Τετάρτη, 19 Ιουνίου

20 φυσικές συνταγές για την χαλάρωση στα γόνατα

20 φυσικές συνταγές για την χαλάρωση στα γόνατα

Οι ρυτίδες και η χαλάρωση στα γόνατα μπορεί να είναι αποτέλεσμα της φυσικής γήρανσης, της έκθεσης σε επιβλαβείς παράγοντες όπως ο ήλιος ή τα έντονα σπορ, καθώς και η μείωση της ελαστικότητας του δέρματος και των μυών.

Για να μειωθούν οι ρυτίδες και να ενισχυθεί η χαλάρωση στα γόνατα, μπορείτε να δοκιμάσετε 20 φυσικές συνταγές που μπορεί να βοηθήσουν με τις ρυτίδες και την χαλάρωση στα γόνατα:


1. Ασκήσεις ενδυνάμωσης:

Εκτελέστε ασκήσεις που ενισχύουν τους μύες γύρω από τα γόνατα, όπως καθίσματα με την πλάτη στον τοίχο, εκτάσεις κνήμης με λάστιχο και εκτάσεις κνήμης από όρθια θέση.

2. Κρεμαστείτε σε μπάρα:

Κρεμαστείτε από μια μπάρα για λίγα λεπτά την ημέρα για να ανακουφίσετε την πίεση στα γόνατα.

3. Θέρμανση:

Εφαρμόστε θερμότητα στα γόνατά σας, είτε με θερμότερη συσκευή είτε με θαλασσινό αλάτι.

4. Ψυγείο:

Αντίστροφα από τη θερμοθεραπεία, επίσης μπορείτε να εφαρμόσετε παγοκύστες στα γόνατα για μείωση της φλεγμονής και της πίεσης.

5. Μασάζ:

Κάντε μασάζ στα γόνατα με αιθέρια έλαια, όπως λεβάντα, τζίντζερ ή ευκάλυπτο, για να απαλύνετε τον πόνο και την τάση τους να χαλαρώνουν.

6. Αλόη βέρα:

Εφαρμόστε φύλλα αλόης βέρα στα γόνατά σας για να βοηθήσετε στην αντιμετώπιση των ρυτίδων και της χαλάρωσης.

7. Μπάνιο με θαλασσινό αλάτι:

Πάρτε ένα ζεστό μπάνιο με θαλασσινό αλάτι για να ενυδατώσετε τα γόνατα και να μειώσετε την ερεθισμένη επιδερμίδα.

8. Κρέμες κολλαγόνου:

Εφαρμόστε κρέμες με κολλαγόνο στα γόνατά σας για να βοηθήσετε να συσφίξετε το δέρμα και να μειώσετε τις ρυτίδες.

9. Βιταμίνη Ε:

Συμπληρώστε τη διατροφή σας με τη βιταμίνη Ε, που μπορεί να βοηθήσει στην επανόρθωση της επιδερμίδας και την αναζωογόνηση των κυττάρων. 1

10. Υγιεινή διατροφή:

Μια ισορροπημένη διατροφή με πλούσια πρωτεΐνη, βιταμίνες και μέταλλα μπορεί να βοηθήσει στην ενίσχυση του δέρματος και των μυών γύρω από τα γόνατα. Περιλαμβάνετε τρόφιμα όπως ψάρι, κόκκινο κρέας, φρούτα, λαχανικά, ολικά δημητριακά και υγιεινά λιπαρά οξέα στη διατροφή σας.

11. Υδροθεραπεία:

Κολυμπήστε σε θερμό νερό για να βοηθήσετε στην χαλάρωση των γονάτων και στην ανακούφιση της πίεσης.

12. Αντιφλεγμονώδεις τροφές:

Περιλάβετε περισσότερες αντιφλεγμονώδεις τροφές στη διατροφή σας, όπως φρέσκα φρούτα, λαχανικά, λευκό ψάρι, ελαιόλαδο και κανέλα.

13. Ιπποφαές:

Εφαρμόστε πηκτή κρέμα ιπποφαούς στα γόνατα σας για να μειώσετε την ερεθισμένη επιδερμίδα και να βελτιώσετε την υγιή εμφάνιση τους.

14. Μέλι και μπανάνα:

Φτιάξτε μια μάσκα από μέλι και μπανάνα και εφαρμόστε την στα γόνατά σας για να ενυδατώσετε και να απαλύνετε το δέρμα.

15. Αλόη και μέλι:

Αναμείξτε αλόη και μέλι και εφαρμόστε το μείγμα στα γόνατά σας για να βοηθήσετε στην επούλωση του δέρματος και στη μείωση των ρυτίδων.

16. Εφαρμογή κρέμας για τα γόνατα:

Χρησιμοποιήστε μια κρέμα ή ένα λάδι για τα γόνατα που περιέχει ενυδατικά συστατικά, όπως υαλουρονικό οξύ ή αλόη βέρα, για να ενυδατώσετε και να ενισχύσετε το δέρμα γύρω από τα γόνατα.

17. Απολέπιση:

Κάντε απολέπιση στα γόνατά σας για να αφαιρέσετε νεκρά κύτταρα και να απαλύνετε το δέρμα.

18. Άφθονο νερό:

Πίνετε πολλά νερό για να διατηρηθεί η επιδερμίδα υγρή και ενυδατωμένη.

19. Προστασία από τον ήλιο:

Η έκθεση στον ήλιο μπορεί να επιδεινώσει τη χαλάρωση και τις ρυτίδες στα γόνατα. Φορέστε προστατευτικά ρούχα και αντηλιακό προϊόν με υψηλό δείκτη προστασίας για να προστατεύσετε τα γόνατα από την ηλιακή ακτινοβολία.

20. Καλή στάση:

Φροντίστε να διατηρείτε σωστή στάση του σώματος για να μειώσετε την πίεση στα γόνατα.

Σημείωση: Πριν εφαρμόσετε οποιαδήποτε νέα θεραπεία ή συνταγή, προτείνεται να συμβουλευθείτε το γιατρό σας ή τον ειδικό σε αυτόν τον τομέα.

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά, με ενεργό σύνδεσμο (link) beauty-secrets.gr

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ

ΔΗΜΟΦΗΛΗ ΑΡΘΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *