Τρίτη, 24 Νοεμβρίου

Αλλεργίες και δυσανεξίες: Αντιμετώπισε τις φυσικά…

Αλλεργίες και δυσανεξίες: Αντιμετώπισε τις φυσικά...

Αλλεργίες και δυσανεξίες: Αντιμετώπισε τις φυσικά…

Ορισμένοι άνθρωποι έχουν άμεσες και επικίνδυνες αλλεργίες και δυσανεξίες σε τροφές, όπως στα φιστίκια, που χρήζουν επείγουσα ιατρική περίθαλψη. Εδώ, ωστόσο, προτείνουμε κάποιες μεθόδους που μπορούν να απαλύνουν ορισμένα κοινά συμπτώματα αλλεργίας και δυσανεξίας. Σε αυτά περιλαμβάνονται το φτέρνισμα, η φαγούρα και η καταρροή των ματιών, η βουλωμένη μύτη, ο ερεθισμός, η κόπωση και οι πονοκέφαλοι


.

Φυτικό κολλύριο

Η καλεντούλα καταπραΰνει και θεραπεύει, ο σαμπούκος έχει αντιφλεγμονώδη δράση και η ευφραζία είναι στυπτική και ανακουφίζει τον ερεθισμό των ματιών.

Θα χρειαστείς:

  • 250ml βραστό νερό
  • 1 κουτάλι του γλυκού ξερή καλεντούλα
  • 1 κουτάλι του γλυκού ξερά άνθη σαμπούκου
  • 1 κουτάλι του γλυκού ξερή εφραζία

Εκτέλεση-Εφαρμογή:

Ρίξτε το βραστό νερό στα βότανα. Σκεπάστε και αφήστε τα για ένα τέταρτο. Σουρώστε το ρόφημα μέσα από ένα φίλτρο του καφέ για να βγάλετε όλα τα κομματάκια των φυτών. Χρησιμοποιήστε το σαν κολλύριο ή βρέξτε βαμβάκι στο ρόφημα και βάλτε το στα μάτια σας τουλάχιστον τρεις φορές τη μέρα για 10 λεπτά. Ρίξτε σταγόνες στα μάτια σας πιο συχνά, αν το χρειάζεστε.

Τρώτε ντόπιο μέλι

Αναζητήστε μέλι που έχει παραχθεί από μέλισσες στην περιοχή σας. Να τρώτε τακτικά γιατί μπορεί να βοηθήσει στην απευαισθητοποίηση σας από τη γύρη στο περιβάλλον σας.

Ανοιξιάτικη αλλεργία

Τα βιοφλαβονοειδή που περιέχονται στις φλούδες των εσπεριδοειδών μετριάζουν τα συμπτώματα της αλλεργίας με την ήπια αντισταμινική τους δράση. Πάρτε το ξύσμα κα ψιλοκόψτε το άσπρο τμήμα της φλούδας από πορτοκάλια κα λεμόνια (κατά προτίμηση βιολογικής καλλιέργειας). Βάλτε τα σε κατσαρόλα με νερό ίσα που να τα σκεπάζει και σιγοβράστε τα σκεπασμένα για 10 λεπτό. Ρίξτε στο μείγμα μέλι και φάτε ένα κουτάλι του γλυκού τρεις φορές τη μέρα.

Αλλεργίες και δυσανεξίες: Αντιμετώπισε τις φυσικά…

Ρόφημα με τσουκνίδες

Ρίξτε ένα κουτάλι του γλυκού ξερή τσουκνίδα σε 250ml βραστό νερό και αφήστε το για 10 λεπτά. Για να μετριάσετε τα συμπτώματα της αλλεργίας, πιείτε έως και ένα λίτρο από το ρόφημα τη μέρα. Εναλλακτικά, πάρτε δύο κάψουλες τσουκνίδας που έχει υποστεί κρυοξήρανση ή μισό κουτάλι του γλυκού εκχύλισμα τσουκνίδας τέσσερις φορές τη μέρα, ώσπου να υποχωρήσουν τα συμπτώματα.

Κουερσετίνη κατά αλλεργίας

Η κουερσετι’νη ειΆιαι αντιοξειδωτική ουσία που περιορίζει την έκκριση ισταμίνης, της χημικής ένωσης που κυρίως ευθύνεται για τα δυσάρεστα συμπτώματα της αλλεργίας του αναπνευστικού. Τροφές πλούσιες σε κουερσετίνη είναι τα εσπεριδοειδή, τα κόκκινα κρεμμύδια και το φαγόπυρο. Η κουερσετίνη διατίθεται και σε συμπυκνωμένη μορφή σε κάψουλες. Πάρτε 500mg ημερησίως, ανάμεσα στα γεύματα. Η θεραπεία με κουερσετιφη αποτελεσματικότερη αν αρχίσετε να την παίρνετε ένα μήνα πριν από την έξαρση των αλλεργιών. Συνεχίστε τη λήψη της και
κατά το διάστημα που είναι σε έξαρση οι αλλεργίες.

Εισπνοές μέντας

Για να καταπολεμήσετε την ξηρότητα των ιγμορείων και τους πονοκεφάλους που προκαλούνται από τις αλλεργίες, δοκιμάστε τις εισπνοές με ατμούς μέντας. Βράστε νερό σε μεγάλη κατσαρόλα, βγάλτε τη από τη φωτιά και προσθέστε δύο κουτάλια του γλυκού ξερή μέντα. Σκεπάστε και αφήστε τη για 5 λεπτά. Με μία πετσέτα σχηματίστε «τέντα» πάνω από την κατσαρόλα και βάλτε το κεφάλι σας μέσα, προσέχοντας να μην καείτε από τον ατμό.

Εισπνεύστε το ζεστό ατμό για 10 λεπτά. Oι θεραπευτικές ιδιότητες της μέντας εντοπίζονται στα αρωματικά της αιθέρια έλαια, συνεπώς όσο πιο ευωδιαστή είναι η μέντα σας τόσο το καλύτερο. Η μέντα δρα ως αποσυμφορητικό και σε συνδυασμό με τον ζεστό ατμό ανοίγει τα ιγμόρεια. Επιπρόσθετα, έχει και χαλαρωτικές ιδιότητες που απαλύνουν τους πονοκεφάλους.

Αποκλείστε τα αλλεργιογόνα από τη διατροφή σας

Η κυκλική δίαιτα απαιτεί την διεύρυνση της ποικιλίας στη διατροφή και να μην τρώμε μία συγκεκριμένη τροφή πάνω από μία φορά κάθε τέσσερις μέρες. Αυτού του είδους η διατροφή συμβάλλει στην αποφυγή τροφών που προκαλούν αλλεργία και μετριάζει τις δυσανεξίες. Μπορείτε να επιλέξετε από μια μεγάλη ποικιλία μη κατεργασμένων τροφών.

Στηρίξτε τη διατροφή σας στα φρέσκα λαχανικά και φρούτα, σε ζωικές και φυτικές πρωτεΐνες με χαμηλά λιπαρά (αποφύγετε τα γαλακτοκομικά), σπόρους και ξηρούς καρπούς, σιτηρά ολικής άλεσης και έξτρα παρθένο ελαιόλαδο. Επιλέξτε καστανό ρύζι, κινόα, κεχρί και αμάρανθο αντί για σιτηρά που περιέχουν γλουτένη (σιτάρι, σίκαλη, κριθάρι και βρόμη), αν τα σιτηρά σάς προκαλούν αλλεργία.

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά, με ενεργό σύνδεσμο (link) beauty-secrets.gr

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ

ΔΗΜΟΦΗΛΗ ΑΡΘΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *