Τρίτη, 31 Ιανουαρίου

Λείανση του μετώπου με απλές ασκήσεις!

Λείανση του μετώπου με απλές ασκήσεις!

Λείανση του μετώπου με απλές ασκήσεις!

Η λείανση του μετώπου μπορεί να γίνει εύκολα με τις κατάλληλες ασκήσεις. Πολλές γυναίκες αγαπούν το μασάζ του προσώπου, γιατί αυξάνει τη συνολική υγεία του δέρματος, βελτιώνουν τη ροή του αίματος και αφαιρεί τις ρυτίδες. Το να κάνετε στον εαυτό σας μασάζ προσώπου είναι χαλαρωτικό, αλλά μπορείτε να κάνετε μασάζ και στις φίλες σας. Δεν είναι δύσκολο. Με λίγη εξάσκηση, μπορείτε να γίνετε εξπέρ. Για μέγιστη χαλάρωση και απόλαυση, φροντίστε να προετοιμάσετε τόσο το πρόσωπο όσο και το περιβάλλον για να εξασφαλίσετε ένα εκπληκτικό μασάζ.




Παρακάτω ακολουθούν μια σειρά ασκήσεων που θα δημοσιεύονται μια κάθε εβδομάδα

15λεπτο καθημερινό πρόγραμμα

Άσκηση

  • Ανάπτυξη του Μετωπιαίου μυός (λείανση του μετώπου)
  • Ανάπτυξη του Επισπαστήρα μυός (λείανση του μετώπου)
  • Ανάπτυξη του Κροταφίτη μυός (λείανση κροτάφων)
  • Στρογγύλεμα των βαθουλωμένων μάγουλων
  • Σταθεροποίηση πλαδαρών βλεφάρων
  • Δυνάμωμα και λείανση των βλεφαρικών μυών
  • Εξαφάνιση γραμμών στις γωνιές των ματιών και κάτω από τα μάτια
  • Λίφτινγκ και τόνωση όλων των μυών γύρω από τα μάτια
  • Διόρθωση του σχήματος των χειλιών
  • Εξαφάνιση των γραμμών στα πλάγια του στόματος ανόρθωση των πεσμένων γωνιών του στόματος
  • Αφαίρεση διπλού πηγουνιού
  • Σφίξιμο διπλού πηγουνιού

Αν θέλετε να κάνετε τις επόμενες τρεις ασκήσεις χωρίς να αλείψετε το πρόσωπό σας με κρέμα, κάντε αυτές τις ασκήσεις πρώτες. Αυτές οι χωρίς κρέμα ασκήσεις είναι η μόνη εξαίρεση στον κανόνα της χρησιμοποίησης κρέμας πριν από κάθε άσκηση. Αλλά και σε αυτές τις ασκήσεις φροντίστε να βάλετε λίγη κρέμα γύρω από τα μάτια σας. Αφού τελειώσετε μ’ αυτές, βάλτε κρέμα στο υπόλοιπο πρόσωπό σας και στο λαιμό και συνεχίστε τις άλλες ασκήσεις.

Δυνάμωση του Μετωπιαίου μυός και λείανση του Μετώπου

(Δεν χρειάζεται κρέμα – 2 λεπτά)

Για να διώξετε τις γραμμές που αυλακώνουν το μέτωπό σας, δυναμώστε τον μετωπιαίο μυ. Για να το πετύχετε αυτό, θα του κάνετε μασάζ με τα «μήλα» και των δυο χεριών. «Μήλο» λέμε το σαρκώδες τμήμα ανάμεσα στον αντίχειρα και τον καρπό. Στην άσκηση αυτή υπάρχουν τρεις παραλλαγές. Μερικοί προτιμούν τη μια και άλλοι την άλλη. Όλες λειαίνουν τις ρυτίδες του μετώπου που προκαλούνται από τη συχνή ανόρθωση των φρυδιών και τη συνοφρύωση, γι’ αυτό χρησιμοποιήστε εκείνη που σας βολεύει καλύτερα!

Λείανση του μετώπου με απλές ασκήσεις!

1. Σμίξτε τις δυο παλάμες σας έτσι ώστε να βλέπετε τους αντίχειρές σας. Τοποθετήστε τα «προσευχόμενα χέρια» σταθερά και όρθια στο μέσο του μετώπου σας, ακριβώς πάνω από τη μύτη σας. Μαλάξτε τον μυ στο κέντρο του μετώπου σας ανεβάζοντας και κατεβάζοντας πρώτα το ένα χέρι και έπειτα το άλλο.

Καθώς το ένα χέρι θα πηγαίνει επάνω, κατε6άστε το άλλο κάτω. Τα χέρια πρέπει τώρα να κινούνται μόνο λίγο. Μαλάξτε σταθερά, αλλά όχι υπερβολικά δυνατά. Μην αφήνετε τα χέρια σας να γλιστρούν επάνω στο δέρμα- ο σκοπός είναι να κινείται ο μυς κάτω από το δέρμα, ενώ το δέρμα θα τεντώνεται όσο το δυνατόν λιγότερο.

Κινήστε τις παλάμες που τρί6ουν, πρώτα με τα μήλα στηριγμένα στη μια πλευρά του μετώπου, πάνω από το φρύδι, έπειτα πάνω από τον κρόταφο ύστερα στηριγμένα πάνω από το άλλο φρύδι και τον άλλο κρόταφο. Μαλάξτε συνεχώς. Κινήστε το χέρι πάνω στο μέτωπο τρεις φορές. Η όλη μάλαξη του μετώπου δεν πρέπει να σας πάρει πάνω από ένα δυο λεπτά. Επαναλάβετε την άσκηση δυο ή τρεις φορές σε κάθε πλευρά του μετώπου .

Λείανση του μετώπου με απλές ασκήσεις!

Χρησιμοποιήστε αυτή την άσκηση αρκετές φορές τη μέρα για μερικές εβδομάδες. Θα διαπιστώσετε βελτίωση μέσα σε λίγες εβδομάδες τότε μπορείτε να προσαρμόσετε τον αριθμό των ημερήσιων ασκήσεων στο επίπεδο των ασκήσεων συντήρησης.

2. Τοποθετήστε ένα χέρι, σε κάθε πλευρά του μετώπου, με το τμήμα του μήλου προς τα κάτω, στο κέντρο του μετώπου σας. Η πλευρά του χεριού που βρίσκεται ακρι6ώς κάτω από τον αντίχειρα, θα πρέπει να ακουμπά σταθερά επάνω στο μέτωπο. Κρατήστε το δέρμα σφιχτά. Με το άλλο χέρι, μαλάξτε το τμήμα του μυος εκείνης της πλευράς του προσώπου. Αν κρατάτε σταθερά το δέρμα με το δεξί χέρι, χρησιμοποιήστε για τη μάλαξη το μήλο του αριστερού χεριού.

Εργαστείτε με κυκλική κίνηση: επάνω, γύρω, πίσω και πάλι επάνω. Μην αφήνετε το δέρμα να γλιστρά- κρατάτε το σταθερά με το χέρι που δεν κάνει μασάζ (μάλαξη). Εργαστείτε από το κέντρο προς τον κρόταφο. Αντιστρέψτε τους ρόλους των χεριών, έτσι ώστε το αντίθετο χέρι να κρατά και το άλλο να μαλάσσει. Μαλάξτε κάθε πλευρά από το κέντρο προς τον κρόταφο, πάνω από την άκρη του φρυδιού – δυο ή τρεις φορές.

Λείανση του μετώπου με απλές ασκήσεις!

3. Σ’ αυτή την παραλλαγή όλο το κάτω μέρος της παλάμης του ενός χεριού θα κρατά το δέρμα του μετώπου, ενώ το άλλο χέρι θα κάνει το μασάζ, χρησιμοποιώντας μια κυκλική κίνηση από το πρόσωπο προς τα έξω, προς τα μαλλιά. Πιέστε την παλάμη σταθερά στο πλάι του κεφαλιού και μην αφήνετε το δέρμα να γλιστρά. Κρατήστε το δέρμα και τους μυς σταθερά καθώς εργάζεστε. Μαλάσσετε ή κάνετε ασκήσεις πάντα από το κέντρο του προσώπου προς το πλάι. Μαλάξτε και τις δυο πλευρές του προσώπου .

Σημείωση: Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις άκρες των δαχτύλων σας για να κάνετε το μασάζ στις παραλλαγές 1,2 και 3. Αν κάνετε αυτό, προσέξτε ώστε να εφαρμόσετε την ίδια σταθερή, ισόμερή πίεση με όλα σας τα δάχτυλα.

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά, με ενεργό σύνδεσμο (link) beauty-secrets.gr

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ

ΔΗΜΟΦΗΛΗ ΑΡΘΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *