6 ασκήσεις για καλλίγραμμο σώμα…το σώμα των ονείρων σου!

ασκήσεις για καλλίγραμμο σώμα6 ασκήσεις για καλλίγραμμο σώμα…το σώμα των ονείρων σου!

Οι παρακάτω ασκήσεις για καλλίγραμμο σώμα θα σου χαρίσουν το τέλειο και καλλίγραμμο σώμα που επιθυμείς. Η άσκηση όπως την ορίζει το σύγχρονο lifestyle, έχει καίρια σημασία για την οικοδόμηση υγιούς οργανισμού. Αν δεν έχεις την πιο πιστή σχέση με το γυμναστήριο, μην πιέσεις τον εαυτό σου, γιατί σε πολύ λίγο καιρό θα αραιώσεις τις επισκέψεις, θα χάσεις το ενδιαφέρον σου και θα απογοητευτείς.


Αντιθέτως, προσπάθησε 2  φορές την εβδομάδα για σαράντα περίπου λεπτά να ακολουθείς τις 6 ασκήσεις για καλλίγραμμο σώμα που σου προτείνουμε.Ένα πρόγραμμα ασκήσεων που θα σου χαρίσει το σώμα που ονειρεύεσαι!

#.1.ΑΡΣΕΙΣ ΠΟΔΙΩΝ

Ξάπλωσε στα πλάγια στηρίζοντας τον άνω κορμό σού στον αριστερό αγκώνα σου και τέντωσε ευθεία πάνω το δεξί σου χέρι. Τοποθέτησε το αριστερό πόδι στήριξης σε ευθεία θέση, λύγισε το δεξί σου πόδι και ακούμπησε το στο πάτωμα στις μύτες. Σήκωσε το αριστερό σου πόδι στην ευθεία για 30 φορές. Μετά επανάλαβε από την άλλη πλευρά.

#.2.ΚΛΩΤΣΙΕΣ

Ξεκίνα την άσκηση, αφού τοποθετήσεις το σώμα σου «στα τέσσερα» στη γνωστή στάση του σκύλου. Έχε τα χέρια σου κάτω από τους ώμους σου και σήκωσε το δεξί σου πόδι δίνοντας κλωτσιές στον αέρα, με κατεύθυνση προς την αριστερή πλευρά. Επανάλαβε για άλλες 30 φορές και στη συνέχεια άλλαξε πόδι.

#.3.Η ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΑΒΗΤΗΣ

Ξάπλωσε ανάσκελα στο πάτωμα έχοντας τα πόδια ελαφρά ανοιχτά και βάλε τα χέρια σου πίσω από το κεφάλι σου. Πίεσε την κοιλιά προς τα μέσα σηκώνοντας τον άνω κορμό σου, ενώ σηκώνεις το δεξί πόδι (σχημάτισε γωνία 90 μοίρες). Επέστρεψε στην αρχική θέση και επανάλαβε για 30 φορές. Ολοκλήρωσε τον ίδιο αριθμό ασκήσεων από την άλλη πλευρά.

#.4.ΠΛΑΓΙΑ ΑΝΟΙΓΜΑΤΑ

Στάσου όρθια, έχοντας στην αριστερή σου πλευρά μια καρέκλα. Με το αριστερό σου χέρι στηρίξου στην καρέκλα, ενώ σηκώνεις το δεξί σου πόδι στα πλάγια όσο πιο ψηλά μπορείς και, παράλληλα, τέντωσε προς τα πάνω και το δεξί σου χέρι. Επέστρεψε στην αρχική θέση. Επανάλαβε για 30 φορές και μετά άλλαξε πλευρά.

#.5.ΑΣΚΗΣΗ X-FACTOR

Στάσου όρθια με τα πόδια ελαφρά πιο ανοιχτά από το πλάτος των ώμων σου. Σήκωσε τα χέρια σου παράλληλα με το έδαφος, με τις παλάμες στραμμένες προς τα πίσω. Σήκωσε το δεξί χέρι προς τα πάνω και ταυτόχρονα κατέβασε το αριστερό χέρι, και αμέσως μετά άλλαξε πλευρά. Επανάλαβε 30 φορές.

#.6.ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΕΩΝ V ΚΑΙ W

Στάσου όρθια με τα πόδια ελαφρά πιο ανοιχτά από το πλάτος των ώμων σου. Τέντωσε τα χέρια στην ευθεία σε γωνία 45 μοιρών σχηματίζοντας ένα ανάποδο V. Στη συνέχεια, λύγισε τους αγκώνες με τις παλάμες να κοιτάνε προς τα πάνω, ώστε να σχηματιστεί ένα νοητό W. Επανάλαβε 3Ο φορές.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ

ΔΗΜΟΦΗΛΗ ΑΡΘΡΑ

Barbara Liosi

Στο beauty-secrets μια γυναίκα θα βρει.Μυστικά ομορφιάς για το πρόσωπο το σώμα και τα μαλλιά.Φυσική ομορφιά και θεραπείες Ιατρικής Αισθητικής.Όλες τις νέες τάσεις της μόδας,σε ρούχα παπούτσια αξεσουάρ.Άρθρα με θέματα υγείας και διατροφής.Διακόσμηση σπιτιού,συνταγές μαγειρικής,καθώς και εβδομαδιαίες προβλέψεις ζωδίων και αναλυτικός ονειροκρίτης.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

myblogs.gr
mytaste.gr