέψεις.

Ένα σταθερό πρόγραμμα γυμναστικής μπορεί να έχει τεράστια οφέλη σε βάθος χρόνου. Εμείς σας συμβουλεύουμε επίσης κάθε φορά που είστε μόνοι και αισθάνεστε πως βουλιάζετε στην κατάθλιψη να πάρετε τα ποδαράκια σας και να βγείτε έξω για μία βόλτα, έστω και μόνοι σας, θα σας κάνει καλό!

4. Ακολουθήστε υγιεινή διατροφή

Τα οφέλη της υγιεινής διατροφής είναι πολλά περισσότερα από αυτά που μπορείτε να φανταστείτε. Όταν ο οργανισμός μας παίρνει όλες εκείνες τις βιταμίνες και τα ιχνοστοιχεία που χρειάζεται ευημερεί και μαζί ευημερεί και το πνεύμα μας.

Επίσης είναι ένας καλός τρόπος να βελτιώσετε την εξωτερική σας εμφάνιση και να νιώσετε επιτέλους περήφανοι για τον εαυτό σας και να τον αγαπήσετε σιγά σιγά.

5. Ζητήστε την βοήθεια κάποιου ψυχολόγου

Σε μερικές περιπτώσεις όταν τα συμπτώματα της κατάθλιψης είναι έντονα και δεν μπορείς να τα ξεπεράσεις από μόνος σου τότε πρέπει να κάνεις την σωστή κίνηση και να επιλέξεις να μιλήσεις σε κάποιον ειδικό ψυχολόγο.

Οι ψυχολόγοι Αθήνα και οι Ψυχολόγοι Θεσσαλονίκη είναι εδώ για τα μεγάλα ή τα μικρά σας προβλήματα και έχουν την γνώση αλλά και την εμπειρία για να σας βοηθήσουν να τα ξεπεράσετε. Εάν δεν μένετε σε κάποια από αυτές τις 2 πόλεις ή απλά δεν μπορείτε να μετακινηθείτε ο ψυχολόγος online είναι η κατάλληλη λύση για εσάς.

Μάθετε περισσότερα για την ψυχολογική υποστήριξη:

ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΙΒΡΑΜΗΣ

ioannis.divramis

Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης. Έχω σπουδάσει μάρκετινγκ και οικονομικά στο Λονδίνο, έχω MBA και από το 2000 ασχολούμαι επαγγελματικά με το ίντερνετ, το μάρκετινγκ, την ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, το SEO και τα social media.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>