6+1 τροφές για λαμπερό δέρμα με αντιγηραντική και αντιοξειδωτική δράση

τροφές για λαμπερό δέρμα6+1 τροφές για λαμπερό δέρμα με αντιγηραντική και αντιοξειδωτική δράση!

Για την φροντίδα της επιδερμίδας σου απαραίτητος σύμμαχος είναι μια καλή κρέμα ημέρας αλλά και η κατάλληλη διατροφή. Σήμερα το beauty secrets έψαξε και βρήκε 6+1 τροφές για λαμπερό δέρμα με αντιγηραντική και αντιοξειδωτική δράση!




Η καλή υγεία και η λεπτή σιλουέτα είναι οι πρωταρχικοί μας στόχοι όταν επιλέγουμε τι θα φάμε. Γιατί, όμως, μέσα από τη διατροφή μας να μην κάνουμε και το δέρμα μας αστραφτερό και λαμπερό με τις κατάλληλες τροφές;

Αν ακολουθείς πιστά την καθημερινή ρουτίνα ομορφιάς αλλά το πρόσωπό σου συνεχίζει να είναι θαμπό και κουρασμένο η απάντηση βρίσκεται στο ψυγείο και στα ντουλάπια της κουζίνας σου!

Αν ακόμα δεν κατάλαβες, κάνε πέρα τα κρουασάν, τη μαγιονέζα και τα μπισκότα και δες τις υγιεινές τροφές που θα σε βοηθήσουν να επαναφέρεις τη χαμένη λάμψη στην επιδερμίδα σου.

6+1 τροφές για λαμπερό δέρμα με αντιγηραντική και αντιοξειδωτική δράση!

#.1. ΦΡΑΟΥΛΕΣ

Ένα φλιτζάνι περιέχει περίπου 130% της ημερήσιας ποσότητας βιταμίνης C που πρέπει να λαμβάνουμε. Επιπλέον, το αντιοξειδωτικό αυτό αυξάνει την παραγωγή κολλαγόνου, διατηρώντας το δέρμα απαλό και σφιχτό, ενώ ταυτόχρονα μειώνει την εμφάνιση των ρυτίδων.

#.2. ΝΤΟΜΑΤΕΣ

Τα υψηλά επίπεδα λυκοπενίου συνδέονται με λιγότερες ρυτίδες άρα και με καθυστέρηση της γήρανσης.

#.3. ΚΑΚΑΟ

Μπορεί να αυξήσει την κυκλοφορία του αίματος για περίπου 2 ώρες, ενώ σε καθημερινή βάση θα ανανεώσει την επιδερμίδα σου ακόμα περισσότερο, λόγω των φλαβονοειδών του.

#.4. ΑΜΥΓΔΑΛΑ

Μια χούφτα καθημερινά αυξάνει τα επίπεδα της βιταμίνης Ε, ενός από τα πιο σημαντικά αντιοξειδωτικά για την υγεία του δέρματος, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει ενυδάτωση, ειδικά εάν έχεις ξηρό δέρμα.

6+1 τροφές για λαμπερό δέρμα με αντιγηραντική και αντιοξειδωτική δράση!

#.5. ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ

Τα καλά λιπαρά του αποτελούν μέρος των κυτταρικών μεμβρανών, οι οποίες βοηθούν στη συγκράτηση της υγρασίας. Επειδή, όμως, ο οργανισμός μας δεν μπορεί να τα συνθέσει, καλό είναι να καταναλώνουμε περίπου 1 κ.σ. καθημερινά.

#.6. ΚΑΡΥΔΙΑ

Αποτελούν πλούσια πηγή άλφα-λινολενικού οξέος, ενός από τα καλά ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, σημαντικό
συστατικό για την ενυδάτωση και την ελαστικότητα του δέρματος.

#.7. ΜΑΡΟΥΛΙ

Μόλις 6 φύλλα παρέχουν περισσότερο από το 100% των καθημερινών αναγκών μας σε βιταμίνη Α, η οποία αναζωογονεί το δέρμα αυξάνοντας την υγιή αναπαραγωγή των δερματικών κυττάρων.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ

ΔΗΜΟΦΗΛΗ ΑΡΘΡΑ



Barbara Liosi

Στο beauty-secrets μια γυναίκα θα βρει.Μυστικά ομορφιάς για το πρόσωπο το σώμα και τα μαλλιά.Φυσική ομορφιά και θεραπείες Ιατρικής Αισθητικής.Όλες τις νέες τάσεις της μόδας,σε ρούχα παπούτσια αξεσουάρ.Άρθρα με θέματα υγείας και διατροφής.Διακόσμηση σπιτιού,συνταγές μαγειρικής,καθώς και εβδομαδιαίες προβλέψεις ζωδίων και αναλυτικός ονειροκρίτης.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>