Παρασκευή, Απρ 23

Δροσερή ανάσα!

Δροσερή-ανάσα!-www.beauty-secrets.gr

Ανακαλύψτε όλα τα μυστικά που Θα κάνουν την αναπνοή σας πιο δροσερή και ευχάριστη.Αν έχετε παρατηρήσει ότι οι φίλοι και οι γνωστοί σας όταν τους μιλά­τε από κοντά κάνουν ένα βήμα πί­σω και απομακρύνονται, τότε αυτό μπορεί να μην είναι τυχαίο. Τι είναι αυτό που τους ενοχλεί και δεν σας το λένε; Η κακοσμία σε οποιαδή­ποτε περιοχή του σώματος αποτε­λεί μεγάλο πρόβλημα και σπανί­ως σχολιάζεται μπροστά μας – πό­σο μάλλον όταν το πρόβλημα εστι­άζεται στην αναπνοή μας.

Η κακοσμία του στόματος μπορεί να οφείλεται σε κάποια λοίμωξη ή πάθηση (διαβήτης, γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση, δυσπεψία, πυώδεις αμυγδαλές, βρογχίτιδα κ.λπ.). Σε αυτές τις περιπτώσεις, για να αντιμετωπιστεί το πρόβλη­μα, επιβάλλεται να απευθυνθείτε στον αρμόδιο γιατρό, προκειμένου να σας χορηγήσει την κατάλληλη θεραπεία. Τις περισσότερες φορές, ωστόσο, η δυσάρεστη αναπνοή κά­νει την εμφάνισή της επειδή αμε­λούμε τη στοματική υγιεινή, είμα­στε κουρασμένοι ή έχουμε πολλή ώρα να φάμε. Αν σε αυτά προσθέ­σουμε τιτ συνήθεια του καπνίσμα­τος ή την τάση να καταναλώνουμε τροφές και ροφήματα που επιβα­ρύνουν ή προκαλούν την κακοσμία, τότε είναι αναγκαίο να λάβουμε τα μέτρα μας για να αποφύγουμε δυσάρεστες καταστάσεις.

pe630

ΒΟΤΑΝΑ ΚΑΙ ΜΠΑΧΑΡΙΚΑ Πριν από ένα σημαντικό ραντεβού, μα­σήστε φύλλα ωμού μαϊντανού. Χά­ρη στη χλωροφύλλη που περιέχει, «σβήνει» τις δυσάρεστες οσμές και φρεσκάρει αμέσως την αναπνοή. Αν δεν έχετε μαϊντανό, δοκιμάστε μέντα, δυόσμο, βασιλικό ή σέλινο. Πολύ καλή επιλογή αποτελούν και οι σπόροι μάραθου ή γλυκάνισου, που Θεωρούνται φυσικά αρωματι­κά και ταυτόχρονα βοηθούν στην πέψη. Ακόμη, από την κακοσμία του στόματος μπορεί να σας απαλ­λάξει ένα γαρίφαλο ή ένα ξυλά­κι κανέλας, που διαθέτουν δυνα­τό άρωμα.

20130130A

ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΛΑΧΑΝΙΚΑ Δείξτε προτίμηση στα φρούτα και ειδικά στα εσπεριδοειδή (πορτοκάλια, λε­μόνια, γκρέιπφρουτ). Λόγω της βι­ταμίνης C που περιέχουν, «καταπο­λεμούν» τα βακτήρια του στόματος, τονώνουν την έκκριση σάλιου και χαρίζουν δροσερή αναπνοή. Επί­σης, εντάξτε στη διατροφή σας τα φυλλώδη λαχανικά και τις τροφές που είναι πλούσιες σε ψευδάργυρο (κόκκινο κρέας, θαλασσινά, ξηροί καρποί, δημητριακά ολικής άλε­σης), διότι παρουσιάζουν ισχυρές αντιβακτηριδιακές ιδιότητες.

tsai

ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΑΙ ΜΑΥΡΟ ΤΣΑΙ Περιέχουν πολυφαινόλες, που εξουδε­τερώνουν όσα μικρόβια αναπτύσ­σονται στη στοματική κοιλότητα. Μπορείτε να προσθέσετε μέντα, δυόσμο ή κανέλα, τα οποία λόγω των αιθέριων ελαίων που περιέχουν βοηθούν ακόμη περισσότερο.

water

ΕΝΥΔΑΤΩΣΗ Πίνετε άφθονο νε­ρό, ώστε να αποφύγετε την ξηρο­στομία, που είναι μία από τις αιτίες της κακής αναπνοής. Το νερό απο­μακρύνει τα βακτήρια από τα δό­ντια και τα ούλα, ενώ παράλληλα ενισχύει τη λειτουργία των σιελο­γόνων αδένων Σε περίπτωση που παίρνετε φάρμακα (π.χ. διουρητι­κά, αντικαταθλιπτικά), που προκα­λούν ξηροστομία, συμβουλευτείτε τον Θεράποντα γιατρό σας.

woman-chewing-gum

ΤΣΙΧΛΕΣ Μασήστε τσίχλες, για­τί αυξάνουν την έκκριση σάλιου. Προτιμήστε όσες περιέχουν ξυλι­τόλη και αποφύγετε τα προϊόντα με ζάχαρη, που εννοούν τον σχη­ματισμό πλάκας και την εμφάνι­ση τερηδόνας.

735B6A65B20DF190D797DEB1F57F63CE

ΓΙΑΟΥΡΤΙ ‘Ερευνά του Πανεπιστη­μίου Τσουρούμι στη Γιοκοχάμα της Ιαπωνίας έδειξε ότι όσοι κατανάλω­ναν γιαούρτι 2 φορές την ημέρα, για 6 εβδομάδες, είχαν χαμηλότε­ρα ποσοστά βακτηρίων στη στομα­τική τους κοιλότητα

Όσα αναφέρονται παραπάνω είναι τρόποι που Θα σας προσφέρουν θεαμα­τικά αποτελέσματα, τα οποία όμως θα είναι προσωρινά. Ακόμη και στην περίπτωση που η άσχημη αναπνοή δεν προκαλείται από κάποιο πρόβλημα υγείας, δεν πρέπει να αντικαταστήσετε μια επίσκεψη στον οδοντίατρό σας με λύσεις έκτακτης ανάγκης. Άλλωστε, έχει αποδειχθεί ότι το 90% των περιπτώσεων της κακοσμίας του στόματος προκαλείται λόγω ελλι­πούς στοματικής υγιεινής. Επειδή η καλή κατάσταση δοντιών και ούλων αντανακλάται και στην αναπνοή, οι ειδικοί συμβουλεύουν να:

-Βουρτσίζετε τα δόντια σας μετά από κάθε γεύμα.

-Μην παραλείπετε να βουρτσίζετε και τη γλώσσα, στην επιφάνεια της οποίας συγκεντρώνονται υπολείμματα τροφών και βακτήρια.

-Χρησιμοποιείτε οδοντικό νήμα ή μεσοδόντια βουρτσάκια τουλάχιστον μία φορά την ημέρα, κατά προτίμηση πριν από τον βραδινό ύπνο.

-Κάνετε χρήση στοματικού διαλύματος, αφού πρώτα συμβουλευτείτε τον γιατρό σας (τα περισσότερα περιέχουν οινόπνευμα και η αλόγιστη χρήση τους μπορεί να επιφέρει ανεπιθύμητα αποτελέσματα).

-Αλλάζετε την οδοντόβουρτσα κάθε 3-4 μήνες.
-Επισκέπτεστε τον οδοντίατρό σας κάθε εξάμηνο

ΠΡΟΣΟΧΗ

Διατροφικές συ­νήθειες: Το κρεμ­μύδι, το σκόρδο και τα μπαχαρικά όπως το κάρι νοστιμίζουν τα φαγητά, αλλά η κατανάλωσή τους προκαλεί έντονη και δυσάρεστη ανα­πνοή, που μπορεί να διαρκέσει για ημέρες.”Ένοχες για την κακοσμία του στό­ματος είναι και οι επεξεργασμένες τροφές, όπως τα γλυκά, τα τηγανη­τά, τα αλλαντικά, τα πλούσια σε λι­παρά γαλακτοκο­μικά προϊόντα και ειδικά τα τυριά.

Αλκοόλ και καφέ: Επηρεάζουν τη χλω­ρίδα του στόματος και στεγνώνουν τον βλεννογόνο, με αποτέλεσμα να δημιουρ­γείται το κατάλλη­λο για τα μικρόβια περιβάλλον.

Δίαιτες: Η πολύωρη αφαγία είναι σύμμα­χος της κακοσμίας του στόματος. ‘Όταν μένει άδειο το στο­μάχι μας για πολλές ώρες, τα επίπεδα του σακχάρου πέ­φτουν, γεγονός που οδηγεί στην εμφά­νιση δύσοσμων πτη­τικών ουσιών, που εκπνέονται από το στόμα. Για τον λό­γο αυτόν, ακόμη και όταν ακολουθούμε κάποια δίαιτα, καλό είναι να καταναλώ­νουμε μικρά και συ­χνά γεύματα

ΣΠΙΤΙΚΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ
Διάλυμα για πλύσεις

Αναμείξτε 50 ml βάμμα χαμομη­λιού, 50 ml βάμ­μα μύρου, 50 ml βάμμα εχινάκειας, 50 ml βάμμα φασκόμηλου και κα­τόπιν προσθέστε 5 σταγόνες αιθέριο έλαιο μέντας και 5 σταγόνες αιθέριο έλαιο γαρίφαλου. Ρίξτε 1 κουταλάκι από το μείγμα σε 1/2 ποτήρι του κρα­σιού νερό, ανακα­τέψτε και κάνετε πλύσεις πρωί και βράδυ. Μην κατα­πίνετε το διάλυμα και μην ξεπλένετε το στόμα σας μετά τη χρήση του.

πόσιμο διάλυμα

Αναμείξτε βάμμα χαμομηλιού, βάμ­μα εχινάκειας και βάμμα μύρου σε ίσες ποσότητες και κάντε αγωγή για 15ημέρες πίνοντας ένα κουταλάκι πρω­ί-βράδυ.

ΠΡΟΣΟΧΗ!
Τα διαλύματα αυτά πρέπει να αποφεύ­γονται από παιδιά ηλικίας κάτω των 12 ετών, εγκύους και Θηλάζουσες.
Πηγή:Vita

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *