Δείξτε το σώμα σας!

Δείξτε-το-σώμα-σας-www.beauty-secrets.gr                                           

 Αντιμετωπίστε την κυτταρίτιδα, τη χαλάρωση και το τοπικό πάχος με φυσικές συνταγές, αναδεικνύοντας τη σιλουέτα και τις καμπύλες σας πλειονότητα των γυναικών εμφανίζει κυτταρίτιδα, ανεξάρτητα από το βάρος ή το σωματότυπού τους. Η αντιμετώπιση και ο περιορισμός της είναι μια δύσκολη διαδικασία που απαιτεί συνδυασμό προϊόντων, διατροφής, άσκησης, χρόνου και κυρίως υπομονής για να φτάσετε στο επιθυμητό αποτέλεσμα.Εμείς συγκεντρώσαμε όλα τα φυσικά συστατικά που είναι αποτελεσματικά και θα σας βοηθήσουν να απαλλαγείτε από τις ατέλειες του σώματός σας.Εσείς δείξτε το σώμα σας!


 

Χαλάρωση

Η αυξομείωση του βάρους λόγω εγκυμοσύνης ή δίαιτας, η παρατεταμένη έκθεση στον ήλιο, που καταστρέφει τις ίνες κολλαγόνου και ελαστίνης, αλλά και η γήρανση της επιδερμίδας είναι οι κύριοι παράγοντες που προκαλούν τη   

Τοπικό πάχος

Η αποθήκευση μεγαλύτερης ποσότητας λίπους στους γοφούς, τα λεγόμενα «ψωμάκια», οφείλεται σε γενετικούς και κληρονομικούς παράγοντες, εξαρτάται δηλαδή από το σωματότυπο κάθε γυναίκας. Η απώλεια βάρους και η χρήση ειδικών προϊόντων μπορούν να περιορίσουν την εμφάνισή της.

Κυτταρίτιδα

Θα βοηθήσει. Να κόψετε ή να περιορίσετε κάποιες «κακές» συνήθειες, όπως το κάπνισμα και την υπερκατανάλωση αλκοόλ και καφεΐνης, που εντείνουν την εμφάνισή της. Επίσης, να εντάξετε στο διαιτολόγιό σας πολλά φρούτα, λαχανικά, φυτικές ίνες, ψάρι και λευκό κρέας, καθώς και την κατανάλωση 1 ½-2 λίτρων νερού καθημερινά.

 

Φυσική συνταγή

 

Σε 100 ml κρέμα βάσης σώματος, προσθέτουμε τις εξής ποσότητες αιθέριων ελαίων:

10 σταγόνες δεντρολίβανο

10 σταγόνες λεμόνι

4 σταγόνες γεράνι  

6 σταγόνες λεβάντα.

  Απλώστε την κρέμα στα προβληματικά σημεία μετά το μπάνιο.

Τα φυσικά συστατικά

-Αγριοκυπάρισσο : Ενεργοποιεί την κυκλοφορία της λέμφου και του αίματος.

-Μαύρο και κόκκινο πιπέρι : Ενισχύει τη λιποδιάλυση.

 

-Γκρέιπφρουτ : Δρα ενάντια στην κυτταρίτιδα. χαλάρωση. Η συστηματική φροντίδα της επιδερμίδας και η άσκηση βοηθούν στην αντιμετώπισή της.                                                                                                                          

Τοπικό πάχος

Θα βοηθήσει. Η απώλεια κιλών, εφόσον χρειάζεται, και οι ειδικές ασκήσεις που στοχεύουν στο τοπικό «κάψιμο» λίπους. Επίσης, θεραπείες με θαλάσσια λάσπη, που εφαρμόζεται πάνω στα προβληματικά σημεία, και τοπικές αγωγές.

Φυσική συνταγή

Σε βάση από 85 ml αμυγδαλέλαιο και 15 ml σταφυλοκουκουτσέλαιο, προσθέτουμε τις εξής ποσότητες αιθέριων ελαίων: 5 σταγόνες λεμόνι, 7 σταγόνες φασκόμηλο, 18 σταγόνες αγιοκυπάρισσο και 6 σταγόνες πατσουλί. Απλώστε το λάδι στα προβληματικά σημεία μετά το μπάνιο. (Το λάδι αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για τη χαλάρωση σε

όλο το σώμα.)

 

Τα φυσικά συστατικά

 

-Λεμόνι : Aποτοξινωτικό, αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος.

-Δεντρολίβανο : Aποσυμφορητικό για τις φλέβες.

-Φασκόμηλο : Aποσυμφορητικό, τονωτικό της κυκλοφορίας του αίματος.                                 

Χαλάρωση

Θα βοηθήσει : H απολέπιση (1-2 φορές την εβδομάδα) και η καθημερινή ενυδάτωση θα ενισχύσει την ελαστικότητα της επιδερμίδας. Προτιμάτε να κάνετε ντους με όσο πιο κρύο νερό αντέχετε, καθώς συσφίγγει την επιδερμίδα, και επιλέξτε την αεροβική άσκηση, το ποδήλατο ή την κολύμβηση.

Φυσική συνταγή

Σε κρέμα βάσης σώματος 100 ml προσθέτουμε 1 ml σταφυλοκουκουτσέλαιο και τις εξής ποσότητες αιθέριων ελαίων: 5 σταγόνες λεμόνι, 5 σταγόνες φασκόμηλο, 15 σταγόνες αγιοκυπάρισσο και 5 σταγόνες πατσουλί. Απλώστε την κρέμα στα προβληματικά σημεία μετά το μπάνιο. (H κρέμα αυτή μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για το τοπικό πάχος.)

Τα φυσικά συστατικά

-Nεράντζι : Συσφιγκτική δράση.

-Εκχύλισμα κισσού : Τόνωση της κυκλοφορίας και ενίσχυση της λεμφικής αποστράγγισης.

-Φύκια : Σύσφιγξη και αποτοξίνωση.

Ασκήσεις για την κυτταρίτιδα                                                                    

Ένας από τους καλύτερους τρόπους να αντιμετωπίσετε την κυτταρίτιδα και τη χαλάρωση στις διάφορες ευαίσθητες περιοχές (μηροί, γλουτοί) είναι η μυϊκή ενδυνάμωση τους με ασκήσεις τόνωσης και σύσφιγξης. Φυσικά, η μυϊκή ενδυνάμωση, εκτός από το ότι τονώνει τις περιοχές αυτές, έχει και άλλα ευεργετικά αποτελέσματα, τα οποία όμως, δυστυχώς, είναι άγνωστα στις περισσότερες γυναίκες και γι’ αυτό οι ασκήσεις αυτές παραμένουν ανεκμετάλλευτες. H μυϊκή τόνωση ενισχύει το βασικό μεταβολισμό, ο οποίος, αντί να μειώνεται (όπως γίνεται φυσιολογικά μετά τα τριάντα), διατηρείται ή και αυξάνεται, οπότε καίγονται περισσότερες θερμίδες, ακόμη και σε κατάσταση ηρεμίας – όταν, δηλαδή, κάθεστε. Επίσης, πολλά είναι και τα οφέλη για την υγεία γενικότερα. Ας δούμε, όμως, κάποιες συγκεκριμένες ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε για να τονώσετε τα ευαίσθητα σημεία είτε στο σπίτι σας (με ένα λάστιχο ή βαράκια) είτε στο γυμναστήριο.


 


Tips:
…Μην ξεχνάτε να κάνετε πρώτα ένα ζέσταμα 3-4 λεπτών σε ένα ποδήλατο ή επιτόπιο τζόγκινγκ για καλύτερη απόδοση.
…Αναπνέετε ελεύθερα κατά την εκτέλεση των ασκήσεων.
…Προσπαθείτε να κάνετε 8-12 επαναλήψεις. Αν δεν «βγαίνουν», μειώστε το βάρος, ενώ αν «βγάζετε» περισσότερες, αυξήστε το βάρος.
…Κάνετε τις ασκήσεις αυτές 2-3 φορές την εβδομάδα.
…Εκτελείτε τις κινήσεις αργά και ελεγχόμενα.

Σχετικά άρθρα:

super δίαιτα για επίπεδη κοιλιά

Δίαιτες- Δίαιτα Νέα δίαιτα «Τhe Alternate-Day Diet»

Δίαιτα και σωστή διατροφή μετά τις γιορτές

Η δίαιτα της ευτυχίας(the happiness diet)

 

Barbara Liosi

Στο beauty-secrets μια γυναίκα θα βρει.Μυστικά ομορφιάς για το πρόσωπο το σώμα και τα μαλλιά.Φυσική ομορφιά και θεραπείες Ιατρικής Αισθητικής.Όλες τις νέες τάσεις της μόδας,σε ρούχα παπούτσια αξεσουάρ.Άρθρα με θέματα υγείας και διατροφής.Διακόσμηση σπιτιού,συνταγές μαγειρικής,καθώς και εβδομαδιαίες προβλέψεις ζωδίων και αναλυτικός ονειροκρίτης.

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>