5 συμβουλές για τη θωράκιση του οργανισμού από τις ιώσεις!

θωράκιση οργανισμού5 συμβουλές για τη θωράκιση του οργανισμού από τις ιώσεις!

Θέλεις να περάσεις αυτόν το χειμώνα νιώθοντας καλύτερα από ποτέ;Με ευχάριστη διάθεση,όρεξη για ζωή και υγεία;Θωρακίσου για να προλάβεις τις ιώσεις με τις παρακάτω συμβουλές.

1.Ενέργεια στο φουλ!

Μήπως οι συνθήκες που επικρατούν το χειμώνα σε κάνουν να νιώθεις «άδεια» από ενέργεια; Το κρύο, η κούραση που συσσωρεύεται, όλα έχουν το τίμημά τους. Αν βρίσκεις «καταφύγιο» στα γλυκά, να ξέρεις ότι, σύμφωνα με τους ειδικούς, η συνήθεια αυτή δεν σου κάνει καλό. Υπάρχουν στοιχεία πω η ζάχαρη περιορίζει την ικανότητα των λευκών αιμοσφαιρίων να εντοπίζουν και να εξουδετερώνουν βακτήρια και ιούς, με αποτέλεσμα να είμαστε πιο επιρρεπείς σε λοιμώξεις και ιώσεις.


2.Θωρακίσου για να προλάβεις τις ιώσεις με σωστή διατροφή

Αν κάνεις μια βόλτα στον μανάβη της γειτονιά ή στη λαϊκή αγορά, θα εντυπωσιαστείς από το πόσα φρούτα και λαχανικά μάς προσφέρει απλόχερα η φύση αυτή την εποχή. Κι επειδή η φύση είναι σοφή, ένας λόγος για αυτή την ποικιλία είναι να θωρακίσουμε τον οργανισμό μας, να τον φουλάρουμε με βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά.

Αυτά θα δυναμώσουν το ανοσοποιητικό μας και θα λειτουργήσουν ως ασπίδα προστασίας για τον ιό που έχει κάνει πλέον την εμφάνισή του. Εκμεταλλεύσου αυτόν τον πλούτο και βάλε στόχο να γεμίζει τουλάχιστον τρεις φορές τη μέρα το πιάτο σου με πολύχρωμα φρούτα και λαχανικά. Κάθε χρώμα τους συνδυάζεται με διαφορετικές βιταμίνες και θρεπτικέ ουσίες, οπότε η ποικιλία στα χρώματα σημαίνει ότι θα λαμβάνεις περισσότερα είδη πολύτιμων συστατικών.

Εάν σε κάθε γεύμα γεμίζεις το 2/3 του πιάτου σου με φρούτα ή λαχανικά όπως συστήνουν οι διαιτολόγοι, θα καταφέρεις όχι μόνο να μην πάρεις κιλό το χειμώνα, αλλά και να χάσεις δύο τρία κιλά μέχρι την άνοιξη!

Τα φρούτα που πρέπει να έχεις πάντα στη φρουτιέρα σου είναι:

  • Ακτινίδια:Έχουν τη μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε βιταμίνη C και περιέχουν ένα σωρό άλλες βιταμίνες και ιχνοστοιχεία, όπως κάλιο,ασβέστιο, φώσφορο, μαγνήσιο, βιταμίνες του συμπλέγματος Β και φυλλικό οξύ.
  • Extra: Χάρη στις άφθονες φυτικές ίνες του,συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του εντέρου και είναι ιδανικά αν υποφέρεις από δυσκοιλιότητα.
  • Πορτοκάλια και μανταρίνια:Τα εσπεριδοειδή έχουν ισχυρή αντιοξειδωτικη δράση και είναι πλούσια σε βιταμίνη Α, βιταμίνες του συμπλέγματος Β (Β 1, Β2, Β3, Β6), βιταμίνες C και Ε.Τα πορτοκάλια και τα μανταρίνια είναι επίσης πλούσια σεκαροτινοειδή, ουσίες με σημαντικές αντιοξειδωτικές ιδιότητες.Μαζί με τα ακτινίδια, θεωρούνται από τα χειμωνιάτικα φρούτα που θωρακίζουν περισσότερο τον οργανισμό απέναντι στις ιώσεις και βοηθούν στην ταχύτερη ανάρρωση από ασθένειες.
    Extra: Τα ακτινίδια και τα εσπεριδοειδή, χάρη στη μεγάλη περιεκτικότητα σε βιταμίνη C, συμβάλλουν στην καλύτερη απορρόφηση του σιδήρου από τον οργανισμό σου.
  • Ρόδια:Είναι πλούσια σε βιταμίνη Α, φυλλικό οξύ, βιταμίνη C και Ε,σίδηρο, κάλιο και φυτικές ίνες, ενώ παράλληλα περιέχουν πολλές αντιοξειδωτικές ουσίες άλλωστε, αποτελούν συστατικό αντιγηραντικών καλλυντικών.
  • Extra:Το ρόδι λειτουργεί και προληπτικά απέναντι σε διάφορες ασθένειες, μεταξύ των οποίων αρκετά είδη καρκίνου, ενώ ο χυμός του έχει αντιμικροβιακές,αντιφλεγμονώδεις και επουλωτικές ιδιότητες.

3.Έκανες το τσεκ απ σου;

Αν δεν έχεις ήδη κάνει το ετήσιο τσεκ απ. είναι καλή ιδέα να το προγραμματίσεις τώρα. Εκτός από τις κλασικές εξετάσεις που κάνεις συνήθως κάθε χρόνο, συζήτησε με τον γιατρό σου εάν θα ήταν σκόπιμο να ελέγξεις τα επίπεδα των βιταμινών (κυρίωs τηs D), του ασβεστίου. του κάλιου και του σιδήρου στο αίμα σου.

4.Τι μπορείς να κάνεις για να ανατρέψεις την κατάσταση;

Έχε πάντα στην τσάντα σου ένα σακουλάκι με ωμού ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα. Όταν τα τρως, είναι σαν να κάνεις μία ένεση άμεσης ενέργειας! Πρόσεχε όμως την ποσότητα, γιατί, παρόλο που είναι υγιεινά, έχουν αρκετές θερμίδες. Εάν αισθάνεσαι κόπωση και ατονία ακόμα και το πρωί, παρόλο που έχει κοιμηθεί αρκετά, βάλε στη διατροφή άπαχο μοσχαρίσιο κρέας. Είναι πλούσιο σε σίδηρο και βιταμίνες του συμπλέγματος Β, που βοηθούν το σώμα να απελευθερώσει την ενέργεια από τις τροφές.

Επιπλέον, τονώνει το ανοσοποιητικό σύστημα και σε βοηθά να αντιμετωπίσεις την αναιμία, η οποία σε κάνει πιο ευάλωτη στις ιώσεις (ο σίδηρος παίζει καθοριστικό ρόλο στην παραγωγή αντισωμάτων). Τέλος, φρόντισε να περιορίσει τη χρήση tablet, κινητού και ηλεκτρονικού υπολογιστή λίγο πριν ξαπλώσεις στο κρεβάτι, καθώς οι ειδικοί έχουν διαπιστώσει πως επηρεάζει αρνητικά την ποιότητα του ύπνου.

5.Θωράκιση του οργανισμού από τις ιώσεις με γυμναστική

Παρότι ακούγεται αντιφατικό, η γυμναστική είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους να νικήσεις την έλλειψη ενεργητικότητας και την κούραση. Οι ορμόνες πού εκλύονται στον εγκέφαλο μετά την άσκηση σε γεμίζουν ενέργεια και σου φτιάχνουν τη διάθεση. Αν δεν είσαι τύπος του γυμναστηρίου, μπορείς απλά να περπατάς με γρήγορο ρυθμό για τουλάχιστον 2Ο λεπτά, τρεις με τέσσερις φορές την εβδομάδα.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ

Καταπολέμηση ίωσης:Ενίσχυσε το ανοσοποιητικό σου με βιταμίνη Α

5 τροφές που δίνουν ενεργεία για να μην νιώθεις κουρασμένη!

Αντιμετωπίστε τον βήχα με βότανα

ΔΗΜΟΦΗΛΗ ΑΡΘΡΑ

Barbara Liosi

Στο beauty-secrets μια γυναίκα θα βρει.Μυστικά ομορφιάς για το πρόσωπο το σώμα και τα μαλλιά.Φυσική ομορφιά και θεραπείες Ιατρικής Αισθητικής.Όλες τις νέες τάσεις της μόδας,σε ρούχα παπούτσια αξεσουάρ.Άρθρα με θέματα υγείας και διατροφής.Διακόσμηση σπιτιού,συνταγές μαγειρικής,καθώς και εβδομαδιαίες προβλέψεις ζωδίων και αναλυτικός ονειροκρίτης.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>