Τετάρτη, 6 Ιουλίου

10 Tips για να αντιμετωπίσεις την τριχόπτωση στην εμμηνόπαυση!

10 Tips για να αντιμετωπίσεις την τριχόπτωση στην εμμηνόπαυση!

10 Tips για να αντιμετωπίσεις την τριχόπτωση στην εμμηνόπαυση!

Περίπου 1 /3 των γυναικών που βρίσκονται στην εμμηνόπαυση εμφανίζουν τριχόπτωση ή λεπταίνουν τα μαλλιά τους. Καθώς μεγαλώνουμε, η τρίχα αναπτύσσεται πιο αργά, κάποιες τούφες γίνονται πιο λεπτές και όσα μαλλιά πέφτουν δεν αναπληρώνονται άμεσα. Τα μακριά μαλλιά ίσως υποφέρουν περισσότερο, καθώς μένουν περισσότερο στον ήλιο, αλλά και από το πιστολάκι και τα προϊόντα styling.

Δες 10 Tips για να αντιμετωπίσεις την τριχόπτωση στην εμμηνόπαυση. Μια σωστή ιεροτελεστία φροντίδας που θα τα κρατήσει υγιή και δυνατά για πολλά χρόνια της ώριμης ζωής σας.




1.Καθημερινό βούρτσισμα

Καθημερινό βούρτσισμα

Χρησιμοποιήστε μια καθαρή βούρτσα για να χτενίσετε τα μαλλιά σας από τη ρίζα προς την άκρη και μακριά από το πρόσωπο. Αυτή η διαδικασία ενεργοποιεί το τριχωτό και τη ροή του αίματος προς τις ρίζες, ενώ διαχέει και τα φυσικά έλαια του κεφαλιού σε όλο το μήκος της τρίχας.

2.Καθαρίστε τη βούρτσα σας

Καθαρίστε τη βούρτσα σας

Μία φορά την εβδομάδα, βυθίστε τις βούρτσες και τις χτένες σας σε σαμπουάν και νερό βρύσης για μία ώρα. Ξεβγάλετε καλά και αφήστε να στεγνώσουν πριν τις χρησιμοποιήσετε.

3.Κάντε ένα σωστό κούρεμα

Κάντε ένα σωστό κούρεμα

Το να βγείτε από το κομμωτήριο με ένα εντυπωσιακό κούρεμα είναι ο πιο εύκολος τρόπος να βγάλετε χρόνια από πάνω σας. Οπότε προγραμματίστε να επισκέπτεσθε τον κομμωτή σας τουλάχιστον 4 φορές τον χρόνο κάθε 6 με 8 εβδομάδες για ένα κοντό κούρεμα. Ένας καλός hair stylist λαμβάνει υπόψη την κατάσταση των μαλλιών σας και τον τρόπο ζωής σας, προτείνοντάς σας αλλαγές που θα σας κάνουν να δείχνετε πιο νέα και μοντέρνα. Αν ο κομμωτής σας σάς κάνει πάντα το ίδιο κούρεμα, δοκιμάστε έναν άλλον.

Δες ακόμα:Κουρέματα με όγκο 2021: Αν έχεις λεπτά μαλλιά!

4.Μακριά ή κοντά μαλλιά

Μακριά ή κοντά μαλλιά

Πολλές γυναίκες νιώθουν πως τα κοντά μαλλιά είναι η λύση καθώς τα μαλλιά τους λεπταίνουν. Αλλά όταν τα μακριά μαλλιά διατηρούνται σε καλή κατάσταση, τότε είναι εντυπωσιακά. Επιλέξτε κουπ με layers που δίνουν όγκο και σώμα, και με γραμμές (ένα καρέ ή μια ενδιαφέρουσα φράντζα, για παράδειγμα) που τραβούν το βλέμμα στα πιο όμορφα χαρακτηριστικά σας και καμουφλάρουν διακριτικά τα σημάδια του χρόνου.

5.Οραματισμός για υγιή μαλλιά

Οραματισμός για υγιή μαλλιά

Καθίστε άνετα με τις παλάμες πάνω στους μηρούς και τους ώμους χαλαρούς. Κλείστε τα μάτια και επικεντρώστε την προσοχή σας στην εισπνοή και εκπνοή σας. Καθώς εισπνέετε, νιώστε τον αναζωογονητικό αέρα να μπαίνει από τη μύτη σας και να δροσίζει πίσω από τα μάτια σας. Φανταστείτε τον να αναζωογονεί την επιδερμίδα του κεφαλιού και τις ρίζες των μαλλιών σας. Καθώς εκπνέετε, φανταστείτε την αναπνοή σας να ανεβαίνει στη ραχοκοκαλιά σας και στο πίσω μέρος του κεφαλιού σας, και να βγαίνει από τη μύτη σας. Φανταστείτε την αναπνοή σας να ενεργοποιεί κάθε σημείο που σώματος που αγγίζει. Δουλέψτε για 3 λεπτά.

10 Tips για να αντιμετωπίσεις την τριχόπτωση στην εμμηνόπαυση!

6.Δοκιμάστε ινδικό μασάζ κεφαλής

Δοκιμάστε ινδικό μασάζ κεφαλής

Το στρες μπορεί να επηρεάσει την υγεία των μαλλιών σας, ειδικά όταν η ένταση στον λαιμό και τους ώμους εμποδίζει την κυκλοφορία του αίματος να τροφοδοτεί τις ρίζες με θρεπτικά συστατικά
και οξυγόνο. Κλείστε ραντεβού με έναν θεραπευτή που εξειδικεύεται στο ινδικό μασάζ κεφαλής, ο οποίος μέσα από συγκεκριμένες κινήσεις στα μαλλιά και την επιδερμίδα του κεφαλιού θα ανακουφίσει τη μυϊκή ένταση.

Η πίεση με τα δάχτυλα σε ενεργειακά σημεία στοχεύει στο να απελευθερώσει την μπλοκαρισμένη ενέργεια και να επαναφέρει την ισορροπία στα τσάκρας. Ζητήστε να σας δείξει τεχνικές που μπορείτε να κάνετε και μόνη σας κατά το λούσιμο.

Δες ακόμα:Κέντρο Ολιστικής Θεραπείας και Εναλλακτικής Ιατρικής στην Αθήνα

7.Μασάζ στο κεφάλι που ενεργοποιεί την κυκλοφορία

Μασάζ στο κεφάλι που ενεργοποιεί την κυκλοφορία

Κατά το λούσιμο, βάλτε τα δάχτυλά σας στη γραμμή των μαλλιών πίσω από τα αφτιά σας. Με τα δάχτυλα λυγισμένα, στρίψτε τις άκρες και νιώστε την επιδερμίδα σας να κινείται πάνω από το οστό. Δουλέψτε προς το πίσω μέρος του κεφαλιού μέχρι να συναντηθούν τα δάχτυλα και των δύο χεριών. Βάλτε τα μικρά σας δάχτυλα στη γραμμή των μαλλιών πάνω από το μέτωπο και τα μεγάλα σας δάχτυλα δίπλα στα αφτιά. Στρίψτε τα δάχτυλα πάνω από το κεφάλι και προς τα πίσω, στη βάση του λαιμού.

Βάλτε τα δάχτυλά σας στη γραμμή των μαλλιών σας στη βάση του λαιμού. Κάντε σταθερές κυκλικές κινήσεις, δουλεύοντας μέχρι τη γραμμή των μαλλιών και τελειώνοντας στα αφτιά. Τέλος, τοποθετήστε τους δείκτες γύρω από τους κροτάφους σας.

8.Τρώτε σωστά

Τρώτε σωστά

Βεβαιωθείτε πως παίρνετε αρκετές βιταμίνες του συμπλέγματος Β για υγιή μαλλιά προσθέτοντας αβγά, δημητριακά ολικής άλεσης, ξηρούς καρπούς και μελάσσα στη διατροφή σας. Οι βιταμίνες Β3, 5 και 6 είναι βασικές για λάμψη, η Β2 για επανόρθωση. Καλές τροφές για υγιή μαλλιά περιλαμβάνουν φρούτα και λαχανικά, μικρά λιπαρά ψάρια, φύκια, ελαιόλαδο, ξηρούς καρπούς και σπόρους. Πίνετε αφέψημα τσουκνίδας για το σώμα και τη λάμψη σας.

9.Ντρέσινγκ για σαλάτα

Ντρέσινγκ για σαλάτα

Όταν η επιδερμίδα του κεφαλιού σας είναι τραχιά, προσθέστε 1 κτσ έλαιο κάνναβης στη σαλάτα για ενυδάτωση εκ των έσω.

Δες ακόμα:Σούπερ τροφές για μακροζωία: Και καταπολέμησε τα γηρατειά!

10.Αποφύγετε τα σκληρά σαμπουάν

Αποφύγετε τα σκληρά σαμπουάν

Τα σαμπουάν για την πιτυρίδα μπορεί να περιέχουν αντιμηκυτιακούς παράγοντες και άλλα συστατικά που επιδεινώνουν την κατάσταση ενός ήδη ξηρού, ευαίσθητου ή ερεθισμένου τριχωτού. Αναζητήστε μια θεραπεία με έλαια που μπορείτε να κάνετε μία φορά την εβδομάδα και μην ξεχνάτε το μασάζ κεφαλής που ενισχύει τη μικροκυκλοφορία.

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά, με ενεργό σύνδεσμο (link) beauty-secrets.gr

ΔΗΜΟΦΗΛΗ ΑΡΘΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.