Παρασκευή, 9 Δεκεμβρίου

5 Μύθοι και αλήθειες για το αδυνάτισμα!

5 Μύθοι και αλήθειες για το αδυνάτισμα!

5 Μύθοι και αλήθειες για το αδυνάτισμα!

Οι σημαντικότεροί μύθοι και αλήθειες για τις δίαιτες και το αδυνάτισμα μπήκαν στο μικροσκόπιο, από τα Εθνικά Ιδρύματα Υγείας των ΗΠΑ προκειμένου να ξεκαθαρίσουν το τοπίο και να δώσουν λύση κυρίως στις γυναίκες για ένα σωστό αδυνάτισμα.


01/ΟΙ ΔΙΑΙΤΕΣ ΤΩΝ CELEBRlTlES

Οι δίαιτες από τον χώρο της μόδας δεν αποτελούν τον καλύτερο τρόπο για μόνιμο αδυνάτισμα. Οι υποσχέσεις τους για σίγουρη απώλεια βάρους συνήθως σε σύντομο χρονικό διάστημα. Ασφαλώς είναι δελεαστικές, αλλά τα μειονεκτήματά τους είναι πολλά. Κατ’ αρχάς αν επιλέξει κάποιος μια δίαιτα με γεύματα χαμηλής θερμιδικής αξίας ή με μεγάλους περιορισμούς στις ομάδες τροφίμων
που επιτρέπεται να καταναλώνει.




Δεν είναι καθόλου εύκολο να επιτύχει τον στόχο απώλειας βάρους, ειδικά όταν πρέπει η δίαιτα να ακολουθείται για μεγάλο χρονικό διάστημα. Επιπλέον, όσες δίαιτες αποκλείουν ολόκληρες ομάδες τροφίμων. Όπως είναι τα ζυμαρικά και το ψωμί που περιέχουν υδατάνθρακες, μπορεί να κάνουν κακό στην υγεία, διότι στερούν από τον οργανισμό θρεπτικά συστατικά. Όταν η απώλεια βάρους είναι ταχεία, δηλαδή περισσότερο από η 15 κιλό την εβδομάδα. Είναι σχεδόν σίγουρο πως τα χαμένα κιλά θα ανακτηθούν σε πολύ σύντομο διάστημα αμέσως μετά τη διακοπή της δίαιτας.

Το γρήγορο αδυνάτισμα, σύμφωνα με επιστημονικές μελέτες έχει σχετιστεί με αυξημένες πιθανότητες σχηματισμού λίθων στη χοληδόχο κύστη. Όσον αφορά τις ιδιαίτερα στερητικές δίαιτες, αυτές που παρέχουν λιγότερες από 800 θερμίδες την ημέρα. Έχει καταδειχθεί ότι μακροπρόθεσμα μπορεί να οδηγήσουν σε διαταραχές του καρδιακού ρυθμού. Το καλύτερο θα ήταν, υποστηρίζουν οι ειδικοί, να προσπαθείτε να αδυνατίζετε με αργό ρυθμό. Να χάνετε 0,5 έως το πολύ κιλό την εβδομάδα.

02/ΛΙΓΟΙ ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΠΡΩΤΕΙΝΕΣ

Οι μακροπρόθεσμες πιθανές συνέπειες που έχουν τέτοιου είδους δίαιτες, η πιο γνωστή από τις οποίες είναι η δίαιτα Άτκινς, παραμένουν άγνωστες. Το να λαμβάνει, όμως, κάποιος τις περισσότερες θερμίδες από πλούσια σε πρωτεΐνες τρόφιμα. Όπως το κρέας, τα αυγά και το τυρί δεν συνιστά ισορροπημένη διατροφή. Επιπλέον, η έλλειψη υδατανθράκων σημαίνει μειωμένη πρόσληψη φρούτων και προϊόντων ολικής αλέσεως.

Όπως είναι για παράδειγμα το μαύρο ψωμί, τα δημητριακά ολικής αλέσεως κ.ά., γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε δυσκοιλιότητα λόγω έλλειψης φυτικών ινών. Επιπλέον, η μακροχρόνια ελλιπής κατανάλωση υδατανθράκων. (Λιγότερο από 130 γραμμάρια την ημέρα) έχει σχετιστεί βάσει ερευνών με αυξημένο κίνδυνο υπερπαραγωγής ουρικού οξέος. Παράγοντα κινδύνου για εκδήλωση ουρικής αρθρίτιδας (ποδάγρας) και νεφρολιθίασης.

03/ΤΟ ΑΜΥΛΟ ΠΑΧΑΙΝΕΙ

Οι περισσότεροι άνθρωποι που επιθυμούν να χάσουν βάρος συνηθίζουν να αποκλείουν από τη διατροφή τους τα πλούσια σε άμυλο τρόφιμα. Όπως είναι το ψωμί, το ρύζι, τα ζυμαρικά και οι πατάτες. Ωστόσο, αυτά τα τρόφιμα όταν τρώγονται σκέτα. Δηλαδή δίχως βούτυρο και σάλτσες, και σε λογικές ποσότητες, περιέχουν λίγα λίπη και θερμίδες. Επιπλέον, το άμυλο αποτελεί σύνθετο υδατάνθρακα και οι υδατάνθρακες είναι πολύτιμη πηγή ενέργειας για τον οργανισμό.

04/ΤΟ ΓΚΡΕΙΠ ΦΡΟΥΤ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΧΑΝΟ «ΚΑΙΝΕ» ΤΑ ΛΙΠΗ

Δεν υπάρχουν τρόφιμα που να «καίνε» ή να διαλύουν τα λίπη. Ορισμένα τρόφιμα με καφεΐνη μπορεί να επιταχύνουν τον μεταβολισμό για λίγοι αλλά δεν αδυνατίζουν. Απλώς προκαλούν αφυδάτωση και με την απώλεια υγρών μειώνεται και το βάρος. Η υπερκατανάλωση μπορεί να οδηγήσει σε αφυδάτωση, η οποία είναι ιδιαίτερα επικίνδυνη κατάσταση.

05/ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΗ

Ένα προϊόν αδυνατίσματος που γράφει στη συσκευασία του, ότι είναι φυσικό ή με βότανα δεν σημαίνει ότι είναι οπωσδήποτε ασφαλές. Για να αποδειχθεί η ασφάλεια ενός προϊόντος απαιτούνται πολυετείς, οργανωμένες κλινικές μελέτες, οι οποίες συνήθως δεν γίνονται.

Κυκλοφορούσαν στη Δύση προϊόντα βοτάνων που περιείχαν εφέδρα. Μία ουσία που προκάλεσε σοβαρά προβλήματα υγείας σε αρκετά άτομα. Η ουσία αυτή έπρεπε να απαγορευθεί και τα προϊόντα να αποσυρθούν από το εμπόριο. Γι’ αυτόν τον λόγο, πρέπει πάντα να διαλέγετε ένα προϊόν πολύ προσεκτικά. Οι ειδικοί συστήνουν ακόμα και αν προμηθεύεστε από φαρμακεία, να ελέγχετε για άδεια του ΕΟΦ.

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά, με ενεργό σύνδεσμο (link) beauty-secrets.gr

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ

ΔΗΜΟΦΗΛΗ ΑΡΘΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *