Αναψυκτικά-Ποια είναι η θέση τους στην διατροφή μας;

 

anapsyktikaΑναψυκτικά:Είναι δροσερά εύγευστα και μας αρέσουν πολύ!Συχνά όμως αναρωτιόμαστε…Προκαλούν τα αναψυκτικά κυτταρίτιδα; Τα αναψυκτικά με ζάχαρη παχαίνουν;Τα light προϊόντα είναι επικίνδυνα;Σήμερα θα προσπαθήσουμε να απαντήσουμε στα τρία αυτά βασικά ερωτήματα, μιλώντας για τα αναψυκτικά, και μαθαίνοντας ποια είναι η θέση τους στην διατροφή μας.


Προκαλούν τα αναψυκτικά κυτταρίτιδα;

Δεν υπάρχει καμιά μελέτη που να αποδεικνύει ότι το ανθρακικό, και γενικότερα τα αναψυκτικά, προκαλούν κυτταρίτιδα. Αυτό που την προκαλεί κατά βάση είναι το θετικό ενεργειακό ισοζύγιο, δηλαδή όταν αυτό που τρώμε είναι περισσότερο από αυτό που ξοδεύουμε. Κάτω από αυτό το πρίσμα λοιπόν, αν, αντί να φάμε ένα γλυκό ή ένα παγωτό μαζί με το γεύμα μας, πιούμε ένα αναψυκτικό, και μάλιστα light, τότε και μέρος της ευχαρίστησης που αναζητούμε θα πάρουμε, και θα μειώσουμε τις πιθανότητες εμφάνισης κυτταρίτιδας.

Τα light προϊόντα είναι επικίνδυνα;

Η ασπαρτάμη αποδίδει 0,3 της θερμίδας ανά ταμπλέτα. Αυτό σημαίνει πως την ανάλογη γλυκύτητα με 1 κουταλάκι γλυκού ζάχαρη που αποδίδει ’20 θερμίδες την πετυχαίνουμε χρησιμοποιώντας ασπαρτάμη, που αποδίδει λιγότερο από 2 θερμίδες σε σκόνη και 0,3 θερμίδες σε ταμπλέτα. Γίνεται λοιπόν φανερό πως η εξοικονόμηση ενέργειας είναι αξιόλογη και συνεπώς η χρησιμοποίηση της ασπαρτάμης στο διαιτολόγιό μας μας προφυλάσσει από περιττές Θερμίδες. Είναι 180 ώς 220 φορές γλυκύτερη από τη ζάχαρη και γι’ αυτό και χρησιμοποιείται σε μικρές ποσότητες.

Τα αναψυκτικά με ζάχαρη παχαίνουν;

Δεν υπάρχει τροφή που παχαίνει ούτε τροφή που αδυνατίζει. ‘Όλες περιέχουν θερμίδες και συνεπώς όλες παχαίνουν. Υπάρχει η ισορροπημένη διατροφή και όταν αυτή καταστρατηγείται τότε παχαίνουμε. Η ζάχαρη βρίσκεται σε πολλές τροφές όπως τα φρούτα, οι χυμοί, τα γλυκά, τα αναψυκτικά. Αποδίδει 4 θερμίδες/γραμμάριο, ενώ το λίπος 9 Θερμίδες/γραμμάριο. Στη βιβλιογραφία δεν υπάρχει άμεση σχέση μεταξύ κατανάλωσης ζάχαρης και παχυσαρκίας. Παράλληλα θα πρέπει να υπολογίζουμε και μια άλλη παράμετρο πολύ σημαντική στις μέρες μας: την ευχαρίστηση που παίρνουμε από το φαγητό. Φυσικά και μπορείς να φας ένα γλυκό στη δίαιτά σου ή να πιεις αναψυκτικό με ζάχαρη, όταν βέβαια αυτά εντάσσονται στο πλαίσιο ενός σωστού και ισορροπημένου διαιτολογίου.

Σχετικά άρθρα:

Αντιμετωπίστε τον καύσωνα με σωστή διατροφή

Λέμε όχι στην κυτταρίτιδα με σωστή διατροφή

Το μήλο καταπολεμά την κυτταρίτιδα




Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Barbara Liosi

Στο beauty-secrets μια γυναίκα θα βρει.Μυστικά ομορφιάς για το πρόσωπο το σώμα και τα μαλλιά.Φυσική ομορφιά και θεραπείες Ιατρικής Αισθητικής.Όλες τις νέες τάσεις της μόδας,σε ρούχα παπούτσια αξεσουάρ.Άρθρα με θέματα υγείας και διατροφής.Διακόσμηση σπιτιού,συνταγές μαγειρικής,καθώς και εβδομαδιαίες προβλέψεις ζωδίων και αναλυτικός ονειροκρίτης.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>