5 τροφές για μετά τη γυμναστική

τροφές για μετά τη γυμναστική

Ανακάλυψε τις ιδανικές τροφές για να προτιμήσεις μετά την άσκηση!

Μετά τη γυμναστική οι μύες του σώματος σου είναι καταπονημένοι Αυτό που χρειάζεσαι είναι τροφές που θα τονώσουν και αποκαταστήσουν το μυϊκό σύστημα (ναι, άσε κάτω το κρουασάν σοκολάτας). Αυτές είναι οι 5 ιδανικές επιλογές που μπορείς να κάνεις:

Μπανάνα

Οι καλοί υδατάνθρακες που περιέχονται στην μπανάνα θα αναπληρώσουν τα επίπεδα του γλυκογόνου, ειδικά μετά από μία έντονη προπόνηση. Tip: Το σνακ που μπορείς να έχεις πάντα στην τσάντα σου.

Ξηροί καρποί
Μία χούφτα θα σου προσφέρει τους απαραίτητους υδατάνθρακες και πρωτεΐνη που χρειάζεται ο οργανισμός σου, μετά την άσκηση. Δώσε προσοχή στην ποσότητα, καθώς αν φας πολλούς τότε οι θερμίδες που θα πάρεις θα είναι σίγουρα περισσότερες από όσες έκαψες λίγο πριν στη γυμναστική.

Νερό

Μπορεί να μην είναι τροφή, αλλά καλό είναι να γνωρίζεις πως κατά τη διάρκεια της άσκησης το σώμα σου μπορεί να χάσει έως και μισό λίτρο νερό. Τι να κάνεις για να το αναπληρώσεις; Πιες σίγουρα 2-3 ποτήρια συνδυαστικά με ό,τι φας.

Ακτινίδιο

Πλούσιο σε βιταμίνη C, αντιοξειδωτικά και κάλιο, το συγκεκριμένο φρούτο βοηθά τη γρήγορη ανάρρωση του μυϊκού συστήματος, εφόσον έχει καταπονηθεί στη διάρκεια της γυμναστικής.

 Μούρα
Σύμφωνα με έρευνες τα μούρα επιταχύνουν τη διαδικασία της αποκατάστασης του μυϊκού συστήματος κατά 300%, εξαιτίας των αντιοξειδωτικών που περιέχουν. Απίστευτο;

Δείτε περισσότερα άρθρα για>>Σωστή Διατροφή

www.missbloom.gr

 

Barbara Liosi

Στο beauty-secrets μια γυναίκα θα βρει.Μυστικά ομορφιάς για το πρόσωπο το σώμα και τα μαλλιά.Φυσική ομορφιά και θεραπείες Ιατρικής Αισθητικής.Όλες τις νέες τάσεις της μόδας,σε ρούχα παπούτσια αξεσουάρ.Άρθρα με θέματα υγείας και διατροφής.Διακόσμηση σπιτιού,συνταγές μαγειρικής,καθώς και εβδομαδιαίες προβλέψεις ζωδίων και αναλυτικός ονειροκρίτης.

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>