Κυριακή, 12 Ιουλίου

Γυμναστική: Δες τι σου ταιριάζει ανάλογα με το στόχο σου!

4 αερόβιες ασκήσεις για καύση λίπους!

Γυμναστική: Δες τι σου ταιριάζει ανάλογα με το στόχο σου!

Η γυμναστική είναι μια συνήθεια που μπορεί να ενταχθεί στην καθημερινότητα του κάθε ανθρώπου και να του αλλάξει τη διάθεση, τη φυσική κατάσταση, την αυτοπεποίθηση αλλά και γενικότερα τον τρόπο ζωής.




Ανάλογα με τους στόχους αλλά και αυτά που σου αρέσουν, μπορείς να επιλέξεις το είδος ή το συνδυασμό ειδών γυμναστικής που θα κρατήσεις στη ζωή σου.

Πάμε να δούμε τι σου ταιριάζει:

  • YOGA

girl doing yoga

Αν ψάχνεις μια προπόνηση που θα σε χαλαρώσει πνευματικά, θα αυξήσει την ευλυγισία των μυών και της σπονδυλικής σου στήλης και θα βελτιώσει την ισορροπία και την αντοχή των μυών σου, τότε ιδανική είναι η γιόγκα!

 

  • PILATES

girl doing pilates

Αν θέλεις να αποκτήσεις τον έλεγχο του σώματός σου, να βελτιώσεις τη στάση σου και να ξεπεράσεις μυοσκελετικούς πόνους, τότε η κατάλληλη επιλογή είναι η pilates!

 

  • ΑΕΡΟΒΙΟ

Ήπια άσκηση που θα κρατήσει τους παλμούς την καρδιάς σου σταθερά ανεβασμένους για τουλάχιστον 30 λεπτά. Βελτιώνει τη λειτουργία του κυκλοφορικού και καρδιοαναπνευστικού συστήματος. Περπάτημα, jogging, χορός και ποδήλατο είναι κάποιες από τις εναλλακτικές σου.

Διάβασε ολόκληρο το άρθρο εδώ

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ

ΔΗΜΟΦΗΛΗ ΑΡΘΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *