Πέμπτη, 18 Απριλίου

Διατροφικα μυστικα


Σήμερα θα σας δώσω μερικές χρήσιμες πληροφορίες για τις ιδιότητες, την χρησιμότητα και τα μυστικά των τροφών που καταναλώνουμε καθημερινά.


ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΣΠΡΙΩΝ ΚΑΙ ΞΗΡΩΝ ΚΑΡΠΩΝ
Το μαγνήσιο, ιχνοστοιχείο το οποίο δρα στον μυϊκό τόνο τον οργανισμού μαζί με το ασβέστιο, συμβάλλει σημαντικά στην καλή κατάσταση των οστών, ενώ, αντίθετα, η έλλειψη μαγνησίου μας καθιστά πιο ευάλωτούς σε στρεσογόνες κατα­στάσεις. Για να ενισχύσουμε, λοιπόν, τον ορ­γανισμό μας ας το αναζητήσουμε στα προϊόντα ολικής αλέσεως, τα όσπρια και τούς ξηρούς καρπούς πού είναι πολύ πλούσια σε μαγνήσιο


O ΘΗΣΑΥΡΟΣ ΤΩΝ ΨΑΡΙΩΝ
Το σελήνιο είναι ιχνοστοιχείο πολύ χρήσιμο για την καλή λειτουργία τον αμυντικού συστήματος τον οργανισμού κι επιπλέον καθυστερεί την γήρανση. Πού το συναντάμε;
Στα ψάρια (ρέγκα, σολομός, αντσούγιες, τόνος ) και στα λαχανικά (μανιτάρια, μπρόκολο, κρεμμύδια, ντομάτες). ‘Όμως, όπως παρατηρούν οι ειδικοί, το σελήνιο των ψαριών
απορροφάται καλύτερα, αφού η συγκέντρωσή τον είναι 4 με 5 φορές μεγαλύτερη από εκείνη των λαχανικών.


ΕΝΑ ΚΡΕΜΜΥΔΙ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΩΜΟ Η ΨΗΜΕΝΟ
Τα ψημένα κρεμμύδια είναι πιο εύ­πεπτα και έχουν Θετική επίδραση στην δραστηριότητα τον συκωτιού. Αντίθετα, ωμά διεγείρουν την λει­τουργία των νεφρών με διουρητικά αποτελέσματα, όπως υποστηρίζουν αρκετοί γαστρεντερολόγοι, δημι­ουργώντας τις ιδανικές συνθήκες στο στομάχι. Για ευεργετική δράση στο κυκλοφορικό σύστημα χρειά­ζεται να τρώμε 50 γρ. κρεμμύδια, κάθε μέρα, ανεξάρτητα από το αν είναι ωμά ή ψημένα.


ΜΟΣΧΟΚΑΡΦΙΑ(ΓΑΡΙΦΑΛΛΑ), ΔΑΦΝΗ ΚΑΙ ΚΑΝΕΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΜΑΣ
Ευχάριστα νέα για τούς υπέρβα­ρους. Οι μελετητές τον Κέντρου Ερευνών Ανθρώπινης Διατροφής τον Αμερικάνικού Υπουργείου Γεωργίας ανακάλυψαν ότι η κανέ­λα, τα μοσχοκάρφια και τα φύλλα δάφνης έχουν την ιδιότητα να βελτιώνουν την ικανότητα τον οργανι­σμού να «καίει» τα σάκχαρα. Μπο­ρούμε, λοιπόν, να χρησιμοποιούμε άφοβα αυτά τα υλικά στις συντα­γές μας, χωρίς να ξεχνάμε ότι δεν έχουν το μαγικό ραβδάκι να κατα­στρέφουν τις Θερ­μίδες των τροφών πού είναι πλούσιες σε σάκχαρα.


ΜΠΑΝΑΝΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΖΥΜΑΡΙΚΑ
Στο μεγαλύτερο μέρος της αφρικανικής ηπείρου, η μπανάνα είναι η κύρια πηγή υδατανθράκων, σχεδόν ισοδύναμη με τα δικά μας μακαρόνια, Ψωμί ή Ρύζι.’Έτσι, αν το μεσημέρι είμαστε αναγκασμένες να γευματίσουμε εκτός σπιτιού, μπορούμε ήσυχες
να φάμε 2 μπανάνες. Σίγουρα Θα αντιμετωπίσουμε την μεσημεριανή πείνα αποτελεσματικά. Ας έχουμε επίσης
υπόψη μας,ότι οι θερμίδες μιας μέτριας μπανάνας, αντίθετα απ ότι πιστεύεται, είναι ουσιαστικά ίδιες με εκείνες ενός μήλου 200 γρ

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΕ  ΤΗΝ ΒΟΥIΛΜIΑ
Αν καταναλώνετε ανεξέλεγκτα μεγάλες ποσότητες
τροφής, νιώθετε άγχος όταν τρώτε πολύ και προσπαθείτε να χάσετε βάρος με νηστεία, προκαλώντας εμέτους ή με υπερβολική σωματική άσκηση κ.ά., τότε ίσως να είσαστε βουλμιική. Η ψυχογενής βουλιμία είναι μία από τις διατροφικές διαταραχές με σοβαρές συνέπειες τόσο στην ψυχολογική όσο
και την σωματική σας κατάσταση. Η ψυχοθεραπευτική αντιμετώπιση σίγουρα Θα σας βοηθήσει.
Υπάρχουν Ινστιτούτα Έρευνας & Θεραπείας της
Συμπεριφοράς λειτουργούν ειδικές ομάδες ατόμων με βουλιμία.

Πάρτε μέρος σε μια τετοια ομάδα και μοιραστείτε το πρόβλημά σας. Δεν είστε  η μόνη.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *