Αντιμετώπιση άγχους με φυσικά μέσα!

Αντιμετώπιση άγχους

Οι καλοκαιρινές διακοπές σιγά σιγά τελειώνουν σε λίγες μέρες θα μπούμε στο φθινόπωρο και στη συνέχεια έρχεται ο χειμώνας και το άγχος θα αρχίσει πάλι να συσσωρεύεται. Όμως, δεν θα του επιτρέψεις να σε καταβάλει! Εμείς σου προσφέρουμε όλα τα «όπλα» για την αντιμετώπιση άγχους με φυσικά μέσα!


Το άγχος δεν είναι απαραίτητα κακό για την ακρίβεια, μια μικρή δόση είναι αναγκαία για να χειρίζεσαι αποτελεσματικά τις υποχρεώσεις της ημέρας και να βγάζεις τον καλύτερο εαυτό σου ακόμα κι όταν υπάρχουν δυσκολίες στο δρόμο σου.

Το πρόβλημα προκύπτει όταν γίνεται υπερβολικό όταν κάνει τις παλάμες σου να ιδρώνουν, σε πανικοβάλλει και στο τέλος σου βάζει περισσότερα εμπόδια από όσα έχεις ήδη στην προσπάθειά σου να τα φέρεις όλα σε πέρας. Τότε, λοιπόν, πρέπει να βρεις τι είναι αυτό που σε βοηθάει να χαλαρώνεις.

1.Αντιμετώπιση άγχους με γιόγκα

Η γιόγκα συνδυάζει δύο χαρακτηριστικά τα οποία ανακουφίζουν το σώμα και το μυαλό από την ένταση της καθημερινότητας: διατάσεις και χαλάρωση. Ένα άλλο πλεονέκτημα είναι πως, κάνοντας γιόγκα ακόμα και λίγα λεπτά την ημέρα, η διάθεσή σου βελτιώνεται και το σώμα σου αναζωογονείται.

Οι βαθιές αναπνοές που συνοδεύουν τις περισσότερες ασκήσεις προσφέρουν καλύτερη οξυγόνωση των μυών, των οργάνων και του εγκεφάλου σου, άρα και καλύτερες επιδόσεις ακόμα κι όταν τα πράγματα ζορίζουν.

2.Αντιμετώπιση άγχους με τη συνταγή της γιαγιάς

Όταν η γιαγιά σού έδινε ένα φλιτζάνι χλιαρό χαμομήλι για να ηρεμήσεις και να κοιμηθείς, κάτι ήξερε. Το αφέψημα του χαμομηλιού είναι πλέον αποδεδειγμένα καταπραϋντικό και χαλαρωτικό, ενώ ορισμένα συστατικά του ενεργοποιούν τους ίδιους εγκεφαλικούς υποδοχείς με τα «βαριά» ηρεμιστικά φάρμακα.

Άλλη επιλογή είναι το αφέψημα βαλεριάνας, που επίσης περιέχει χαλαρωτικά και ηρεμιστικά συστατικά. Τέλος, μπορείς να αναμίξεις τα παραπάνω με άλλα κατευναστικά βότανα, όπως ο λυκίσκος, η πασιφλόρα και το λεμονόχορτο.

3.Αντιμετώπιση άγχους με ζεστή σοκολάτα

Η σοκολάτα σε μικρές ποσότητες δυστυχώς,καταπολεμά το άγχος και μάλιστα με δύο τρόπους: αφενός με το βαλεριανικό οξύ που περιέχει, το οποίο δρα χαλαρωτικά, και αφετέρου φτιάχνοντάς μας τη διάθεση χάρη στα αντιοξειδωτικά και άλλα συστατικά που υπάρχουν στη σύνθεσή της.

Για να ενισχύσεις την αγχολυτική δράση της, μπορείς να προσθέσεις στη ζεστή σοκολάτα σου μερικά φύλλα δυόσμου ή μέντας. Σύμφωνα με σχετικές έρευνες, αρκεί να μυρίσεις αυτά τα δύο φυτά για να νιώσεις το άγχος και τον εκνευρισμό να περιορίζονται σημαντικά.

4.Αντιμετώπιση άγχους με ένα τριαντάφυλλο

Η επιστήμη δεν έχει καταλήξει για τη θεραπεία μέσω της όσφρησης, αν όμως έχεις μυρίσει ένα μπουκέτο τριαντάφυλλα ή την αύρα της θάλασσας, ξέρεις πως ορισμένες οσμές είναι ικανές να σε χαλαρώσουν.

Κι επειδή δεν μπορείς να έχεις πάντα τη θάλασσα ή ένα μπουκέτο αρωματικά τριαντάφυλλα διαθέσιμα, ρίξε μερικές σταγόνες από το αγαπημένο σου άρωμα σε ένα μαντιλάκι ή πρόσθεσε τες σε ένα ουδέτερο ξηρό έλαιο που θα χρησιμοποιείς για το σώμα σου μετά το μπάνιο. Άλλες μυρωδιές με χαλαρωτική δράση: Της βροχής και του θαλασσινού αέρα. Η όσφρηση μπορεί να μεταφέρει μακριά από όσα σε αγχώνουν…

5.Αντιμετώπιση άγχους με γυμναστική

Η άσκηση είναι το πιο ασφαλές και ισχυρό αντίδοτο στο στρες, τόσο άμεσα όσο και μακροπρόθεσμα. Αν ασκείσαι σε συστηματική βάση, έχεις μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και νιώθεις πιο υγιής και ικανή να αντιμετωπίσεις τα πάντα, ακόμα και την έμφυτη ροπή προς το άγχος!
Όλα αυτά τα καλά ξεκινούν από την έκλυση της σεροτονίνης (της ορμόνης της χαράς) που προκαλείται στον κεφάλι όταν γυμνάζεσαι!

6.Αντιμετώπιση άγχους αλλάζοντας διακόσμηση

Τα χρώματα, μέσω των νευρικών ερεθισμάτων που στέλνουν τα μάτια στον εγκέφαλο, επηρεάζουν τη διάθεσή σου. Σε αυτή την ιδιότητα βασίζεται η χρωματοθεραπεία. Το γαλάζιο, το ανοιχτό πράσινο και το μοβ της λεβάντας θεωρούνται από τα πιο χαλαρωτικά χρώματα. Χρησιμοποίησε τα σε τοίχους, κουρτίνες και υφάσματα στο χώρο όπου περνάς τις περισσότερες ώρες της ημέρας σου.

7.Αντιμετώπιση άγχους με πρωινό ξύπνημα

Μικρά επιπλέον χαλαρά λεπτά το πρωί θα σε βοηθήσουν να νιώθεις πιο ήρεμη και συγκεντρωμένη όλη μέρα ακριβώς το αντίθετο συμβαίνει εάν φεύγεις από το σπίτι σου αργοπορημένη και αγουροξυπνημένη.Δώσε στον εαυτό σου λίγο χρόνο για να ξεκινήσεις ήρεμα τη μέρα σου.

Έχε. επίσης υπόψη σου πως η καφεΐνη χρειάζεται περίπου 20 λεπτά για να μεταβολιστεί και να αρχίσεις να νιώθεις την επίδρασή της. Όσο θα περιμένεις να… δράσει το πρωινό εσπρεσάκι, σκέψου τους στόχους και τις υποχρεώσεις της ημέρας και προσπάθησε να βρεις τρόπους να διαχειριστείς σωστά το χρόνο σου.

8.Αντιμετώπιση άγχους βλέποντας βιντεάκια με γάτες

Δεν είναι τυχαίο που το timeline σου στο Facebook κατακλύζεται κάθε τόσο από αστεία βίντεο με γάτες σε διάφορα χαριτωμένα στιγμιότυπα. Μετά από μια αγχωτική μέρα, έχει αποδεχτεί πως αυτά τα αστεία και χαριτωμένα μικρά βίντεο κινητοποιούν ένα συγκεκριμένο τμήμα του εγκεφάλου, που είναι υπεύθυνο για την ενεργοποίηση του αισθήματος της ηρεμίας σε όλο το σώμα.

9.Αντιμετώπιση άγχους με ζωγραφική

Τα βιβλία ζωγραφικής για ενήλικες είναι μία μόδα που μάλλον ήρθε για να μείνει. Η επαφή με τη δημιουργική σου πλευρά έχει πολλά διανοητικά οφέλη, σύμφωνα με τους ειδικούς αλλά και με όλους όσοι το έχουν δοκιμάσει. Η ζωγραφική σε βοηθά να συγκεντρώνεσαι και απομακρύνει το μυαλό σου από αγχωτικές και δυσάρεστες σκέψεις.

10.Αντιμετώπιση άγχους τρώγοντας

Συμβαίνει στους περισσότερους: όταν πεινάμε, είναι πιο πιθανό να είμαστε εκνευρισμένοι και αγχωμένοι. Μια έντονη κρίση άγχους, μπορεί να αποτελεί ένδειξη ότι τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα σου έχουν πέσει απότομα.

Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να φας ένα υγιεινό και χορταστικό σνακ, όπως μια μικρή χούφτα καρύδια ή ένα κομματάκι (ένα!) μαύρη σοκολάτα μαζί με ένα ποτήρι νερό. Δοκίμασε το και θα διαπιστώσεις πόσο καλύτερα θα μπορείς να διαχειριστείς μετά από λίγο όλα αυτά που σε στρεσάρουν!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ

Άγχος και στρες καταπολέμηση με 10 θαυματουργούς τρόπους!

Διώξτε το άγχος με αιθέρια έλαια

Διώξτε το άγχος με χαλαρωτικό μπάνιο αρωματοθεραπείας!

ΔΗΜΟΦΗΛΗ ΑΡΘΡΑ

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Barbara Liosi

Στο beauty-secrets μια γυναίκα θα βρει.Μυστικά ομορφιάς για το πρόσωπο το σώμα και τα μαλλιά.Φυσική ομορφιά και θεραπείες Ιατρικής Αισθητικής.Όλες τις νέες τάσεις της μόδας,σε ρούχα παπούτσια αξεσουάρ.Άρθρα με θέματα υγείας και διατροφής.Διακόσμηση σπιτιού,συνταγές μαγειρικής,καθώς και εβδομαδιαίες προβλέψεις ζωδίων και αναλυτικός ονειροκρίτης.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>