8-τροφές για υγιή και λαμπερά μαλλιά

λαμπερά μαλλιά
Η σωστή διατροφή μπορεί να κάνει τα μαλλιά σας να λάμπουν από υγεία και δύναμη.Σήμερα θα μάθετε ποιες είναι οι 8 τροφές για υγιή και λαμπερά μαλλιά.

1.Σολωμός. Είναι ότι καλύτερο για τα μαλλιά καθώς περιέχει Ω3 λιπαρά οξέα που κάνουν καλό στο δέρμα του κεφαλιού. Είναι επίσης πλούσιος σε πρωτεΐνες (επίσης βασικές για την υγεία των μαλλιών) και σίδηρο.


2.Αυγά. Εκτός από πρωτεΐνη, παρέχουν στον οργανισμό βιοτίνη και βιταμίνη Β12 που είναι απαραίτητες για την καλή υγεία των μαλλιών.
3.Σπανάκι και Μπρόκολο. Πλούσια σε βιταμίνες Α και C που βοηθούν στην έκκριση σμήγματος δηλαδή του φυσικού μαλακτικού των μαλλιών.
4.Σκούρα πράσινα λαχανικά. Είναι γεμάτα σίδηρο και ασβέστιο και συνεπώς απαραίτητα για τα μαλλιά.
5.Όσπρια. Είναι βασική πηγή πρωτεϊνών, σιδήρου, zinc και βιοτίνης. Πολλές φορές, η έλλειψη zinc από τον οργανισμό μπορεί να κάνει τα μαλλιά εύθραυστα και θαμπά.
6.Καρότα. Είναι η καλύτερη πηγή βιταμίνης Α η οποία βοηθά στην καλή υγεία του δέρματος του κεφαλιού.
7.Ξηροί καρποί. Πιο συγκεκριμένα: τα φιστίκια είναι πλούσια σε σελήνιο, ένα μεταλλικό στοιχείο βασικό για την υγεία του δέρματος του κεφαλιού. Τα φουντούκια σε Ω3 και τα κάσιους μαζί με τα αμύγδαλα τέλεια πηγή zinc.

8.Γαλακτοκομικά. Το γάλα, το τυρί και το γιαούρτι είναι βασικές πηγές ασβεστίου που βοηθούν στην ανάπτυξη των μαλλιών, παλιών και νέων

Σχετικά άρθρα:

Μυστικά για λαμπερά υγιή μαλλιά

Λαμπερά μαλλιά με δενδρολίβανο

4 Θεραπείες για όμορφα λαμπερά μαλλιά

Barbara Liosi

Στο beauty-secrets μια γυναίκα θα βρει.Μυστικά ομορφιάς για το πρόσωπο το σώμα και τα μαλλιά.Φυσική ομορφιά και θεραπείες Ιατρικής Αισθητικής.Όλες τις νέες τάσεις της μόδας,σε ρούχα παπούτσια αξεσουάρ.Άρθρα με θέματα υγείας και διατροφής.Διακόσμηση σπιτιού,συνταγές μαγειρικής,καθώς και εβδομαδιαίες προβλέψεις ζωδίων και αναλυτικός ονειροκρίτης.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>