Πέμπτη, 6 Αυγούστου

Καθυστερήσε τα σημάδια γήρανσης με τη βοήθεια του ύπνου! 

Καθυστερήσε τα σημάδια γήρανσης με τη βοήθεια του ύπνου!

Οι ειδικοί ισχυρίζονται ότι ενήλικες για να ξεκουράζονται,πρέπει να απολαμβάνουν κάθε βράδυ έναν ύπνο διάρκειας από 6-9 ώρες.Πόσο όμως η έλλειψη ύπνου επηρεάζει το δέρμα και επιταχύνει τη γήρανση; Πόσο εύκολο είναι με το σύγχρονο τρόπο ζωής μας να καταφέρουμε να κοιμόμαστε περισσότερο;




Προσπάθησε να ακολουθήσεις τις παρακάτω συμβουλές του beauty secrets και ποιος ξέρει μπορεί και να τα καταφέρεις.Γιαυτό καθυστερήσε τα σημάδια γήρανσης με τη βοήθεια του ύπνου!

 

1.Μετά τις 8 το βράδυ ξέχασε το κινητό, τον υπολογιστή και τα social media. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να αγχωθείς για πράγματα που μπορούν να γίνουν την επόμενη ημέρα. Το 2015 η Vodafone έκανε μια έρευνα αναφορικά με τη χρήση του τηλεφώνου πριν από τον ύπνο.

Τα αποτελέσματα είναι αποκαλυπτικά, αφού περισσότεροι από τους μισούς συχνά ξενυχτούν με τις συσκευές τους για να χαζεύουν στα Social ή να τσεκάρουν τα mails του. Δυστυχώς όμως, η χρήση του τηλεφώνου ή του tablet τη νύχτα προκαλεί αϋπνίες και άγχος, ενώ είναι υπεύθυνη και για φθορές στην επιδερμίδα.

Σύμφωνα με μελέτες της Estee Lauder, όταν περνάμε πολλές ώρες το βράδυ μπροστά στον υπολογιστή ή στο τηλέφωνο, ο οργανισμός μας νομίζει ότι είναι μέρα και οι βιολογικοί ρυθμοί διαταράσσονται. Έτσι, οι φθορές της επιδερμίδας δεν επανορθώνονται και εμφανίζονται σημάδια
γήρανσης.

2.Αν αισθάνεσαι στρεσαρισμένη πριν κοιμηθείς, δοκίμασε να κάνεις κάποιες ασκήσεις yoga που χαλαρώνουν.

3.Όταν έχεις αϋπνίες, προσπάθησε να τις καταπολεμήσεις φέρνοντας τη φύση στο κρεβάτι σου. Ψέκασε λίγες σταγόνες λεβάντας στο μαξιλάρι σου και σε λίγα λεπτά θα ονειρεύεσαι ανθισμένα χωράφια λεβάντας..

Σημάδια γήρανσης και ύπνος

4.Για να είσαι σίγουρη ότι κανένας εξωτερικός παράγοντας δε θα διακόψει τον ύπνο σου, κλείσε καλά τις πόρτες και τις κουρτίνες, ενώ μη διστάσεις να χρησιμοποιήσεις μάσκα ύπνου και ωτασπίδες.

5.Η έντονη ζέστη ή το κρύο δε σε βοηθούν να απολαύσεις τον ύπνο σου. Οι ειδικοί ισχυρίζονται ότι η ιδανική θερμοκρασία για μια κρεβατοκάμαρα είναι από τους 18 έως τους 24 βαθμούς Κελσίου. Φρόντισε λοιπόν ο θερμοστάτης σου να δείχνει τη σωστή θερμοκρασία. Τέλος, μήπως είναι ευκαιρία να επενδύσεις τώρα σε ένα ωραίο ζευγάρι καινούριες πιτζάμες;

Tips
Αν έχεις ακμή, προσπάθησε να αλλάζεις συχνά τις μαξιλαροθήκες. Κατά τη διάρκεια της νύχτας το δέρμα είναι περισσότερο ευάλωτο σε φλεγμονές και υπάρχει κίνδυνος να μολυνθεί από τα βακτηρίδια και το σμήγμα που έχουν μείνει στο μαξιλάρι.

Από τις 11 το βράδυ έως τις 6 το πρωί μια αυξητική ορμόνη ενεργοποιεί τους φυσικούς μηχανισμούς επιδιόρθωσης και κυτταρικής αναζωογόνησης. Υπό την προϋπόθεση, φυσικά, ότι κοιμάσαι.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ

ΔΗΜΟΦΗΛΗ ΑΡΘΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *