Παρασκευή, 30 Οκτωβρίου

ΥΓΕΙΑ

Γυμναστική με βάρη για ένα πιο νεανικό μεταβολισμό!
Σώμα-fitness

Γυμναστική με βάρη για ένα πιο νεανικό μεταβολισμό!

Γυμναστική με βάρη για ένα πιο νεανικό μεταβολισμό! Μετά την ηλικία των 40 ετών, ο συρρικνωμένος μυϊκός ιστός ισοδυναμεί με απώλεια αντοχής. Η γυμναστική με βάρη μπορεί να επιβραδύνει ή και να αναστρέψει αυτή την πτωτική πορεία και να συμβάλει στη διατήρηση ενός πιο νεανικού μεταβολισμού, όπως υποδηλώνει μία έρευνα στο περιοδικό The Journals of Gerontology. Προστατεύει επίσης την οστική μάζα. Πόσο βάρος; Ξεκινήστε με ένα βάρος που μπορείτε σηκώσετε άνετα 10-15 φορές (ένα σετ επαναλήψεων). Βεβαιωθείτε ότι μπορείτε πετύχετε το ίδιο πλήρες φάσμα κίνησης στον συγκεκριμένο μυ με το βάρος και χωρίς αυτό. Θα πρέπει να είστε σε θέση να κατευθύνετε το βάρος προς τα κάτω με τον ίδιο ελεγχόμενο τρόπο με τον οποίο το σηκώνετε. Όταν, μετά από εξάσκηση, η δραστηριότητα αρχίζει να γίνεται εύκολη (γι...