Τροφές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη

 

Τροφές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη-1(1)Το κύριο καύσιμο του ανθρώπινου οργανισμού είναι η γλυκόζη. Η γλυκόζη(σάκχαρο) κυκλοφορεί μέσα στο αίμα μας και ο οργανισμός μας προσπαθεί να κρατήσει τα επίπεδα της σταθερά στα 90-100mg/dL ή 5-5.5mmol/L.




Τώρα όταν τρώμε υδατάνθρακες ο οργανισμός μας τους διασπάσει σε μόρια γλυκόζης και τα διαθέτει στο αίμα ώστε να τα πάρουνε τα κύτταρα μας και να τα χρησιμοποιήσουν σαν καύσιμο ή να τα αποθηκεύσουν σαν γλυκογόνο η σαν λίπος όταν υπάρχει θερμιδικός πλεονασμός. Έτσι πχ άμα φάμε υδατάνθρακες τότε το σάκχαρο(γλυκόζη) του αίματος μας ανεβαίνει μιας και προστίθεται επιπρόσθετη γλυκόζη στο αίμα. Οπότε από 100mg/dL που ήταν τα επίπεδα γλυκόζης μπορεί να ανέβουν σε έναν φυσιολογικό οργανισμό μέχρι και 200mg/dL(υπεργλυκαιμια). Τώρα για να αντιμετωπίσει αυτήν την κατάσταση ο οργανισμός μας εκκρίνει από το Πάγκρεας την ινσουλίνη. Η ινσουλίνη πολύ απλά είναι μια ορμόνη που δίνει το σήμα «Τραβήξτε μόρια γλυκόζης από το αίμα» στα κύτταρα μας. Άρα εφόσον τα κύτταρα τραβάνε μόρια γλυκόζης από το αίμα τα επίπεδα γλυκόζης πέφτουν και μόλις πλησιάσουν τα 100mg/dL τότε σταματάει η έκκριση ινσουλίνης από το πάγκρεας οπότε σταματάνε και τα κύτταρα να τραβάνε μόρια γλυκόζης από το αίμα και τα επίπεδα της σταθεροποιούνται πάλι κοντά στα 100mg/dL.
Χαμηλός: κάτω από 55
Μέτριος: 55-69
Υψηλός: πάνω από 70
Τροφές με γλυκαιμικό δείκτη:
* Τα περισσότερα λαχανικά
* Τα όσπρια
* Τα περισσότερα φρούτα
* Όλα τα γαλακτοκομικά
* Το κρέας, τα αυγά, το ψάρι, τα θαλασσινά, οι ξηροί καρποί

    • Τροφές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη
      _ Πολύσπορο ψωμί 43
      _ Δημητριακά πρωινού ολικής αλέσεως 34
      _ Μακαρόνια ολικής αλέσεως 42
      _ Ρύζι νυχάκι 50
      _ Μήλο 38
      _ Αχλάδι 38
      _ Ροδάκινο 42
      _ Μπανάνα 52
      _ Πορτοκάλι 42
      _ Φράουλα 40
      _ Σταφύλια 53
      _ Αρακάς 48
      _ Βραστό καλαμπόκι 48
      _ Καρότα βραστά 41
      _ Γλυκοπατάτα ψητή 46
      _ Ρεβίθια 28
      _ Γίγαντες 31
      _ Φακές 44
      _ Φάβα 32
      _ Μαυρομάτικα φασόλια 42
      _ Άπαχο γάλα 32
      _ Μαύρη σοκολάτα 41
      Τροφές με μέτριο γλυκαιμικό δείκτη
      _ Κεράσια 63
      _ Βερίκοκο 57
      _ Σύκα ξερά 61
      _ Σταφίδες(σουλτανίνα) 56
      _ Άγριο ρύζι 57
      _ Ρύζι μπασμπάτι 58
      _ Ρύζι αρμπόριο 69
      _ Νιφάδες βρώμης 57
      _ Πίτα για σουβλάκι 57
      _ Μπισκότα με φυτικές ίνες 59
      _ Κρουασάν σκέτο 67
      _ Πορτοκαλάδα αναψυκτικό 68
      Τροφές με υψηλό γλυκαιμικό δείκτη
      _ Άσπρο ψωμί 71
      _ Απλά δημητριακά πρωινού 77
      _ Τηγανητές πατάτες 75
      _ Βραστές πατάτες 78
      _ Έτοιμος πουρές 85
      _ Ποπ κορν 72
      _ Κουκιά 79
      _ Κολοκύθα 75
      _ Καρπούζι 76
      _ Χουρμάδες ξηροί 103
      _ Κουλουράκια Πρέτσελ 83




Σχετικά άρθρα:

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Barbara Liosi

Στο beauty-secrets μια γυναίκα θα βρει.Μυστικά ομορφιάς για το πρόσωπο το σώμα και τα μαλλιά.Φυσική ομορφιά και θεραπείες Ιατρικής Αισθητικής.Όλες τις νέες τάσεις της μόδας,σε ρούχα παπούτσια αξεσουάρ.Άρθρα με θέματα υγείας και διατροφής.Διακόσμηση σπιτιού,συνταγές μαγειρικής,καθώς και εβδομαδιαίες προβλέψεις ζωδίων και αναλυτικός ονειροκρίτης.

3 Σχόλια

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>