Η διατροφή της ευεξίας

διατροφή ευεξίαςΗ διατροφή της ευεξίας

Η διατροφή της ευεξίας είναι μια διατροφή πλούσια σε φρούτα και λαχανικά.Μάθε πως θα κερδίσεις το 100% από τα φρούτα και τα λαχανικά της άνοιξης και απόκτησε υγεία ,ευεξία και μια λεπτή και καλλίγραμμη σιλουέτα.

Πιο πολύχρωμα, ζουμερά,αρωματικά φρούτα και λαχανικά από εκείνα της άνοιξης δύσκολα θα βρεις! Και έχεις πολλούς λόγους για να γεμίσεις το ψυγείο, τον πάγκο της κουζίνας, το τάπερ στο γραφείο με προϊόντα εποχής.


ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ:Βιολογικά Προϊόντα: Τι πρέπει να ξέρει ο καταναλωτής;

…διατροφή ευεξίας

Για να σε… βοηθήσουμε, θα σου πούμε τους δύο βασικούς:

  • Θα κάνεις reboost στον οργανισμό σου μετά το χειμώνα, τις ιώσεις και την πεσμένη διάθεση, ενώ τα φρούτα και τα λαχανικά θα γίνουν ο Νο 1 σύμμαχός σου για να πετύχεις το τέλειο bikini body μέχρι να έρθει το καλοκαίρι.
  • Αν τρως ποικιλία από φρούτα και λαχανικά,είσαι σίγουρη ότι προσφέρεις στον οργανισμό σου όλες τις απαραίτητες βιταμίνες για να λειτουργεί σωστά,να έχεις ενέργεια και καλή διάθεση.

 

ΠΟΙΑ ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΛΑΧΑΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥΣ;

Η αλήθεια είναι πως δύσκολα πλέον μπορούμε να απαντήσουμε σ’ αυτό το ερώτημα, αφού βρίσκουμε σχεδόν τα πάντα στην αγορά όλο το χρόνο, ενώ ορισμένα είναι από τη φύση τους «παντός καιρού».
Ο παρακάτω μίνι κατάλογος θα σε βοηθήσει, αλλά, αν δεν είσαι σίγουρη ποια είναι τα φρούτα και τα λαχανικά εποχής, κάνε μια βόλτα μέχρι τη λαϊκή αγορά της γειτονιάς σου. Ό,τι υπάρχει εκεί είναι συνήθως της εποχής του,που σημαίνει ότι έχει την καλύτερη δυνατή γεύση και άρωμα, ενώ είναι γεμάτο με βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά που θα ενισχύσουν τον οργανισμό και το ανοσοποιητικό σου σύστημα.

ΤΑ ΦΡΟΥΤΑ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ

  • Εσπεριδοειδή, φράουλα,βερίκοκο, κεράσι, μούρα και μούσμουλο.

ΤΑ ΛΑΧΑΝΙΚΑ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ

  • Αγκινάρα, αντίδι,μαρούλι, ραδίκι, ραπανάκι, σέσκουλο, σπανάκι, σπαράγγι,κρεμμυδάκι φρέσκο, αρακάς, βλίτα, κολοκυθάκι,μανιτάρια.

 

ENA ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΣΟΥ

Για να πάρεις το 100% από τις βιταμίνες που μπορούν να σου προσφέρουν τα φρούτα και τα λαχανικά, προσπάθησε να έχεις στο τραπέζι σου ένα «ουράνιο τόξο» από αυτά, αφού το κάθε χρώμα αντιστοιχεί σε διαφορετικό φυτοθρεπτικό, δηλαδή σε χημικές ουσίες που έχουν σημαντικά οφέλη, όπως αντιοξειδωτικές και αντικαρκινικές ιδιότητες.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ:Φρέσκα φρούτα και λαχανικά ευεργετικά για την υγεία!

ΚΟΚΚΙΝΟ/ΠΟΡΦΥΡΟ:

  • Κόκκινο λάχανο,μελιτζάνα, βατόμουρα,φράουλα.

ΚΟΚΚΙΝΟ:

  • Ντομάτα,κόκκινο γκρέιπφρουτ.

ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ:

  • Πορτοκάλι, κολοκύθα,γλυκοπατάτα, καρότο,βερίκοκο.

ΚΙΤΡΙΝΟ:

  • Νεκταρίνι,ανανάς, ροδάκινο.

ΚΙΤΡΙΝΟ/ΠΡΑΣΙΝΟ:

  • Πράσινα φασολάκια,αρακάς, ακτινίδιο,αβοκάντο.

ΠΡΑΣΙΝΟ

  • Μπρόκολο,λαχανάκι Βρυξελλών,λάχανο, κουνουπίδι.

ΛΕΥΚΟ/ΠΡΑΣΙΝΟ:

  • Αγκινάρα,σπαράγγι,μανιτάρια,κρεμμύδι,πράσο.

ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΛΑΧΑΝΙΚΑ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ

Το σπαράγγι

  • Είναι το κατεξοχήν λαχανικό της εποχής και αν δεν έχεις συνηθίσει να το τρως, τώρα ήρθε η ώρα!Είναι εξαιρετική πηγή βιταμινών Α, C, Ε και Κ,ριβοφλαβίνης, νιασίνης και φυλλικού οξέος. Επίσης,είναι πλούσιο σε μέταλλα και ιχνοστοιχεία (σελήνιο,σίδηρος, φώσφορος,κάλιο, χαλκός, μαγγάνιο,ασβέστιο, μαγνήσιο και ψευδάργυρος).

Τη φράουλα

  • Ζουμερή και αρωματική,σε δροσίζει με λίγες θερμίδες και ενισχύει τον οργανισμό σου με βιταμίνες του συμπλέγματος Β, C,Α, Κ και Ε. Θα γίνει το αγαπημένο σου φρούτο αν σε ταλαιπωρεί δυσκοιλιότητα!
  • tip:Χάρη στο σαλικυλικό οξύ που περιέχει, η φράουλα γίνεται μια εξαιρετική μάσκα προσώπου για επιδερμίδες με ακμή.

Το κεράσι

  • Φουλ σε αντιοξειδωτικά που προστατεύουν τον οργανισμό από τον καρκίνο,το κεράσι είναι πλούσιο
    σε βιταμίνες Α, C,του συμπλέγματος Β,φυλλικό οξύ, νιασίνη και ριβοφλαβίνη, ενώ περιέχει μικρές ποσότητες σιδήρου,μαγνησίου και καλίου.Είναι το must φρούτο για αποτοξίνωση, ενώ έχει διαπιστωθεί πως διευκολύνει την πέψη.

Το βερίκοκο

  • Το χρώμα του μαρτυρά πως είναι πλούσιο σε καροτενοειδή, ένα είδος αντιοξειδωτικών που συμβάλλουν στην προστασία από πολλές μορφές καρκίνου.Προσφέρει επίσηςβιταμίνες C, ΒΙ και Β2,σίδηρο, φυτικές ίνες,τρυπτοφάνη και κάλιο,ενώ η βιταμίνη Α που περιέχει προστατεύει την υγεία των ματιών.

SMOOTHIE ΜΕ ΦΡΑΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΚΕΡΑΣΙΑ

Θα χρειαστείς:

  • 1 φλ. νερό
  • 1 πορτοκάλι σε φέτες
  • 1 μπανάνα σε φέτες
  • 1 κ.σ. σπόροι chia
  • 1 1/2 φλ. φρέσκεςφράουλες καθαρισμένες
  • 1 1/2 φλ. φρέσκα κεράσια χωρίς το κουκούτσι
  • Μέλι

Εκτέλεση:

Χτύπα σε ένα δυνατό μπλέντερ όλα τα υλικά μέχρι να ομογενοποιηθούν και γλύκανε όσο θέλεις το smoothie σου με μέλι.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ:5 γλυκά smoothies για όμορφο δέρμα

ΔΗΜΟΦΗΛΗ ΑΡΘΡΑ



Barbara Liosi

Στο beauty-secrets μια γυναίκα θα βρει.Μυστικά ομορφιάς για το πρόσωπο το σώμα και τα μαλλιά.Φυσική ομορφιά και θεραπείες Ιατρικής Αισθητικής.Όλες τις νέες τάσεις της μόδας,σε ρούχα παπούτσια αξεσουάρ.Άρθρα με θέματα υγείας και διατροφής.Διακόσμηση σπιτιού,συνταγές μαγειρικής,καθώς και εβδομαδιαίες προβλέψεις ζωδίων και αναλυτικός ονειροκρίτης.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

myblogs.gr
mytaste.gr