Παρασκευή, 30 Οκτωβρίου

Σούπερ τροφές για μακροζωία: Και καταπολέμησε τα γηρατειά!

Σούπερ τροφές για μακροζωία: Και καταπολέμησε τα γηρατειά!

Σούπερ τροφές για μακροζωία: Και καταπολέμησε τα γηρατειά!

Οι έρευνες δείχνουν ότι υπάρχουν σούπερ τροφές για μακροζωία και είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικά στην καταπολέμηση των μηχανισμών της γήρανσης του σώματος. Πολλές από αυτές τις υπερτροφές είναι φρούτα και λαχανικά φημισμένα για τις αντιοξειδωτικές τους ιδιότητες. Όσα περισσότερα από αυτά μπορείτε να εντάξετε στην ημερήσια διατροφή σας τόσο καλύτερα προστατεύετε το σώμα και τον εγκέφαλό σας από τη φθορά του χρόνου.


Τροφές που έχουν υποστεί ζύμωση

Όλο και περισσότερες έρευνες επιβεβαιώνουν τα οφέλη για την υγεία των παραδοσιακών τροφίμων που έχουν υποστεί ζύμωση, όπως το ξινολάχανο και το κίμτσι. Τα βακτηρίδια γαλακτικού οξέος, που ευθύνονται για την υπέροχη ξινή γεύση και οι συντηρητικές ιδιότητες. Όπως αυτές που βρίσκονται στο γιαούρτι, βοηθούν στην υγεία της χλωρίδας του εντέρου, στην τόνωση του ανοσοποιητικού. Στην καταπολέμηση των φλεγμονών, ενώ παράλληλα ενισχύουν το θρεπτικό όφελος των λαχανικών.

Απολαύστε σταφύλια

Φροντίστε να έχετε πάντα στο σπίτι σας μαύρα σταφύλια. Το κόκκινο χρώμα τους έχει πολύ ισχυρά αντιοξειδωτικά, αποτελεσματικά στη διατήρηση των αρτηριών σε καλή κατάσταση. Είναι επίσης μια πηγή ελλαγικού οξέος, το οποίο συνδέεται με την πρόληψη του καρκίνου.

Η δύναμη του ροδιού

Οι σπόροι και ο χυμός ροδιού περιέχουν πολύ υψηλά επίπεδα αντιοξειδωτικών πολυφαινολών. Οι οποίες φαίνεται ότι προστατεύουν από πολλές παθήσεις της γήρανσης, όπως παθήσεις της καρδιάς και των αιμοφόρων αγγείων. Πιστεύεται επίσης ότι σταματούν την ανάπτυξη των καρκινικών κυττάρων του προστάτη και του μαστού.

Καλλιεργήστε πιπεριές

Όπως η κολοκύθα και άλλα κόκκινα, πορτοκαλί και κίτρινα φρούτα και λαχανικά, οι πιπεριές περιέχουν το καροτενοειδές βήτα-κρυπτοξανθίνη, το οποίο μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του κινδύνου νόσων που καταλήγουν σε ρευματοειδή αρθρίτιδα έως και 40%. Οι κόκκινες πιπεριές περιέχουν τρεις φορές περισσότερη βιταμίνη C από τα εσπεριδοειδή.

Φάτε περισσότερα μούρα

Η κατανάλωση σκούρων κόκκινων ή μοβ μούρων ενισχύει τη λειτουργία της μνήμης. Τα μαύρα φραγκοστάφυλα και τα βατόμουρα είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικές φλαβονοειδείς ανθοκυανίνες. Καταπολεμούν τη βλάβη των κυττάρων και του DNA, η οποία μπορεί να συμβάλει στην ανάπτυξη του Αλτσχάιμερ και του καρκίνου. Τα μαύρα φραγκοστάφυλα, τα μούρα και τα μύρτιλα κάνουν καλό στα μάτια μετά από κάποια ηλικία και στα τοιχώματα των τριχοειδών αγγείων. 

Απολαύστε ξηρούς καρπούς

Τα καρύδια είναι γνωστά στην κινεζική ιατρική ως καρπός της μακροζωίας. Εκτός από φρέσκους καρπούς για σνακ, δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε το λάδι τους στο μαγείρεμα και σε ντρέσινγκ για σαλάτες. Τα φιστίκια έχουν και αυτά ιδιότητες να μειώνουν της χοληστερίνη και συνδέονται επίσης με μειωμένο κίνδυνο καρδιακών παθήσεων. Φάτε μια χούφτα αμύγδαλα κάθε μέρα για τα υγιή μονοακόρεστα λιπαρά τους, τα οποία μειώνουν τον κίνδυνο στεφανιαίας νόσου και εγκεφαλικού επεισοδίου.

Σνακ με σπόρους

Μια χούφτα σπόροι την ημέρα προσφέρει εξαιρετική προστασία, δεδομένου ότι περιέχουν πρωτεΐνες, ικανοποιητικές ποσότητες μεταλλικών στοιχείων και λιπαρών οξέων. Που είναι πολύ σημαντικά για τις αρθρώσεις και την υγεία του προστάτη. 

Προβιοτική τόνωση

Ένα βαζάκι φυσικού γιαουρτιού κάθε μέρα μπορεί να βοηθήσει στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού.

Ψαροφαγία

Αν τρώτε ψάρι τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα, έχετε πολλές πιθανότητα να
μειώσετε τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων.

Μαγειρέψτε με σκόρδο

Το σκόρδο είναι πολύτιμο για τη μείωση της αρτηριακής πίεσης και της χοληστερόλης, την πρόληψη των θρομβώσεων του αίματος. Και την παροχή ισχυρής τόνωσης στο ανοσοποιητικό σύστημα. Η κατανάλωση 2-3 σκελίδων σκόρδο ημερησίως μπορεί να μειώσει κατά 25% τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου και καρδιακής προσβολής.

Προτιμήστε ελαιόλαδο

Μια πλούσια διατροφή σε ελαιόλαδο συνδέεται με 25% μειωμένο κίνδυνο στεφανιαίας νόσου. Το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο περιέχει τις περισσότερες αντιφλεγμονώδεις και αντιοξειδωτικές φαινόλες, που αποτρέπουν τον σχηματισμό θρόμβων. Δεν είναι περίεργο ότι η μεσογειακή διατροφή, η οποία περιέχει πάντοτε ελαιόλαδο, έχει συνδεθεί με τη μακροζωία.

Βάλτε κέτσαπ στο τραπέζι

Τα προϊόντα συμπυκνωμένης μαγειρεμένης ντομάτας, όπως το κέτσαπ και ο ντοματοπολτός, περιέχουν εκπληκτικά μεγάλες ποσότητες λυκοπένιου, την αντιοξειδωτική κόκκινη χρωστική ουσία που βρίσκεται στα κόκκινα φρούτα. Σε μια μελέτη, οι άνδρες με την υψηλότερη πρόσληψη τροφών πλούσιων σε λυκοπένιο είχαν τις μισές πιθανότητες να υποφέρουν από καρδιακή προσβολή.

Καυτερή σάλσα με όλα

Η καψαϊκίνη, η οποία κάνει το τσίλι καυτερό, φαίνεται να σκοτώνει τα καρκινικά κύτταρα του ήπατος και του προστάτη. Σύμφωνα με ορισμένες μελέτες. οι πιπεριές τσίλι προστατεύουν επίσης από καρδιακές παθήσεις, υψηλή αρτηριακή πίεση, θρόμβους του αίματος και υψηλή χοληστερόλη.

Αντικαταστήστε με γλυκοπατάτα

Μία φορά την εβδομάδα, ή και πιο συχνά, αντικαταστήστε τον συνηθισμένο σας υδατάνθρακα με την πορτοκαλόχρωμη γλυκοπατάτα. Η καροτενοειδής χρωστική ουσία προστατεύει το δέρμα και τα μάτια καθώς μεγαλώνουμε. Τα άτομα με αυξημένα επίπεδα β-καροτένιου παρουσιάζουν μειωμένο κίνδυνο ανάπτυξης ρευματοειδούς αρθρίτιδας. Οι βιταμίνες C και Ε στις πατάτες ενισχύουν τις αντιοξειδωτικές ιδιότητες των καροτενοειδών.

Μπρόκολα για την υγεία των μαστών

Ενισχύστε την υγεία των μαστών σας τρώγοντας μία μερίδα μπρόκολο στον ατμό. Η συνήθεια αυτή φαίνεται ότι διατηρεί τον ιστό του μαστού υγιή και βοηθά στην απαλλαγή του σώματος από ένα οιστρογόνο το οποίο συνδέεται με την ανάπτυξη του καρκίνου του μαστού. Το μπρόκολο έχει επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε ασβέστιο, που είναι σημαντικό για τα οστά και φυλλικό οξύ, απαραίτητο για την υγεία των αρτηριών.

Φάτε ζαρζαβατικά

O εγκέφαλος παραμένει πολύ πιο ενεργός στις μεγάλες ηλικίες, αν τρώτε ζαρζαβατικά, σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη. οι άνθρωποι που έτρωγαν περισσότερα φυλλώδη λαχανικά, πλούσια σε φυλλικό οξύ, και εσπεριδοειδή διατηρούσαν τον εγκέφαλό τους σε πολύ καλή κατάσταση.

Σοκολάτα κάθε μέρα

Είναι υγιεινό να απολαμβάνετε καλής ποιότητας σοκολάτα με μέτρο, χάρη στις εκπληκτικά αντιοξειδωτικές πολυφαινόλες που περιέχει. Η κατανάλωση σοκολάτας καθημερινά μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο κυκλοφοριακών προβλημάτων κατά 27%, να μειώσει την αρτηριακή πίεση, να αυξήσει την «καλή» χοληστερόλη, και να αποτρέψει τη θρόμβωση του αίματος, σύμφωνα με πολλές μελέτες. Προτιμήστε τη μαύρη σοκολάτα, που είναι πλούσια σε στερεά κακάο (ψάξτε για 70% ή περισσότερο) και καταναλώστε σταθερά μέτριες ποσότητες.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ

ΔΗΜΟΦΗΛΗ ΑΡΘΡΑ

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *