Δίαιτα με πλούσιο πρωινό σαν βασιλιάς

                                                                                                  Το έχετε ακούσει πριν από: Απολαύστε πρωινό σαν βασιλιάς, γευματήστε σαν πρίγκιπας και δειπνήστε σαν άπορος. Αυτή είναι η βάσική ιδέα αυτής της διατροφής.


Στη δίαιτα αυτή είναι όλα σχετικά με το πότε τρώτε όχι, με το τι τρώτε. Συγκεκριμένα με ένα 610 – 850 θερμίδων πρωινό θα ενεργοποιήσετε τον μεταβολισμό σας. Αν επιλέξετε αυτή τη διατροφή, μπορείτε να φάτε όλα τα φαγητά που επιθυμείτε. Μπορείτε επομένως να απολαύσετε παγωτό, πίτσα, ντόνατς όλα είναι ωραία για το πρόγευμα, αρκεί να τα τρώμε μαζί με τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες και ίνες. Ακολουθήστε το πλάνο αυτό και θα μπορείτε να χάσετε έως και 25 κιλά σε 30 ημέρες. Όταν τρώτε τα σωστά τρόφιμα στο σωστό χρόνο, θα επιταχύνετε το μεταβολισμό σας και θα χάσετε βάρος.
Σχετικά με τις βασικές αρχές αυτής της διατροφής χορηγούνται περίπου 600 θερμίδες για πρωινό και 600 θερμίδες κατανέμονται μεταξύ μεσημεριανό γεύμα και δείπνο κάθε μέρα.                                                                                                        Μερικές από τις τροφές που μπορείτε να απολαμβάνετε:
Ομελέτα από 3 ασπράδια αβγών, τυρί, ζαμπόν και λαχανικά
Μισό μάφιν με τυρί κρέμα
Δημητριακά με γάλα
Φράουλες 
Ένα  σοκολατάκι.


Πρωινό: 7 μερίδες των πρωτεϊνών (συμπεριλαμβανομένων 2 μερίδες γαλακτοκομικών προϊόντων), 2 μερίδες υδατανθράκων, 2μερίδες λιπαρών και 1 γλυκό.
Μεσημεριανό: 3 μερίδες πρωτεΐνης, 3 μερίδες χαμηλών θερμίδων λαχανικά, αμυλούχα 2 μερίδες / λαχανικά γλυκιά, 1 μερίδα φρούτου.
Δείπνο: 0-3 μερίδες της πρωτεΐνης, απεριόριστα χαμηλών θερμίδων λαχανικά, αμυλούχα 2 μερίδες / λαχανικά γλυκιά, 2 φρούτα    
Barbara Liosi

Στο beauty-secrets μια γυναίκα θα βρει.Μυστικά ομορφιάς για το πρόσωπο το σώμα και τα μαλλιά.Φυσική ομορφιά και θεραπείες Ιατρικής Αισθητικής.Όλες τις νέες τάσεις της μόδας,σε ρούχα παπούτσια αξεσουάρ.Άρθρα με θέματα υγείας και διατροφής.Διακόσμηση σπιτιού,συνταγές μαγειρικής,καθώς και εβδομαδιαίες προβλέψεις ζωδίων και αναλυτικός ονειροκρίτης.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>