Τρίτη, 18 Μαΐου

Γυμνάσετε όλο το σώμα με το 45′ πρόγραμμα ασκήσεων

Γυμνάσετε όλο το σώμα με το 45' πρόγραμμα ασκήσεων

Γυμνάσετε όλο το σώμα με το 45′ πρόγραμμα ασκήσεων

Αν θέλετε να γυμνάσετε όλο το σώμα το 45′ πρόγραμμα ασκήσεων θα σας κάνει να φαίνεστε δυνατότερες, υγιέστερες και ομορφότερες, θα πρέπει γυμνάζεστε καθημερινά. Αυτό σίγουρα χρειάζεται πειθαρχία. ΌΧΙ όμως τόση, όση πιστεύετε…

45′ πρόγραμμα ασκήσεων

1. Στάση της γάτας

1. Στάση της γάτας

α) Γονατίστε στα τέσσερα, εισπνεύστε και σηκώστε το κεφάλι δημιουργώντας μια κοιλότητα με την πλάτη σας.

β) Καθώς εκπνέετε ρουφήξτε προς τα μέσα την ουρά σας, σφίξτε τους κοιλιακούς και καμπουριάστε. Το κεφάλι σας πρέπει να κοιτάζει προς τα κάτω.

γ) Σπρώξτε πίσω τους γοφούς σας μέχρι τις φτέρνες, ακουμπήστε το μέτωπο στο πάτωμα και τεντώστε τα χέρια μπροστά. Μείνετε σε αυτή τη θέση και εισπνεύστε αρκετές φορές.

2. Γέφυρα 

2. Γέφυρα 

Ξαπλώστε ανάσκελα με τους γλουτούς σε απόσταση 15 εκ. από το πάτωμα. Τα χέρια σας θα πρέπει να είναι στο πλάι με τις παλάμες γυρισμένες προς τα κάτω. Καθώς εισπνέετε πιέστε τα πόδια και σηκώστε το κάτω μέρος του σώματός σας μέχρι τα γόνατα να σχηματίσουν μια διαγώνιο με το κεφάλι σας. Εκπνέοντας σφίξτε τους κοιλιακούς και χαμηλώστε αργά τη σπονδυλική στήλη. Κάντε 10 επαναλήψεις.

3. Κωπηλατικό με λάστιχο

 

 

3. Κωπηλατικό με λάστιχο

Καθίστε στο πάτωμα με τα πόδια τεντωμένα μπροστά σας. Τυλίξτε ένα λάστιχο γύρω από τις σόλες των παπουτσιών σας και πιάστε τις άκρες του. Τεντώστε την πλάτη σας και τραβήξτε τις ωμοπλάτες προς τα πίσω και κάτω. Φέρτε τις άκρες του λάστιχου μέχρι το ύψος του κορμού λυγίζοντας τους αγκώνες οι οποίοι θα πρέπει να είναι σταθεροί. Μείνετε σε αυτή τη θέση για 1” και επιστρέψτε αργά στην αρχική. Επαναλάβετε 10-12 φορές.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ: 35’πρόγραμμα ασκήσεων για να παλέψουμε με το λίπος!




4. Πιέσεις στήθους με αλτήρες 

4. Πιέσεις στήθους με αλτήρες 

Ξαπλώστε ανάσκελα σε έναν επίπεδο πάγκο με τα πόδια στο πάτωμα. Πάρτε έναν αλτήρα σε κάθε χέρι και λυγίστε τους αγκώνες ώστε οι αλτήρες να βρίσκονται στο ύψος των ώμων. Σπρώξτε προς τα πάνω τους αλτήρες τεντώνοντας τα χέρια. Μείνετε σε αυτή τη θέση για 1” και μετά επιστρέψτε στην αρχική θέση. Επαναλάβετε.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ:25′ πρόγραμμα ασκήσεων για να απαλλαγούμε από το λίπος!

5. Άρσεις με λάστιχο

5. Άρσεις με λάστιχο 

Πατήστε πάνω στο λάστιχο με τα πόδια ανοιχτά στην ίδια ευθεία με τους ώμους σας. Πιέστε τις άκρες του γερά με τα γόνατα ελαφρώς λυγισμένα. Γείρετε μπροστά στους γοφούς με τα χέρια και την πλάτη τεντωμένα. Σφίξτε τους γλουτούς και σηκωθείτε όρθια στην αρχική θέση. Επαναλάβετε 10 φορές.

Tip: Αποφεύγετε την άσκηση αν υποφέρετε από ορθοστατική υπόταση.

Πηγή Elle

ΔΗΜΟΦΗΛΗ ΑΡΘΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *