Δίαιτα χωρίς γλουτένη ΝΑΙ ή ΟΧΙ;Μάθε όλη την αλήθεια!

Δίαιτα χωρίς γλουτένηΔίαιτα χωρίς γλουτένη ΝΑΙ ή ΟΧΙ;Μάθε όλη την αλήθεια!




Υπάρχουν, αυτοί που δεν μπορούν να καταναλώσουν τροφές και προϊόντα που περιέχουν γλουτένη, γιατί έχουν δυσανεξία ή ευαισθησία σε αυτή. Υπάρχουν, όμως, και αυτοί που, επηρεασμένοι οπό
celebrities,ακολουθούν gluten-free διατροφές, χωρίς να έχουν κάποιο συγκεκριμένη ευαισθησία, πιστεύοντας ότι θα οδηγηθεί σε ταχύτερη απώλεια κιλών. Είναι, όμως, μια τέτοια επιλογή ανώδυνη και υγιεινή;Γιατρό λοιπόν…. Δίαιτα χωρίς γλουτένη ΝΑΙ ή ΟΧΙ;

Μύθοι & αλήθειες για τη (Δίαιτα χωρίς γλουτένη)

Στη βιομηχανία τροφίμων, ειδικά στο εξωτερικό, έχει παρατηρηθεί μια έκρηξη από gluten-free τρόφιμα. Σύμφωνα, όμως, με ειδικούς το μεγαλύτερο ποσοστό αυτών που τα καταναλώνουν δεν έχουν ούτε δυσανεξία ούτε ευαισθησία στη γλουτένη.Θέλουν απλά να χάσουν βάρος.

Στην πραγματικότητα, όμως, κινδυνεύουν να πάρουν βάρος, καθώς πολλές φορές τα gluten free προϊόντα έχουν υψηλότερη περιεκτικότητα σε λίπος, ζάχαρη και θερμίδες, ώστε να έχουν καλύτερη γεύση και υφή. Επίσης, πολλά από αυτά παρασκευάζονται από επεξεργασμένα δημητριακά και άμυλα φτωχά σε θρεπτικά συστατικά, όπως σίδηρο, μέταλλα, βιταμίνες Β και φυτικές ίνες. Και τι γίνεται με αυτούς που ισχυρίζονται ότι νιώθουν πιο υγιείς και αδύνατοι με μια διατροφή χωρίς γλουτένη;

Δίαιτα χωρίς γλουτένη ΝΑΙ ή ΟΧΙ;Μάθε όλη την αλήθεια!

Αυτό συνήθως οφείλεται στο γεγονός ότι τρώνε περισσότερα φρούτα και λαχανικά αντί για επεξεργασμένες τροφές, όπως το λευκό ψωμί, η πίτσα, τα κουλουράκια, κ.ά. Νιώθουν δηλαδή καλύτερα επειδή, πολύ απλά, καταναλώνουν θρεπτικές τροφές και όχι επειδή απέφυγαν τη γλουτένη.

Αν, λοιπόν, δεν έχεις κάποια ευαισθησία, απλά κατανάλωσε μικρές μερίδες δημητριακών ολικής αλέσεως. Αν επιμένεις να ακολουθήσεις μια διατροφή χωρίς γλουτένη όμως, απόφυγε τις προσυσκευασμένες gluten-free επιλογές και προτίμησε υγιεινά γεύματα και σνακ φτιαγμένα από  φυσικές πρώτες ύλες. Μην αντικαταστήσεις, δηλαδή, ένα κανονικό κουλουράκι με μια gluten-free εκδοχή.

Βασικά τρόφιμα που δεν περιέχουν γλουτένη

  • Ξηροί καρποί. (χωρίς επεξεργασία), σπόροι.
  • Φασόλια και όλα το όσπρια.
  • Φρέσκα κρέατα, ψάρια και πουλερικά.
  • Φρούτα και λαχανικά.
  • Όλα τα γαλακτοκομικά.
  • Ρύζι (λευκό και καστανό), κινόα, φαγόπυρο.

Πρώτες ύλες χωρίς γλουτένη (π.χ. αλεύρι από καλαμπόκι, αμύγδαλο ή ταπιόκα).

  • Πατάτες, καλαμπόκι.
  • Ζάχαρη, μέλι.
  • Σόγια, κεχρί.
  • Καφές, τσάι.
  • Αλάτι, πιπέρι, καρυκεύματα, μπαχαρικά, μυρωδικά.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ

Δυσανεξία στη γλουτένη ή κοιλιοκάκη:Μάθε πως θα την αντιμετωπίσεις

Δυσανεξία στη γλουτένη

Ψωμί και πάχος:Μάθε όλη την αλήθεια για αυτήν την πολύτιμη τροφή

ΔΗΜΟΦΗΛΗ ΑΡΘΡΑ

Κράτα το

Barbara Liosi

Στο beauty-secrets μια γυναίκα θα βρει.Μυστικά ομορφιάς για το πρόσωπο το σώμα και τα μαλλιά.Φυσική ομορφιά και θεραπείες Ιατρικής Αισθητικής.Όλες τις νέες τάσεις της μόδας,σε ρούχα παπούτσια αξεσουάρ.Άρθρα με θέματα υγείας και διατροφής.Διακόσμηση σπιτιού,συνταγές μαγειρικής,καθώς και εβδομαδιαίες προβλέψεις ζωδίων και αναλυτικός ονειροκρίτης.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>