Τετάρτη, 16 Ιουνίου

Τροφές που βοηθούν τη μνήμη

Τροφές που βοηθούν τη μνήμη

Έρευνες που έγιναν για τις επιπτώσεις των αυστηρών διαιτών στην υγεία αποκάλυψαν πως μεταξύ των συμπτωμάτων ήταν διαταραχές όπως απώλεια μνήμης, έλλειψη αυτοσυγκέντρωσης κ.ά. Πού συνίσταται λοιπόν η επίδραση της διατροφής στη μνήμη και τι θα πρέπει να προσέξουμε;

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΥΣΤΗΡΩΝ ΔΙΑΙΤΩΝ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΣΤΡΕΨΙΜΕΣ.
Σοκολάτα

Η κατανάλωση σοκολάτας αυξάνει την παραγωγή ενδορφιvών, ουσιών που μας φτιάχνουν τη διάθεση, γι’ αυτό και χαρακτηρίζεται ως απαραίτητο τρόφιμο αυτή τον περίοδο (ειδικότερα από όσους έχουν «σύνδρομο του εθισμού στη σοκολάτα»). Επίσης περιέχει Μg, φαινυλεθυλαμίνη και καφεΐνη, συστατικό που σχετίζονται με τον τόνωση και m βελτίωση της διάθεσης. ‘Ένα μικρό κομμάτι σοκολάτα υγείας που είναι πλούσιο σε κακαόμαζα (και συνεπώς και στα ωφέλιμα συστατικό της σοκολάτας) αποτελεί την ιδανικότερη λύση.

Βιταμίνες του συμπλέγματος Β,Mg,Fe

Οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β συμβάλλουν στη λειτουργία του νευρικού συστήματος. Το μαγνήσιο και ο σίδηρος τονώνουν τη μνήμη. Τροφές που βοηθούν τη μνήμη είναι το κρέας, τα γαλακτοκομικά και οι ξηροί καρποί. Επίσης τα φρούτα είναι πηγή βιταμινών, ιχνοστοιχείων και αντιοξειδωτικών συστατικών.

Αμινοξέα και αντιοξειδωτικά.

Τα αμινοξέα βοηθούν τη μνήμη. Ο μηχανισμός αυτής της ικανότητας έχει να κάνει με την επίδραση στη διαπερατότητα του αιματοεγκεφαλικού φραγμού της τρυπτοφάνης (πρόδρομος ουσίας της σεροτονίνης). Η επίδραση στα επίπεδα της σεροτονίνης στον εγκέφαλο σχετίζεται με τη μνήμη. Αντιοξειδωτικές ουσίες και αντιοξειδωτικές βιταμίνες (Ε, C) συμβάλλουν προς αυτή την κατεύθυνση.

Αποφύγετε

Οι τροφές τύπου junk food επιβαρύνουν τον οργανισμό και μειώνουν την πνευματική απόδοση. Επίσης το αλκοόλ παρεμβάλλεται στο μεταβολισμό των Θρεπτικών συστατικών και η απομάκρυνσή του από τον οργανισμό επιδρά στην πνευματική μας απόδοση

Ισορροπημένα γεύματα

Το πρωινό καλύπτει τις πρώτες ενεργειακές απαιτήσεις και συμβάλλει στην καλή πνευματική απόδοση. Το δεκατιανό και το απογευματινό συνεχίζουν τη σταθερή τροφοδοσία του αίματος με το κύριο καύσιμο του εγκεφάλου, τη γλυκόζη. Το μεσημεριανό και το βραδινό προσφέρουν το 50-60% των θερμίδων. Θα πρέπει να καταναλώνονται φαγητά από όλες τις κατηγορίες τροφίμων.

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *