Γυμναστική…το must για μια καλύτερη ζωή!

Γυμναστική

Γυμναστική…το must για μια καλύτερη ζωή!

Μπορεί μέχρι πρότινος να πίστευες ότι η γυμναστική ήταν απλά ένα χόμπι που κάποιοι επέλεγαν να κάνουν. Το άγχος και οι έντονοι ρυθμοί που βιώνουμε στις μέρες μας,κάνουν την γυμναστική το  must για μια καλύτερη ζωή.



Υπάρχει κάποια συνήθεια που μπορεί να σε κάνει να νιώθεις γεμάτη ενεργητικότητα, ζωντάνια και να σου προσφέρει κέφι για τη ζωή: Η άσκηση! Αν δεν έχεις ασχοληθεί μέχρι σήμερα με τη γυμναστική, τότε έφτασε ο καιρός να το κάνεις, αφού έχει την ικανότητα να μεταμορφώσει το σώμα, να ανεβάσει τη διάθεση και να δυναμώσει το μυαλό σου. Ακόμα δεν πειστικές; Τότε διάβασε το άρθρο, όλα τα οφέλη της γυμναστικής, αλλά και πώς μπορείς να ξεκινήσεις εύκολα και δυναμικά, ακόμα κι αν δεν έχεις κάνει ποτέ πριν στη ζωή σου!

Γιατί να ξεκινήσεις γυμναστική;

Η άσκηση δεν αφορά μόνο όσες θέλουν να αποκτήσουν διαστάσεις μοντέλου.

Γυμναστική για αντιγήρανση

Η γυμναστική κάνει το αίμα σου να κυλάει γρήγορα. αναπνέεις βαθιά, η καρδιά σου χτυπάει πιο δυνατά και μεταφέρει περισσότερο αίμα και οξυγόνο σε όλους τους ιστούς του σώματος. Και όταν το σώμα σου οξυγονώνεται, τα όργανα και οι μύες παίρνουν περισσότερα θρεπτικά συστατικά, οι ιστοί διατηρούνται νεανικοί και το σώμα σου αποτοξινώνεται πιο αποτελεσματικά. Και το καλύτερο; Η διαδικασία αυτή αυξάνει τη δημιουργία κολλαγόνου, με αποτέλεσμα το δέρμα σου σταδιακά να δείχνει πιο σφιχτό και απαλό και χωρίς ρυτίδες.

Γυμναστική για ανανέωση

Η καλύτερη οξυγόνωση των ιστών και του εγκεφάλου συμβάλλει στη διατήρηση των νοητικών λειτουργιών με το πέρασμα του χρόνου. Επιπλέον, όταν εξασκείσαι σε μια καινούρια μορφή άσκησης, ο εγκέφαλός σου δραστηριοποιείται και χρειάζεται να δημιουργήσει καινούργιες συνάψεις,
προκειμένου να μάθει τις κινήσεις και να μη χάνεις την ισορροπία σου.

Γυμναστική για καλύτερη μνήμη

Η άσκηση βοηθάει τη μακροπρόθεσμη μνήμη, επιδρώντας στον ιππόκαμπο του εγκεφάλου. Όλοι μας έχουμε δύο ιππόκαμπους, έναν στη δεξιά και έναν στην αριστερή πλευρά του εγκεφάλου μας. Πρόκειται για ένα μοναδικό όργανο, στο οποίο εξακολουθούν να παράγονται εγκεφαλικά κύτταρα σε όλη τη διάρκεια της ζωής μας, μια διαδικασία που ονομάζεται νευρογένεση. Η γυμναστική ενθαρρύνει την ανάπτυξη αυτών των κυττάρων, αυξάνοντας αμέσως τα επίπεδα ενός βασικού παράγοντα ανάπτυξης στον ιππόκαμπο, του νευροτροφικού παράγοντα του εγκεφάλου. Επίσης, μπορεί να βελτιώσει, εκτός από τη μνήμη, την ικανότητά μας να φανταζόμαστε νέες καταστάσεις, αυξάνοντας έτσι τις δημιουργικές δυνατότητες του εγκεφάλου.

Γυμναστική για το άγχος

Η πρώτη και πιο άμεση επίδραση της άσκησης είναι η μείωση του άγχους, αφού προκαλεί άμεση αύξηση των επιπέδων βασικών νευροδιαβιβαστών του εγκεφάλου, όπως είναι η σεροτονίνη, η νοραδρεναλίνη, η ντοπαμίνη και οι ενδορφίνες, που συνήθως μειώνονται εξαιτίας του στρες και της κατάθλιψης. Γι’ αυτό και αν τρέξεις για 30 λεπτά ή κάνεις μια προπόνηση στο ελλειπτικό, αλλάζει
αμέσως η διάθεσή σου.

Γυμναστική για περισσότερη απόδοση στην εργασία

Σε εργαστηριακές μελέτες έχει παρατηρηθεί πως η άσκηση βελτιώνει την ικανότητα συγκέντρωσης και μετάθεσης της προσοχής. Πώς σε βοηθάει αυτό: Αν έχεις μια επαγγελματική συνάντηση ή ένα σημαντικό project, μια ολιγόλεπτη αλλά δυναμική άσκηση, π.χ. περπάτημα το πρωί πριν φύγεις από το σπίτι, θα βελτιστοποιήσει τις εγκεφαλικές σου λειτουργίες και θα αποδώσεις καλύτερα.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ

Κόκκινο κρασί: το κλειδί για την αντιγήρανση και την υγεία!

Άγχος και στρες καταπολέμηση με 10 θαυματουργούς τρόπους!

Μαθήματα διαλογισμού δωρεάν:Δώσε περισσότερη χαρά στη ζωή σου!

ΔΗΜΟΦΗΛΗ ΑΡΘΡΑ

Κράτα το

Κράτα το

Barbara Liosi

Στο beauty-secrets μια γυναίκα θα βρει.Μυστικά ομορφιάς για το πρόσωπο το σώμα και τα μαλλιά.Φυσική ομορφιά και θεραπείες Ιατρικής Αισθητικής.Όλες τις νέες τάσεις της μόδας,σε ρούχα παπούτσια αξεσουάρ.Άρθρα με θέματα υγείας και διατροφής.Διακόσμηση σπιτιού,συνταγές μαγειρικής,καθώς και εβδομαδιαίες προβλέψεις ζωδίων και αναλυτικός ονειροκρίτης.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>