Τρίτη, 31 Ιανουαρίου

Λείανση των ρυτίδων της συνοφρύωσης

Λείανση των ρυτίδων της συνοφρύωσης

Λείανση των ρυτίδων της συνοφρύωσης

Η λείανση των ρυτίδων της συνοφρύωσης μπορεί να γίνει εύκολα με τις κατάλληλες ασκήσεις. Πολλές γυναίκες αγαπούν το μασάζ του προσώπου, γιατί αυξάνει τη συνολική υγεία του δέρματος, βελτιώνουν τη ροή του αίματος και αφαιρεί τις ρυτίδες. Το να κάνετε στον εαυτό σας μασάζ προσώπου είναι χαλαρωτικό, αλλά μπορείτε να κάνετε μασάζ και στις φίλες σας. Δεν είναι δύσκολο. Με λίγη εξάσκηση, μπορείτε να γίνετε εξπέρ. Για μέγιστη χαλάρωση και απόλαυση, φροντίστε να προετοιμάσετε τόσο το πρόσωπο όσο και το περιβάλλον για να εξασφαλίσετε ένα εκπληκτικό μασάζ.




Παρακάτω ακολουθούν μια σειρά ασκήσεων που θα δημοσιεύονται μια κάθε εβδομάδα

15λεπτο καθημερινό πρόγραμμα

Άσκηση

  • Ανάπτυξη του Μετωπιαίου μυός (λείανση του μετώπου)
  • Ανάπτυξη του Επισπαστήρα μυός (λείανση του μετώπου)
  • Ανάπτυξη του Κροταφίτη μυός (λείανση κροτάφων)
  • Στρογγύλεμα των βαθουλωμένων μάγουλων
  • Σταθεροποίηση πλαδαρών βλεφάρων
  • Δυνάμωμα και λείανση των βλεφαρικών μυών
  • Εξαφάνιση γραμμών στις γωνιές των ματιών και κάτω από τα μάτια
  • Λίφτινγκ και τόνωση όλων των μυών γύρω από τα μάτια
  • Διόρθωση του σχήματος των χειλιών
  • Εξαφάνιση των γραμμών στα πλάγια του στόματος ανόρθωση των πεσμένων γωνιών του στόματος
  • Αφαίρεση διπλού πηγουνιού
  • Σφίξιμο διπλού πηγουνιού

Αν θέλετε να κάνετε τις επόμενες τρεις ασκήσεις χωρίς να αλείψετε το πρόσωπό σας με κρέμα, κάντε αυτές τις ασκήσεις πρώτες. Αυτές οι χωρίς κρέμα ασκήσεις είναι η μόνη εξαίρεση στον κανόνα της χρησιμοποίησης κρέμας πριν από κάθε άσκηση. Αλλά και σε αυτές τις ασκήσεις φροντίστε να βάλετε λίγη κρέμα γύρω από τα μάτια σας. Αφού τελειώσετε μ’ αυτές, βάλτε κρέμα στο υπόλοιπο πρόσωπό σας και στο λαιμό και συνεχίστε τις άλλες ασκήσεις.

Ανάπτυξη του Επισπαστήρος μυός και λείανση των ρυτίδων της συνοφρύωσης

(Δεν χρειάζεται κρέμα – 1 λεπτό)

Αυτή η άσκηση θα δυναμώσει τον μικρό μυ ανάμεσα στα φρύδια. Η άσκηση αυτού του μυός μπορεί να λειάνει μια θυμωμένη συνωφρύωση. Ο μυς που ονομάζεται «επισπαστήρ» έχει μικρές αλλά μακριές λεπτές ίνες που διασχίζουν τα φρύδια και φτάνουν έως τους κροτάφους. Όταν αυτός ο μυς εξασθενίσει, μπορεί να προκαλέσει μικρές γραμμές κοντά στους κροτάφους και στις εξωτερικές γωνίες των ματιών.

Για να εξαλείψετε τις κάθετες γραμμές που εμφανίζονται από τις δυο μεριές του εσωτερικού των φρυδιών, πάνω από τη μύτη, τοποθετήστε τις άκρες του δεύτερου και τρίτου δάχτυλου επάνω σ’ αυτές τις γραμμές. Χρησιμοποιώντας και τα δυο χέρια, μπορείτε να ασκήσετε και τις δυο πλευρές του προσώπου ταυτόχρονα.

Λείανση των ρυτίδων της συνοφρύωσης

Πιέστε τις άκρες των δαχτύλων σταθερά επάνω στο δέρμα. Θα μπορέσετε να αισθανθείτε το σκληρό κόκαλο κάτω από το δέρμα και το λεπτό στρώμα του μυός. Κρατήστε σταθερά και μαλάξτε επάνω και κάτω για λίγες στιγμές, ίσως μισό ως ένα λεπτό. Έπειτα μαλάξτε οριζόντια πίσω – μπρος προς τους κροτάφους. Έπειτα συνεχίστε διαγώνια από το άνω μέρος του κροτάφου, με κατεύθυνση προς το λοβό του αφτιού ή τη γνάθο.

Μαλάξτε προς κάθε κατεύθυνση για μια – δυο στιγμές. Έπειτα, για μια ακόμη φορά πίσω – μπρος, αλλά να κινείτε το δάχτυλό σας προς κάθε κατεύθυνση, όπως οι ακτίνες ενός τροχού. Τελικά, πιέστε τα δυο δάχτυλα κάθε χεριού, ακόμη μια φορά, επάνω στον επισπαστήρα μυ, επάνω ακριβώς στις γραμμές της συνοφρύωσης, και μαλάξτε σταθερά, δουλεύοντας τον μυ με κυκλική κίνηση.

Σημείωση: Αυτή η άσκηση μπορεί να γίνει με την άκρη του ενός μόνο δαχτύλου, αλλά φροντίστε να κρατάτε το δέρμα σταθερά, και να μην μπήγετε τα νύχια σας στο ευαίσθητο δέρμα που υπάρχει ανάμεσα στα φρύδια.

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά, με ενεργό σύνδεσμο (link) beauty-secrets.gr

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ

ΔΗΜΟΦΗΛΗ ΑΡΘΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *