Δευτέρα, 15 Ιουλίου

3 δίαιτες με χαμηλά λιπαρά Atkins,South Beach & Zone

3 δίαιτες με χαμηλά λιπαρά Atkins,South Beach & Zone

Υπάρχουν πολλές δίαιτες με χαμηλά λιπαρά που μπορείς να ακολουθήσεις. Μερικές από αυτές είναι η δίαιτα του Atkins, η δίαιτα του South Beach και η δίαιτα της Zone.




Επιπλέον, υπάρχουν πολλά φαγητά που μπορείς να καταναλώσεις που είναι χαμηλά σε λιπαρά. Μερικά από αυτά είναι το κοτόπουλο χωρίς το πέτσα, το ψάρι, οι φακές και τα φρούτα.

Η δίαιτα του Atkins

Η δίαιτα του Atkins είναι μια δίαιτα χαμηλών υδατανθράκων και υψηλής περιεκτικότητας σε λίπη και πρωτεΐνες. Προσφέρει μια επιλογή για αυτούς που θέλουν να χάσουν βάρος και να βελτιώσουν την υγεία τους. Η δίαιτα αυτή προωθεί την κατανάλωση τροφών όπως κρέας, ψάρι, αβγά, λαχανικά και λίπη όπως ελαιόλαδο και βούτυρο. Αποφεύγει την κατανάλωση τροφών όπως ζάχαρη, αλεύρι, ρύζι και πατάτες.

Σύμφωνα με το επίσημο site Atkins Diet, η δίαιτα βασίζεται στις πρωτεΐνες και τα λαχανικά, απαγορεύοντας την κατανάλωση υδατανθράκων ενώ είναι χαμηλή στην πρόσληψη σακχάρων.

Η δίαιτα αυτή έχει πολλούς οπαδούς αλλά και αρκετούς κριτικούς. Πρέπει να σημειωθεί ότι η δίαιτα αυτή δεν είναι κατάλληλη για όλους και πρέπει να συμβουλευθείτε το γιατρό σας πριν την ακολουθήσετε.

Η δίαιτα του South Beach

Η δίαιτα του South Beach είναι μια δίαιτα χαμηλής περιεκτικότητας σε υδατάνθρακες και λίπη που αναπτύχθηκε από τον καρδιολόγο Arthur Agatston το 2003 . Σύμφωνα με το επίσημο site South Beach Diet, η δίαιτα βασίζεται στην κατανάλωση υγιεινών λιπαρών, πρωτεϊνών και υδατανθράκων με χαμηλή γλυκαιμική δράση .

Η δίαιτα αυτή έχει σχέση με τη δίαιτα Atkins και η πρώτη φάση της δίαιτας South Beach είναι πολύ παρόμοια με τη φάση 1 της δίαιτας Atkins . Η δίαιτα South Beach επικεντρώνεται σε υγιεινές λιπαρές πηγές όπως λάδι ελιάς και αβοκάντο, φρούτα και λαχανικά με χαμηλή γλυκαιμική δράση και πρωτεΐνες όπως κοτόπουλο, ψάρι και αυγά.

Η δίαιτα South Beach έχει τρία στάδια. Στην πρώτη φάση απαγορεύονται για δύο εβδομάδες όλες οι υδατανθρακούχες τροφές και δίνεται έμφαση στις άπαχες πρωτεϊνούχες τροφές όπως τα πουλερικά χωρίς δέρμα και τα ψάρια. Στη δεύτερη φάση επιστρέφουν στη δίαιτα μερικές υδατανθρακούχες τροφές, ενώ στην τρίτη φάση επιστρέφουν όλες οι τροφές, αλλά με μέτρο.

Συγκεκριμένα, στην πρώτη φάση μπορεί να καταναλώσει κάποιος:

  • Άπαχες πρωτεΐνες: κοτόπουλο, γαλοπούλα, ψάρι, αυγά.
  • Λίγους υδατάνθρακες: λαχανικά με χαμηλή γλυκαιμική δράση (όπως σπανάκι, μπρόκολο, αγγούρι), νωπά βότανα και λίγο κόκκινο κρέας.

Η δίαιτα της Zone

Η δίαιτα της Zone είναι μια δίαιτα που βασίζεται σε μια ισορροπημένη διατροφή και στην κατανάλωση υγιεινών λιπών, υδατανθράκων και πρωτεϊνών. Συγκεκριμένα, η δίαιτα αυτή προωθεί την κατανάλωση υγιεινών λιπών όπως το ελαιόλαδο, το αβοκάντο και το αμύγδαλο. Επίσης, προωθεί την κατανάλωση υδατανθράκων με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη όπως τα φρούτα και τα λαχανικά. Τέλος, προωθεί την κατανάλωση πρωτεϊνών όπως το κοτόπουλο, το ψάρι και οι φυσικές πηγές πρωτεΐνης.

Η δίαιτα της Zone είναι μια δίαιτα που βασίζεται στην κατανάλωση συγκεκριμένων τύπων τροφίμων σε συγκεκριμένες αναλογίες. Συγκεκριμένα, η δίαιτα αυτή προτείνει να καταναλώνουμε 40% υδατάνθρακες, 30% πρωτεΐνες και 30% λιπαρά. Η δίαιτα αυτή προωθήθηκε από τον Barry Sears και έχει γίνει δημοφιλής στη δυτική κουλτούρα.

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά, με ενεργό σύνδεσμο (link) beauty-secrets.gr

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ

ΔΗΜΟΦΗΛΗ ΑΡΘΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *