Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου

Οστεοπόρωση και πρασινα λαχανικα

Osteopóro̱si̱-kai-prasina-lachanika-penbeautysecrets.blogspot.gr

Τα πράσινα λαχανικά  είναι η ιδανική τροφή για να καθαρίσετε τον οργανισμό σας.Είναι η τέλεια διατροφή περιέχει  θρεπτικά συστατικά και αντιοξειδωτικά . Τα λαχανικά σας προστατεύουν από καρδιαγγειακά νοσήματα ,  διαβήτη ,  και τον καρκίνο. 
Τα πράσινα λαχανικά έχουν βιταμίνες, μέταλλα , φυτοθρεπτικά συστατικά και άλλα ιχνοστοιχεία .Βοηθάει τη σταθεροποίηση του σακχάρου στο αίμα  και μειώνει την πείνα .Εκτός από τις πολλές αντιοξειδω­τικές ουσίες που περιέχουν σχε­δόν όλα τα πράσινα φυλλώδη λα­χανικά και τις σημαντικές ποσότη­τες ασβεστίου που περιέχουν επί­σης κάποια (όπως το σπανάκι), ορισμένες μελέτες επισημαίνουν ότι η μεγάλη τους περιεκτικότητα σε βιταμίνη Κ τα καθιστά σοβαρό «όπλα» κατά της οστεοπόρωσης.
Με βάση τα στοιχεία μιας από τις μεγαλύτερες έρευνες για τις γυναί­κες οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι οι γυ­ναίκες που κατανάλωναν τρόφιμα πλούσια σε βιταμίνη Κ είχαν 30°/ο λιγότερες πιθανότητες να υποστούν κάταγμα ισχίων σε σχέση με τις γυναίκες που κατανάλω­ναν μικρότερη ποσότητα. Οι ερευνητές υπογράμμισαν ότι τα σκουροπράσινα φυλλώδη λαχανικό -λαχανάκια Βρυξελλών, σπα­νάκι, μπρόκολα- αποτελούν καλές πηγές της βιταμίνης Κ αφού ½ φλιτζάνι περιέχει 375 /μικρογραμμάρια.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *