Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου

Μηχανήματα αδυνατίσματος: Μάθε πως να τα χρησιμοποιείς!

Μηχανήματα αδυνατίσματος: Μάθε πως να τα χρησιμοποιείς!

Κάψτε λίπος με τη σωστή άσκηση στα κατάλληλα μηχανήματα αδυνατίσματος.Αν αποφασίσατε να γραφτείτε στο γυμναστήριο για να κάψετε λίπος τώρα είναι η κατάλληλη ώρα.

Όταν ξεκινήσετε και δείτε ότι δεν αδυνατίζετε πιθανόν να μη χρησιμοποιείτε τα όργανα σωστά. Εμείς πήγαμε στο γυμναστήριο, ζητήσαμε από τους ειδικούς να διευκρινίσουν τα λάθη αλλά και να μας υποδείξουν τις κατάλληλες ασκήσεις. Διαπιστώσαμε πως τελικά δεν θέλει κόπο και χρόνο, αλλά σωστό τρόπο. Ακολουθήστε τις συμβουλές τους και χάστε περισσότερο βάρος, με λιγότερες προπονήσεις.

Πριν γραφτείτε σε οποιοδήποτε γυμναστήριο, ελέγξτε την ποιότητα και την υγιεινή του εξοπλισμού του. Επιλέξτε κάποιο με μεγάλους και καλά αεριζόμενους Χώρους. Τα μηχανήματα και τα ελεύθερα βάρη να είναι καθαρά και καλοδιατηρημένα.

Κωπηλατικό μηχάνημα

Κωπηλατικό μηχάνημα

Το πρόβλημα: Τα χέρια σας συγκρούονται με τα γόνατα και όλα μπλέκονται.
Η λύση: Υιοθετήστε τα μαθήματα χορού και κάντε κωπηλατικιή σαν να χορεύατε, μετρώντας από το ένα ως το τρία και αντίστροφα.

Με το ένα, δώστε ώθηση με τα πόδια. Με το δύο, αλλάξτε τη θέση του κορμού σας γέρνοντας ελαφρώς προς τα πίσω. Με το τρία, τραβήξτε με τα χέρια σας το μοχλό του οργάνου.

Συνεχίστε ακολουθώντας την αντίστροφη φορά: με το τρία, εκτείνετε τα χέρια. Με το δύο, γείρετε τον κορμό μπροστά αλλά να μην ακουμπάτε το στήθος σας στα γόνατα.

Με το ένα, λυγίστε τα πόδια όταν η χειρολαβή φτάσει στο ύψος των γονάτων. Οι κινήσεις σας θα πρέπει να είναι συνεχόμενες, ώστε να είναι εναρμονισμένες.

Ελλειπτικό μηχάνημα

Ελλειπτικό μηχάνημα

Το πρόβλημα: Είναι εύκολο (και ναι, αυτό είναι πρόβλημα! Γι’ αυτό κάποιοι εκτελούν την άσκηση υπερβολικά γρήγορα. Έτσι όμως χάνουν το ρυθμό και δεν ελέγχουν τις κινήσεις τους.

Η λύση: Αυξήστε το βαθμό δυσκολίας (από τον ηλεκτρονικό πίνακα) για να δημιουργήσετε μεγαλύτερη αντίσταση.

Κάθε φορά που σπρώχνεται τα πόδια προς τα κάτω, πρέπει να νιώθετε την πίεση στο γλουτό και όχι στο μηρό. Είναι προτιμότερο να αυξήσετε το βαθμό δυσκολίας, παρά να κάνετε άσκοπες αναπηδήσεις.

Έτσι θα έχετε αποτέλεσμα στο κάψιμο τοπικού λίπους. Όταν νιώσετε ότι έχετε βρει την ισορροπία, τοποθετήστε τα χέρια σας στο πλάι. Παραμείνετε σταθερές στηριζόμενες στους καρπούς σας.

Διάδρομος

Διάδρομος

Το πρόβλημα:Παρατηρείται έλλειψη σταθερότητας, κουράζετε τις αρθρώσεις σας κι εξαντλείστε πολύ γρήγορα.
Η λύση: Πριν ανεβείτε στο μηχάνημα κάντε προθέρμανση. Κρατηθείτε από το ειδικό στήριγμα, σταθείτε στο ένα πόδι και εκτείνετε το άλλο προς τα πίσω και προς τα εμπρός διατηρώντας τον κορμό σταθερό.

Αυτές οι ασκήσεις θα σας χαλαρώσουν και θα εξασφαλίσουν μεγαλύτερη ευλυγισία, η οποία ευνοεί το διασκελισμό. Έτσι θα είστε πιο σταθερές.

Στέπερ

Στέπερ

Το πρόβλημα:Πολλοί εκτελούν την άσκηση ρίχνοντας το βάρος στα χέρια. Μην τοποθετείτε τα χέρια σας χαμηλά και πολύ κοντά στους ώμους. Είναι σαν να χρησιμοποιείτε δεκανίκια.

Η λύση: Στηρίξτε χαλαρά τα χέρια στο μηχάνημα για να μη χάσετε την ισορροπία σας. Η ιδανική κίνηση επιτυγχάνεται όταν o κορμός είναι όρθιος με μια ελάχιστη κλίση προς τα εμπρός. Κάντε το σαν να ανεβαίνετε σκαλοπάτια με το σώμα σας να γέρνει ελαφρώς προς αυτά, αλλά χωρίς να σκύβετε.

Μηχανήματα αδυνατίσματος: Μάθε πως να τα χρησιμοποιείς!

Στατικό ποδήλατο

Στατικό ποδήλατο

Το πρόβλημα: Το κάθισμα δεν βρίσκεται πάντα στο σωστό ύψος (είναι πολύ ψηλά ή πολύ χαμηλά). Τα πόδια κουράζονται πολύ περισσότερο όταν το κάθισμα βρίσκεται πολύ χαμηλά. Επίσης, ένα υπερβολικά χαμηλό κάθισμα καταπονεί πιο πολύ τα γόνατα. Αντίστοιχα, αν το έχετε τοποθετήσει πολύ ψηλά, οι γλουτοί σας δεν θα είναι σταθεροί. Αυτή η στάση δεν είναι καθόλου βολική και δεν γυμνάζει τους μυς σωστά.

Η λύση: Ζητήστε τη βοήθεια του γυμναστή για να ρυθμίσετε το κάθισμα στο σωστό ύψος. Για να καταλάβετε ποιο είναι το σωστό ύψος, καθίστε στο ποδήλατο και τοποθετήστε τη φτέρνα σας στη μέση του πηδαλίου (εκεί όπου συνήθως τοποθετούμε τα δάχτυλα).

Πιέστε το πόδι προς τα κάτω. Πρέπει να βρίσκεται σε πλήρη διάταση προς τα κάτω, στο χαμηλότερο σημείο που φτάνει το πηδάλιο κατά την περιστροφή του. Με αυτό τον τρόπο δεν θα επιβαρύνετε τα γόνατά σας.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ

ΔΗΜΟΦΗΛΗ ΑΡΘΡΑ



Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *