Διατροφή για όμορφο λαμπερό δέρμα

Διατροφή για όμορφο λαμπερό δέρμα

 

pink-daisy-flower-th - Αντιγραφή

Ενώ οι διάφορες λοσιόν και κρέμες μπορούν να βελτιώσουν το δέρμα ένα υγιεινό διαιτολόγιο ξεκινά από το εσωτερικό.Μια ισορροπημένη διατροφή μπορεί να κάνει θαύματα στο δέρμα μας. Αυτά που τρώμε μας χαρακτηρίζουν.Μια καλή διατροφή πού αποσκοπεί σε ένα υγιές σώμα επιτυγχάνει ταυτόχρονα και μια υγιή και καθαρή επιδερμίδα. Περιλαμβάνει πολλά φρέσκα φρούτα και λαχανικά, είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και φτωχό σε λιπαρά, ενώ επίσης έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη και αλάτι.Ένα τέτοιο διαιτολόγιο προσφέρει στο σώμα και στο δέρμα μας όλες τις βιταμίνες και τα μέταλλα που τον είναι απαραίτητα.Αν θέλεις και εσύ ένα όμορφο και λαμπερό δέρμα,ακολούθησε την παρακάτω λίστα διατροφής και δες τι χρειάζεται το σώμα σου για να διατηρήσει το δέρμα σου σε άριστη κατάσταση!

nero

 1# Το πιο σημαντικό στοιχείο είναι το νερό. Νερό πρέπει να πίνουμε τουλάχιστον δύο λίτρα την ημέρα. Είναι προφανές ότι πίνοντας άφθονο νερό κατά τη διάρκεια της ημέρας βοηθάμε το σώμα μας να καθαρίσει, πράγμα που σημαίνει πιο φρέσκο και πιο λαμπερό δέρμα.

Δείτε ακόμα:Σύμμαχοι ομορφιάς για μαλλιά, νύχια και δέρμα!

fitikes-ines

2# Οι κυτταρινικοί υδατάνθρακες, οι τροφές δηλαδή με περιεκτικότητα σε ίνες, δρουν κατά της δυσκοιλιότητας που μας βοηθά να αποκτήσουμε μια πιο λαμπερή και πιο καθαρή επιδερμίδα.

vitamini-a

3# Η βιταμίνη Α είναι σημαντική. Η έλλειψή της μπορεί να προκαλέσει ξηρότητα, φαγούρα και απώλεια της ελαστικότητας τον δέρματος. Βρίσκεται σε τροφές, όπως τα καρότα, το σπανάκι, το μπρόκολο και τα βερίκοκα.

vitamini-c

4 #Η βιταμίνη C είναι απαραίτητη για τη δημιουργία κολλαγόνου που βοηθά στη διατήρηση της σφριγηλότητας του δέρματος. Βρίσκεται σε τροφές όπως οι φράουλες, τα εσπεριδοειδή, το λάχανο, οι ντομάτες και το κάρδαμο.

Δείτε ακόμα:Συνταγές ομορφιάς για πρόσωπο σώμα και μαλλιά

vitamini-e

5 #Η βιταμίνη Ε είναι μια αντιοξειδωτική βιταμίνη που εξουδετερώνει τις ελεύθερες ρίζες. Υπάρχουν στα αμύγδαλα, τα φουντούκια και στους σπόρους του σιταριού.

pseydargiros

6 #Ο ψευδάργυρος μαζί με τη βιταμίνη Α δημιουργούν το κολλαγόνο και την ελαστίνη, που προσφέρουν στο δέρμα μας αντοχή, ελαστικότητα και σφριγηλότητα.

Δείτε ακόμα:10 τροφές για να μην έχετε ποτέ έλλειψη στη βιταμίνη Α

Η υγιεινή διατροφή και η όμορφη και λαμπερή επιδερμίδα συμβαδίζουν.

Είναι αλήθεια ότι η συνεχής ελάττωση και αύξηση τον βάρους μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις στο δέρμα μας.Το υπερβολικό φαγητό προκαλεί αύξηση τον πάχους της στιβάδας τον λίπους που υπάρχει κάτω από το δέρμα και συνεπώς το τεντώνει. Μια αστραπιαία δίαιτα μπορεί να οδηγήσει στη δημιουργία γραμμών και ρυτίδων. Επιπλέον, αποστερεί το σώμα και το δέρμα μας από τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά. Εάν πρέπει να χάσεις βάρος κάνε το αργά, λογικά και σταθερά.

dietologio

Ακολουθώντας τούς κανόνες που σου έχω ήδη αναφέρει. Να ένα διαιτολόγιο που θα μπορούσες να ακολουθήσεις:

Πρωινό:Ένα ποτήρι με φυσικό χυμό φρούτων χωρίς ζάχαρη, ένα μπολ με μούσλι (δημητριακά ολικής αλέσεως) χωρίς ζάχαρη μαζί με κομμάτια μπανάνας και ημι-αποβουτνρωμένο γάλα, δυο φέτες σταρένιο ψωμί ολικής αλέσεως με μια λεπτή επίστρωση από ένα προϊόν με χαμηλά λιπαρά.

Γεύμα: Μια βραστή πατάτα, γεμιστή με Cottage cheese χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά και άφθονα, νωπά λαχανικά, ένα γιαούρτι με λίγα λιπαρά.

Δείπνο: Ψάρι ή κοτόπουλο στη σχάρα με βραστό καφετί ρύζι και άφθονα λαχανικά στον ατμό, φρέσκια φρουτοσαλάτα με φρέσκο γιαούρτι και καρύδια.

Σύμμαχοι ομορφιάς για μαλλιά, νύχια και δέρμα!

Barbara Liosi

Στο beauty-secrets μια γυναίκα θα βρει.Μυστικά ομορφιάς για το πρόσωπο το σώμα και τα μαλλιά.Φυσική ομορφιά και θεραπείες Ιατρικής Αισθητικής.Όλες τις νέες τάσεις της μόδας,σε ρούχα παπούτσια αξεσουάρ.Άρθρα με θέματα υγείας και διατροφής.Διακόσμηση σπιτιού,συνταγές μαγειρικής,καθώς και εβδομαδιαίες προβλέψεις ζωδίων και αναλυτικός ονειροκρίτης.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>