Κυριακή, 12 Ιουλίου

Κακή μέρα στη δουλειά;Μετάτρεψε τη σε αποδοτική!

Κακή μέρα στη δουλειά;Μετάτρεψε τη σε αποδοτική!




Κακή μέρα στη δουλειά;Μετάτρεψε τη σε αποδοτική!

Αν έχεις κακή μέρα στη δουλειά με τις συμβουλές του beauty secrets μπορείς άνετα να τη μετατρέψεις σε αποδοτική! 

Δες την αστεία πλευρά

Σε μελέτη βρέθηκε ότι η ικανότητα να γελάει κανείς σε αγχωτικές καταστάσεις. Βοηθά να αμβλυνθούν οι καταστροφικές σωματικές συνέπειες των δυσάρεστων συναισθημάτων. Το ενδοθήλιο, το στρώμα των κυττάρων που καλύπτει το εσωτερικό των φλεβών, έχει ισχυρή επίδραση στον τόνο των φλεβών. Ρυθμίζει τη ροή του αίματος ενώ παίζει σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη καρδιαγγειακών ασθενειών. Είναι η πρώτη γραμμή στην ανάπτυξη της σκλήρυνσης των αρτηριών. Οπότε πιστεύεται πως το γέλιο μπορεί να είναι σημαντικό για τη διατήρηση ενός υγιούς ενδοθηλίου.Μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακών νόσων λόγω του αυξημένου άγχους στη δουλειά.

Άκουσε μουσική

Ψυχολόγοι μελέτησαν πώς αντιδρούν οι φοιτητές τους στην ακρόαση μουσικής. Οι φοιτητές. κράτησαν ημερολόγιο για 2 εβδομάδες και κατέγραψαν τη διάθεσή τους πριν και μετά από κάθε μουσική συνεδρία. Είτε άκουγαν ροκ είτε κλασικά τραγούδια ενώ οδηγούσαν ή ασχολούνταν με τις
δραστηριότητες τους ή την ώρα που ντύνονταν. Όλοι οι φοιτητές ανέφεραν πως στη συνέχεια ένιωθαν πιο αισιόδοξοι, ευδιάθετοι, φιλικοί και ήρεμοι. Άκου, λοιπόν, τη μουσική που σου αρέσει, με την προϋπόθεση πως δεν την έχεις ρυθμίσει στη διαπασών!

Μύρισε «πράσινο»

Δίωξε το άγχος με την αρωματοθεραπεία:ρίξε μία σταγόνα από έλαιο βανίλιας ή λεβάντας σε μαντιλάκι και μύρισε το. Αν θέλεις να τονωθείς ψυχικά, επίλεξε ευωδιές εσπεριδοειδών, όπως το γκρέιπφρουτ ή το λεμόνι.

Άνοιξε το στόμα σου

Όταν είσαι κακοδιάθετη, το να το μοιραστείς με τους γύρω σου μπορεί να κάνει τη διαφορά. Αν οι άλλοι το ξέρουν, θα αντιμετωπίζουν με ευαισθησία τη διάθεσή σου. Ανεξάρτητα από το τι είναι αυτό που σε ενοχλεί, το να το συζητήσεις βοηθάει. Τηλεφώνησε σε μια φίλη, ζήτα από μια συνάδελφο να πάτε για καφέ ή, αν δεν υπάρχει κατάλληλο άτομο για να μιλήσεις, δοκίμασε να γράψεις στο χαρτί κάποιες από τις ανησυχίες σου. Μόλις ξεθυμάνεις, σκέψου αν θα μπορούσαν κάποιες από τις προκλήσεις να μετατραπούν σε ευκαιρίες.

Βάλε χρώμα στη ζωή σου

Το να αλλάξεις τη διάθεσή σου στη δουλειά μπορεί να είναι τόσο απλό όσο το να αλλάξεις τα ρούχα σου. Μπορείς να γεμίσεις διακριτικά τις αποθήκες της ενεργητικότητας σου ή να εξισορροπήσεις τις συναισθηματικές σου ανάγκες. Τι λέει η χρωματοθεραπεία γι’ αυτό;

  • Το κόκκινο σου δίνει μια ώθηση ενεργητικότητας ενώ το βαθύ κόκκινο επιτείνει τη διορατικότητα.
  • Το πορτοκαλί ενθαρρύνει τη συναισθηματική ισορροπία και την ανεκτικότητα. Είναι κατάλληλο για κοινωνικές συναθροίσεις.
  • Το μπλε υποστηρίζει τη δημιουργικότητα.
  • Το πράσινο ενθαρρύνει την ανάπτυξη, την ισορροπία και την ανάρρωση .
  • Το κίτρινο βελτιώνει την προσοχή στη λεπτομέρεια, τη συγκέντρωση και τη διαύγεια της σκέψης.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ

ΔΗΜΟΦΗΛΗ ΑΡΘΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *