Τρίτη, 18 Μαΐου

Νίκησε το οξειδωτικό στρες και μείνε Νέα!

Νίκησε το οξειδωτικό στρες και μείνε Νέα!

Νίκησε το οξειδωτικό στρες και μείνε Νέα!

Οξειδωτικό στρες σημαίνει δημιουργία ελεύθερων ριζών που οξειδώνουν τις πρωτεΐνες των δερματικών κυττάρων, όπως επίσης και τις βιταμίνες Α και E που είναι ζωτικές για την υγιή αναπαραγωγή τους.



Όσο κι αν φροντίσουμε την επιδερμίδα, αν δεν την προστατεύσουμε με τις αντιοξειδωτικές ιδιότητες των φρούτων δεν έχουμε κάνει τίποτα.

Δες τι πρέπει να κάνεις για να νικήσεις το οξειδωτικό στρες και να μείνεις για πάντα νέα!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ: 5 Ελιξίρια ζωής που θα σου χαρίσουν υγεία & ομορφιά

Άνοιξη… ώρα για αλλαγές

Απίστευτο κι όμως αληθινό, δεν θα μείνουμε για πάντα μέσα ούτε θα είναι για πάντα χειμώνας. Τα φλοράλ κατεβαίνουν από τα πάνω ράφια, κρεμιούνται στην ντουλάπα και περιμένουν τη σειρά τους. Τα χρώματα επιστρέφουν στο νεσεσέρ. Το ροζ κραγιόν για τις πρώτες βόλτες στην εξοχή γιατί αυτή την άνοιξη θέλουμε να κάνουμε ό,τι μας αρέσει.

Μαζί αλλάζει και η ρουτίνα της ομορφιάς. Στην πρωινή φροντίδα μπαίνουν τα αντιοξειδωτικά και απ’ ό,τι λένε οι ειδικοί πρέπει να μείνουν για πάντα εκεί. Οι ισχυρές αυτές ουσίες προφυλάσσουν το δέρμα από τις βλαβερές επιπτώσεις της ηλιακής ακτινοβολίας και των άλλων παραγόντων που προκαλούν οξειδωτικό στρες στον οργανισμό. Οι εμφανείς επιπτώσεις είναι η φθορά της επιδερμίδας και τα σημάδια γήρανσης.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ: Ομορφιά και αντιγήρανση με συμπληρώματα διατροφής!

Πρόληψη κατά του οξειδωτικού στρες με διατροφή

Η πρόληψη ξεκινάει από τη διατροφή που πρέπει να είναι πλούσια σε φρούτα και λαχανικά ώστε να παρέχονται οι απαραίτητες ποσότητες στο σώμα. Τα προτιμάμε φρέσκα και ωμά γιατί με το μαγείρεμα και την επεξεργασία τα αντιοξειδωτικά καταστρέφονται: εσπεριδοειδή, δαμάσκηνα, κεράσια, μούρα, πράσινα φυλλώδη λαχανικά, μπρόκολο, καρότα, ελιές (όχι ωμές).

Συγχρόνως αποφεύγουμε τους παράγοντες που προκαλούν τη δημιουργία ελεύθερων ριζών: κάπνισμα και παθητικό κάπνισμα, αλκοόλ, ακτινοβολία από διάφορες συσκευές, χημικά όπως φυτοφάρμακα στις τροφές.

Ο επαρκής ύπνος είναι σημαντικός για τη διατήρηση της ισορροπίας ανάμεσα στις αντιοξειδωτικές
λειτουργίες και τις ελεύθερες ρίζες.

Το υπερβολικό φαγητό ή το συνεχές τσιμπολόγημα κρατάει το σώμα σε μία διαρκή κατάσταση οξειδωτικού στρες. Για να προστατεύσουμε το δέρμα από τις επιπτώσεις του οξειδωτικού στρες πρέπει να το φροντίσουμε και εξωτερικά καθώς τα θρεπτικά στοιχεία από τις τροφές δεν αρκούν.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ: Οι σύμμαχοι & οι εχθροί του δέρματος!

Πρόληψη κατά του οξειδωτικού στρες με τα κατάλληλα καλλυντικά

Απλώνουμε ορούς, boosters και κρέμες με υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C και άλλες αντιοξειδωτικές ουσίες και το προστατεύουμε πάντα με αντηλιακό.

Επιλέγουμε καλλυντικά με υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C και δεν ξεχνάμε το αντηλιακό.

A-OXITIVE ΚΡΕΜΑ ΝΥΧΤΟΣ

AVENE

A-OXITIVE ΚΡΕΜΑ ΝΥΧΤΟΣ AVENE

Avène A-Oxitive Κρέμα Νύχτας με Φροντίδα Peeling. Η Κρέμα Νύχτας A-Oxitive είναι κατάλληλη για όλους τους τύπους ευαίσθητου δέρματος που έχουν ανάγκη από πρόληψη και διόρθωση των πρώτων σημαδιών γήρανσης & την προστασία από το οξειδωτικό στρες. Ιδιότητες:

Η A-Oxitive Κρέμα Νύχτας διορθώνει και βοηθά στην αποτροπή των πρώτων ορατών σημείων γήρανσης και στην καταπολέμηση των επιβλαβών συνεπειών που προκαλεί το καθημερινό οξειδωτικό στρες του περιβάλλοντος. Η δράση peeling* ισοδυναμεί με 3 συνεδρίες πήλινγκ από δερματολόγο.** Η υφή του δέρματος βελτιώνεται και η επιδερμίδα ξαναβρίσκει τη λάμψη της.(ΑΓΟΡΑΣΕ ΕΔΩ)

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά, με ενεργό σύνδεσμο (link) beauty-secrets.gr

ΔΗΜΟΦΗΛΗ ΑΡΘΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *