5 Τρικ για να μην παρατήσεις ποτέ τη γυμναστική!

5 Τρικ για να μην παρατήσεις ποτέ τη γυμναστική!5 Τρικ για να μην παρατήσεις ποτέ τη γυμναστική!Το μυστικό για αποτελέσματα σε βάθος χρόνου είναι η υπομονή και η επιμονή, βάζοντας στόχο τον καλύτερό σου εαυτό!


1.Εστίασε σε όλα αυτά που αγαπάς επάνω σου

Η γυμναστική δεν είναι «τιμωρία» για όλα τα ποτά που ήπιες το Σαββατοκύριακο και όλα τα junk food που απόλαυσες βλέποντας ταινίες με την παρέα σου. Η γυμναστική θα σε βοηθήσει να θέσεις μερικούς εφικτούς στόχους σχετικά με το πώς μπορείς να αποκαλύψεις την καλύτερη εκδοχή του εαυτού σου, χωρίς τρελές στερήσεις και χωρίς να (νιώθεις ότι) περνάς όλη τη ζωή σου στην αίθουσα του γυμναστηρίου.

5 Τρικ για να μην παρατήσεις ποτέ τη γυμναστική!

2.Μην το παρακάνεις

Πολλές φορές, όταν παίρνουμε μια απόφαση, στην αρχή τα δίνουμε όλα. Στη γυμναστική αυτό μεταφράζεται πως από εκεί που δεν έκανες τίποτα, ξαφνικά, πηγαίνεις επί μία εβδομάδα κάθε μέρα στο γυμναστήριο ή τρέχεις 3 χιλιόμετρα τη μέρα. Αυτός δεν είναι ο αποδοτικός τρόπος, διότι ενέχει δύο βασικούς κινδύνους:

α) Να κουραστείς υπερβολικά και να τα παρατήσεις

β) Να τραυματιστείς και να τα παρατήσεις.

Αυτό που σου προτείνουμε να κάνεις είναι να βάλεις ένα ρεαλιστικό πρόγραμμα συζήτησε με τον γυμναστή τι σου ταιριάζει και τι είναι εφικτό και να το τηρήσεις απαρέγκλιτα για ένα μήνα. Μετά από αυτό το όριο, μπορείς να προσθέσεις χρόνο, ένταση και ποικιλία στην άσκησή σου, ώστε να έχεις ακόμη καλύτερα αποτελέσματα και να αυξήσεις την πρόκληση για το σώμα σου.

5 Τρικ για να μην παρατήσεις ποτέ τη γυμναστική!

3.Να περιμένεις και τις άτυχες στιγμές

Θα υπάρξουν μέρες που δεν θα θέλεις με τίποτα να βγεις από το σπίτι σου: κρυώνεις, ζεσταίνεσαι, βαριέσαι, έχεις φάει πολύ, έχεις πιει πολύ, νυστάζεις, είσαι κουρασμένη από τη δουλειά… Τέλος πάντων, θα βρεις πολλές δικαιολογίες για να μην κάνεις γυμναστική. Ε, μην την κάνεις. Δεν έγινε και τίποτε τρομερό, αρκεί στην επόμενη προγραμματισμένη σου προπόνηση να φανείς συνεπής.

(Είναι όπως στη δίαιτα, εάν σε ένα γεύμα κάνεις μια παρασπονδία, συνεχίζεις κανονικά, σαν να μη συνέβη τίποτα.)

5 Τρικ για να μην παρατήσεις ποτέ τη γυμναστική!

4.Μην έχεις εμμονή με τα κιλά

Να θυμάσαι πάντα πως οι μύες έχουν περισσότερο βάρος από το λίπος, γι’ αυτό μη ζυγίζεσαι συνέχεια.
Παρακολούθησε καλύτερα πώς εφαρμόζουν τα ρούχα πάνω σου. Μην ξεχνάς ότι ο απώτερος σκοπός τού να αρχίσεις τη γυμναστική είναι για να έχεις καλύτερη σωματική και διανοητική υγεία, τώρα και στο μέλλον, να νιώθεις καλύτερα, να βελτιωθεί η διάθεσή σου και να απογειώσεις την αυτοεκτίμησή σου. Κι αυτά όλα δεν μετριούνται στη ζυγαριά.

5.Βγάλε μερικές selfies

Κάνε το δικό σου «πριν και μετά». Όταν θα δεις μεγάλη διαφορά στο σώμα σου, μερικές εβδομάδες αφού ξεκινήσεις γυμναστική, θα έχεις ένα ισχυρό κίνητρο για να συνεχίσεις.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ

Ασκήσεις για σέξι πλάτη….για να γυρίσουν και να σε κοιτάξουν με θαυμασμό!

Κάψε θερμίδες γρήγορα, κάνοντας ασκήσεις

Γυμναστική για όλο το σώμα χωρίς βάρη,εξοπλισμό,& ταλαιπωρία!

ΔΗΜΟΦΗΛΗ ΑΡΘΡΑ

Κράτα το

Κράτα το

Barbara Liosi

Στο beauty-secrets μια γυναίκα θα βρει.Μυστικά ομορφιάς για το πρόσωπο το σώμα και τα μαλλιά.Φυσική ομορφιά και θεραπείες Ιατρικής Αισθητικής.Όλες τις νέες τάσεις της μόδας,σε ρούχα παπούτσια αξεσουάρ.Άρθρα με θέματα υγείας και διατροφής.Διακόσμηση σπιτιού,συνταγές μαγειρικής,καθώς και εβδομαδιαίες προβλέψεις ζωδίων και αναλυτικός ονειροκρίτης.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>