Κυριακή, 24 Ιανουαρίου

Καλλίγραμμοι σφιχτοί γλουτοί με απλές συμβουλές!

 

Καλλίγραμμοι σφιχτοί γλουτοί με απλές συμβουλές!

Καλλίγραμμοι σφιχτοί γλουτοί με απλές συμβουλές!

Υπάρχουν συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να είναι οι γλουτοί σας σφιχτοί και καλλίγραμμοι. Έτσι θα έχετε τα καλύτερα αποτελέσματα στην προσπάθειά σας να λεπτύνετε και
να σφίξετε την περιφέρεια και τα οπίσθιά σας.




Όταν καταλάβετε τα στοιχεία που θα σας δώσουμε, όπως είναι η σύνθεση του σώματος, η λειτουργία για το λειώσιμο του λίπους, η ισορροπία ενέργειας μέσα στον οργανισμό, και η θετική απόδοση της γυμναστικής. Τότε θα έχετε μάθει τον πιο τέλειο και αποτελεσματικό τρόπο για να αποκτήσετε καλλίγραμμους σφιχτούς γλουτούς!

Μάζα του Σώματος.

Οι μύες, τα κόκκαλα, οι συνδετικοί ιστοί, τα εσωτερικά όργανα, τα νεύρα και το λίπος, συνθέτουν το σώμα. Οι μύες είναι ενεργά μέλη, δηλαδή απαιτούν σταθερά μια ποσότητα ενέργειας ακόμα και όταν δεν κινούνται. Γι’ αυτό, δυναμώνοντας τους μύες σας, μεγεθύνετε στο μάξιμουμ τη δύναμη του σώματός σας να καίει λίπος. Το λίπος αντίθετα που υπάρχει στο σώμα σας δεν χρειάζεται ενέργεια και δεν καταναλώνει θερμίδες.

Βασικός Μεταβολισμός.

Με το όνομα αυτό προσδιορίζουμε το σύστημα του οργανισμού να παράγει ενέργεια μέσα στον οργανισμό ώστε να διατηρούνται οι λειτουργίες του σώματος για να μπορεί να ζήσει και να κινηθεί.

Λίπος Σώματος.

Περιλαμβάνει δύο τύπους. Το λίπος που βρίσκεται ανάμεσα στα διάφορα όργανα και στους ιστούς του σώματος και χρειάζεται για τις διάφορες λειτουργίες του οργανισμού. Το λίπος που είναι αποθηκευμένο ανάμεσα στους μυς και το δέρμα και χρησιμοποιείται σαν μια συμπυκνωμένη αποθήκευση ενέργειας.

Πώς Λιώνει το Λίπος.

Όταν κινήστε ή γυμνάζεστε, το σώμα σας χρειάζεται ενέργεια, την οποία παίρνει από τους υδατάνθρακες και το λίπος που υπάρχουν μέσα στον οργανισμό. Οι υδατάνθρακες έχουν τη δυνατότητα να δώσουν αμέσως ενέργεια στο σώμα. Αποθηκεύονται στο σώμα με μια απλή μορφή που λέγεται γλυκογόνο, το οποίο είναι ανακατεμένο με νερό σε μια αναλογία 4 μέρη νερό και 1 μέρος γλυκογόνο.

Το λίπος αντίθετα, δεν έχει τη δυνατότητα να δώσει αμέσως ενέργεια στο σώμα, γιατί είναι ανακατεμένο με νερό σε μια αναλογία 1 μέρος νερό και 4 μέρη λίπος. Χρειάζεται περίπου 20 λεπτά γυμναστικής για να μπορέσει το λίπος να δώσει ενέργεια στο σώμα. Αλλά από τη στιγμή αυτή, όσο περισσότερο κρατήσει η γυμναστική σας, τόσο περισσότερο λίπος θα κάψει το σώμα σας για ενέργεια.

Ισορροπία Ενέργειας.

Ισορροπημένη ενέργεια υπάρχει όταν ο αριθμός των θερμίδων που τρώτε είναι ίσος με τον αριθμό των θερμίδων που καταναλώνετε για τις διάφορες δραστηριότητές σας. Τότε, το βάρος του σώματος μένει σταθερό, δηλαδή δεν παχαίνετε ούτε αδυνατίζετε. Με αυτά τα δεδομένα, οι πρωταρχικοί κανόνες της ανθρώπινης φυσιολογίας δείχνουν την αποτελεσματικότητα της γυμναστικής για την απόκτηση καλλίγραμμου σώματος.

1) Όσο αυξάνεται η μυϊκή μάζα του σώματός μας τόσο περισσότερες θερμίδες καταναλώνουμε. Η ήπια και μέτρια γυμναστική αυξάνει την μυϊκή μάζα του σώματος κι επομένως καίει λίπος από το σώμα. Ενώ η έντονη άσκηση που κόβει την ανάσα απαιτεί καύση του γλυκογόνου, ενός συστατικού των μυών, που όταν ελαττωθεί προκαλεί μύωση των μυών και επομένως αδυναμία του οργανισμού να κάψει λίπος.

Αυτό οφείλεται στο εξής γεγονός:

Το σώμα αποτελείται από μυϊκή μάζα, λιπώδη μάζα και οστική μάζα. Αν η λιπώδης μάζα είναι μεγαλύτερη από την μυϊκή μάζα, τότε ο μεταβολισμός λειτουργεί σε χαμηλά επίπεδα. Αυξάνοντας την μυϊκή μάζα με ήπια άσκηση, αυξάνουμε και την κατανάλωση θερμίδων, γιατί οι μύες έχουν αυξημένες ενεργειακές ανάγκες για να συντεθούν, να συντηρηθούν και να κινηθούν. Τα μυϊκά κύτταρα, σε αντίθεση με τα λιπώδη κύτταρα, έχουν ειδικά ένζυμα τα οποία καίνε τεράστιες ποσότητες θερμίδων σε μικρές χρονικές περιόδους. Κάθε δύο κιλά μυϊκού ιστού που κερδίζουμε με την άσκηση, αυξάνεται ο μεταβολισμός μας κατά 50-100 θερμίδες την ημέρα.

Έτσι, η μακροχρόνια επίδραση της ήπιας και μέτριας άσκησης, συμβάλει στην αύξηση του μυϊκού ιστού, στην επιτάχυνση του μεταβολικού ρυθμού και επομένως στην καύση του εναποθηκευμένου λίπους.

2) Όσο πιο γρήγορα θέλουμε να αδυνατίσουμε, τόσο πιο πολύ πρέπει να αυξήσουμε τις σωματικές μας δραστηριότητες, ώστε ο οργανισμός μας να κάνει περισσότερες καύσεις. Κατά τη διάρκεια της άσκησης αυξάνεται ο μεταβολικός ρυθμός. Πολλές ώρες μετά την άσκηση, ο μεταβολικός ρυθμός είναι υψηλός, μέχρι και 15% πάνω από τον κανονικό ρυθμό. Αυτό σημαίνει ότι ο οργανισμός μας καίει πολλές θερμίδες.

Επιπλέον, αν βάλουμε σταθερά στη ζωή μας την αεροβική άσκηση (περπάτημα, χορό, κολύμπι, ποδήλατο). Ασκούμαστε σταθερά 3 έως 4 φορές την εβδομάδα από 30 μέχρι 40 λεπτά την κάθε φορά. Έτσι καταφέρνουμε να αυξήσουμε την μυϊκή μας μάζα και να σταθεροποιήσουμε το μεταβολικό μας ρυθμό σε υψηλότερα επίπεδα.

Λάβετε υπ’ όψιν, ότι ο μεταβολισμός επιβραδύνεται 3 έως 4% ανά δεκαετία, ενώ μετά τα 20 μας χρόνια. Αν δεν κάνουμε κάποια προπόνηση με βάρη, κάθε 2 χρόνια Χάνουμε μισό κιλό μυϊκού ιστού.

Αυτό έχει τις επιπτώσεις του:

αν ένα άτομο στα 20 χρόνια του ζυγίζει 50 κιλά και στα 38 χρόνια του ζυγίζει πάλι 50 κιλά, και δεν έχει καμιά σωματική δραστηριότητα. Τότε το ποσοστό λίπους που έχει τώρα στο σώμα του είναι πολύ μεγαλύτερο από πριν, ενώ η μυϊκή του μάζα έχει μειωθεί σημαντικά. Άρα, και ο μεταβολισμός του είναι πιο χαμηλός. Γι’ αυτό, αν και θα συνεχίσει να τρώει την ίδια ποσότητα φαγητού που έτρωγε και στο παρελθόν. Τώρα μέρα με τη μέρα, χρόνο με το χρόνο, θα παχαίνει.

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά, με ενεργό σύνδεσμο (link) beauty-secrets.gr

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ

ΔΗΜΟΦΗΛΗ ΑΡΘΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *