Κυτταριτιδα τελος-Απλα και αποτελεσματικα!

Kyttaritida-telos-Apla-kai-apotelesmatika!-penbeautysecrets.blogspot.gr
Η κυτταρίτιδα δεν είναι πάθηση, αλλά  υδρο-λιποδυστροφία.  Αυτός όρος σημαί­νει συσσώρευση υγρών, λίπους και τοξινών ακριβώς κάτω από το δέρμα. Εκεί βρίσκονται τα λιποκύτταρα τα οποία αποθηκεύουν λίπος  και το καταναλώνουν ανάλογα με τις  ανάγκες του οργανισμού. Υπό φυσιολογικές συνθήκες, οι δύο αυτές λειτουργίες βρίσκονται σε ισορροπία. Εξαιτίας όμως διάφορων παραγόντων, συχνά το λίπος αποθηκεύεται με μεγαλύτερη ταχύτητα από ό,τι ξοδεύεται. Τότε, εμφανίζεται η χαρακτηριστική όψη φλοιού πορτοκαλιού, η κυτταρίτιδα.Ας ξεκαθαρίσουμε ότι η κυτταρίτιδα είναι ο συνδυασμός της κληρονομικότητας με την κακή διατροφή και τη μειωμένη φυσική δραστηριότητα. Επειδή τα γονίδιά μας, δεν μπορούμε να τα αλλάξουμε, ας δούμε τι μπορούμε να κάνουμε με τα υπόλοιπα.
Τρώτε πάντα ένα καλό πρωινό
Το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας.Οι έρευνες που έχουν γίνει λένε ότι  η παράλειψη του πρωινού είναι μία από τις αιτίες που μπορούν να οδηγήσουν σε αύξηση του λίπους. Γιατί, δίνετε το σύνθημα στα λιποκύτταρα να αποθηκεύσουν περισσότερο λίπος. Φάτε λοιπόν κάτι που θα σας δώσει την ενέργεια που χρειάζεστε τρώτε ψωμί ολικής άλεσης, δημητριακά με γάλα ή ένα αβγό.
Τρώτε άφθονα φρούτα και λαχανικά
Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι εξαιρετικές πηγές κυρίως βιταμίνης C, Ε και , που είναι σύμμαχος στον πόλεμο κατά της κυτταρίτιδας.Είναι ο ιδανικός συνδυασμός υδατανθράκων,  αντιοξειδωτικών συστατικών, και ενέργειας.Τα φρούτα προμηθεύουν εκτός από ενέργεια, βιταμίνες και νερό, συμβάλλοντας έτσι στην σωστή ενυδάτωση της περιοχής.Τα λαχανικά είναι εξαιρετικές πηγές φλαβονοειδών,και είναι ιδανικά για την καταπολέμηση της κυτταρίτιδας.
Άφθονη κατανάλωση υγρών
Πίνετε άφθονο νερό, τουλάχιστον 1½ λίτρο την ημέρα, και αντικαταστήστε τον καφέ με αφεψήματα-ιδίως πράσινο τσάι-και Χυμούς λαχανικών
Αποφεύγετε τα έτοιμα φαγητά
Τα έτοιμα φαγητά  είναι πλούσια σε κορεσμένα λιπαρά, που ευθύνονται για τη δημιουργία και αύξηση της κυτταρίτιδας. Τα λιπαρά αυτά δύσκολα μεταβολίζονται από το σώμα και συνήθως αποθηκεύονται στις ευαίσθητες περιοχές των μηρών και γλουτών, και επιδεινώνουν το πρόβλημα της κυτταρίτιδας.Έχουν πολύ αλάτι και  άλλα ενισχυτικά γεύσης, που είναι εχθροί της κυτταρίτιδας.
Τρώτε δημητριακά ολικής άλεσης
Μαύρο ψωμί, μακαρόνια ολικής, πλιγούρι, κους-κους, κράκερς , προσφέρουν ενέργεια και βιταμίνες  Β. Οι βιταμίνες αυτές είναι απαραίτητες για την καλή λειτουργία του μεταβολισμού.Ταυτόχρονα προμηθεύουν τον οργανισμό μας με φυτικές ίνες,  Οι φυτικές ίνες και οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β αποτελούν δύο πολύ καλούς συμμάχους για τη μείωση της κυτταρίτιδας.
Αποφεύγετε την καθιστική ζωή                    
Η καθιστική ζωή συμβάλει στην αύξηση της κυτταρίτιδας.Προτιμάτε τις σκάλες αντί του ασανσέρ,το περπάτημα από το λεωφορείο, και ασχοληθείτε με  την καθαριότητα του σπιτιού πιο συχνά.Βρείτε χρόνο  για το γυμναστήριο.Η αύξηση της φυσικής δραστηριότητας μέσα από την καθημερινή μας ρουτίνα αρκεί για να βελτιώσουν την εικόνα σας και να μειώσουν αισθητά την κυτταρίτιδα!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   

 

Κράτα το

Barbara Liosi

Στο beauty-secrets μια γυναίκα θα βρει.Μυστικά ομορφιάς για το πρόσωπο το σώμα και τα μαλλιά.Φυσική ομορφιά και θεραπείες Ιατρικής Αισθητικής.Όλες τις νέες τάσεις της μόδας,σε ρούχα παπούτσια αξεσουάρ.Άρθρα με θέματα υγείας και διατροφής.Διακόσμηση σπιτιού,συνταγές μαγειρικής,καθώς και εβδομαδιαίες προβλέψεις ζωδίων και αναλυτικός ονειροκρίτης.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>