Διαβήτης τύπου 2: Ρυθμίστε τον με άσκηση και διατροφή

 Διαβήτης τύπου 2

Ο διαβήτης είναι σοβαρή ασθένεια και η περίθαλψη του ασθενούς πρέπει να επιβλέπεται από ειδικευμένο γιατρό. Ο διαβήτης τύπου 2 (γνωστός και ως ενήλικος διαβήτης), η πιο κοινή μορφή, αντιμετωπίζεται συμβατικά με φάρμακα που αυξάνουν την παραγωγή ινσουλίνης και ελέγχουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα Στις ήπιες περιπτώσεις διαβήτη τύπου 2, το σάκχαρο μπορεί σχεδόν πάντα να ρυθμίζεται με τη διατροφή και την άσκηση.

Δείτε παρακάτω έναν πολύ χρήσιμο οδηγό για να μπορέσετε να ρυθμίσετε τον διαβήτη τύπου 2 με άσκηση και διατροφή.

Αποφύγετε τους κατεργασμένους υδατάνθρακες

Αποφύγετε τους κατεργασμένους υδατάνθρακες-

Αν τρέφεστε με κατεργασμένα σάκχαρα Και προϊόντα παρασκευασμένα με άσπρο αλεύρι, όπως ψωμί, ζυμαρικά, μπισκότα και τάρτες, το αίμα σας κατακλύζεται με υπερβολική ποσότητα σακχάρου. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να επιβαρύνονται τα όργανα και οι αδένες που ρυθμίζουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Προτιμήστε σύνθετους υδατάνθρακες, όπως τα σιτηρά ολικής άλεσης, και ικανοποιήστε την ανάγκη σας για γλυκά με φρέσκα φρούτα.

Δείτε ακόμα:Stevia και σακχαρώδης διαβήτης

Τροφές για σταθεροποίηση του σακχάρου

Τροφές για σταθεροποίηση του σακχάρου-

Οι τροφές που περιέχουν άφθονες ίνες, ειδικά οι φακές και τα μαύρα φασόλια, που περιέχουν διαλυτές ίνες, συμβάλλουν στη ρύθμιση των επιπέδων σακχάρου. Οι πρωτεΐνες και τα ωφέλιμα λίπη επίσης βοηθούν ώστε η συγκέντρωση σακχάρου στο αίμα να διατηρείται σταθερή. Καταναλώστε περίπου 90g πρωτεΐνη χαμηλή σε Θερμίδες δύο φορές την ημέρα διασφαλίστε πως η διατροφή σας θα περιλαμβάνει επίσης τροφές που περιέχουν μονοακόρεστα λίπη (για παράδειγμα, έξτρα παρθένο ελαιόλαδο, άψητους ξηρούς καρπούς και σπόρους, αβοκάντο) και λιπαρά οξέα Ωμέγα-3 (για παράδειγμα, σολομό, σαρδέλες και σκουμπρί, καρύδια και λιναρόσπορο).

Βότανα για το διαβήτη τύπου 2

Γυμνέμα-

Το βότανο γυμνέμα Το Γυμνέμα αποτελεί το βασικό βότανο που καταναλώνουν όσοι πάσχουν από διαβήτη)χρησιμοποιείται εδώ και αιώνες στην ιατρική αγιουρβέδα για την αντιμετώπιση του διαβήτη. Το γυμνέμα αυξάνει την παραγωγή ινσουλίνης και ρυθμίζει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Πάρτε 200mg γυμνέμα δύο φορές τη μέρα. Προσοχή: Αν παίρνετε φάρμακα για το διαβήτη, συμβουλευτείτε πρώτα τον γιατρό σας πριν πάρετε γυμνέμα.

Δείτε ακόμα:Βότανα κατά του διαβήτη!!

‘Έλεγχος με χρώμιο για τον διαβήτη τύπου 2

supplements16_660-
Το χημικό στοιχείο χρώμιο βοηθά στον έλεγχο των επιπέδων σακχάρου και ινσουλίνης στο αίμα. Πάρτε 200mg συμπλήρωμα χρωμίου τρεις φορές τη μέρα, μαζί με τα γεύματα.

Ρυθμίστε τον διαβήτη τύπου 2 με γυμναστική

New Image-

Η τακτική άσκηση ένα μισάωρο περίπατος αρκεί είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους να βοηθήσετε τα κύτταρά σας να καταναλώσουν τη γλυκόζη αποτελεσματικά και εμποδίζει τη συγκέντρωση σακχάρου να ανέβει σε επικίνδυνα επίπεδα. Η άσκηση βοηθά επίσης στην απώλεια βάρους, έτσι ώστε ο οργανισμός σας να αξιοποιεί καλύτερα την ινσουλίνη.

Δείτε ακόμα:

Posts not found

Barbara Liosi

Στο beauty-secrets μια γυναίκα θα βρει.Μυστικά ομορφιάς για το πρόσωπο το σώμα και τα μαλλιά.Φυσική ομορφιά και θεραπείες Ιατρικής Αισθητικής.Όλες τις νέες τάσεις της μόδας,σε ρούχα παπούτσια αξεσουάρ.Άρθρα με θέματα υγείας και διατροφής.Διακόσμηση σπιτιού,συνταγές μαγειρικής,καθώς και εβδομαδιαίες προβλέψεις ζωδίων και αναλυτικός ονειροκρίτης.

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>