Τετάρτη, 27 Μαΐου

Νίκησε τις λιγούρες της καραντίνας!

Νίκησε τις λιγούρες της καραντίνας!

Ανεξάρτητα από το πόσο καλές είναι οι προθέσεις σου, μπορεί να σου φανεί δύσκολο να υπερβείς τη λαχτάρα σου για το junk food και τα ανθυγιεινά ποτά της μέρες της καραντίνας. Ορισμένες από τις παρακάτω φυσικές προτάσεις για να νικήσεις τις λιγούρες της καραντίνας μπορεί να σου φανούν χρήσιμες. Όταν παρασυρθείς,συγχώρεσε τον εαυτό σου.



Εάν ακολουθείς μια διατροφή με βάση τα φρούτα και τα λαχανικά και πίνεις πολύ νερό, μια
περιστασιακή παρεκτροπή δεν αποτελεί λόγο ανησυχίας.

Της μέρες της καραντίνας κράτησε ένα διατροφικό ημερολόγιο

Αν κάποια τρόφιμα που σου αρέσουν δεν σε κάνουν να αισθάνεσαι πάρα πολύ καλά μετά την κατανάλωσή τους, μπορεί να έχεις μια δυσανεξία σε αυτά. Κράτησε ένα αρχείο με όλα όσα τρως ή πίνεις και τις αντιδράσεις σου σε αυτά για τουλάχιστον τρεις ημέρες. Μερικά τρόφιμα είναι γνωστά για την πρόκληση αντιδράσεων, οπότε δώστε προσοχή αν παρατηρήσεις συμπτώματα όπως φούσκωμα, πονοκεφάλους, κόπωση ή μεταβολές της διάθεσης όταν τρως ή πίνεις γαλακτοκομικά προϊόντα, σιτάρι, εσπεριδοειδή, ντομάτες, αυγά, ζάχαρη ή καφεΐνη.

Βγάλε από τη διατροφή σου τις κακές συνήθειες

Για να βγάλεις κάτι από τη διατροφή σου, βγάλε το από το σπίτι. Δεν μπορείς να φας κάτι που δεν υπάρχει. Πείσε την οικογένειά σου να συμμετέχει στην προσπάθειά σου για μείωση της κατανάλωσης μπισκότων ή τσιπς, αφαιρώντας τα τρόφιμα αυτά από τα οικογενειακά γεύματα και τα σνακ.

Αντικατέστησε τη σοκολάτα

Εάν η σοκολάτα είναι το φάρμακο σου κατά του στρες, αντικατάστησε τη σοκολάτα γάλακτος με μαύρη σοκολάτα (ψάξε για 70% ή περισσότερο κακάο). Θα ανακαλύψεις ότι σύντομα θα χρειάζεσαι μικρότερη ποσότητα, για να αισθανθείς τα θετικά της αποτελέσματα.

Ζήτησε υποστήριξη από τους φίλους σου

Πες τους φίλους να σου στέλνουν υποστηρικτικά μηνύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας. Το τηλέφωνό σου μπορεί να χτυπήσει πάνω που ανοίγεις το ψυγείο.

Ψώνισε όταν είσαι χορτάτη

Επισκέψου το σούπερ μάρκετ με γεμάτο στομάχι και πάρε μαζί σου μια λίστα και οι δύο στρατηγικές βοηθούν στον περιορισμό των παρορμητικών αγορών. Θα σε εμποδίζουν να κάνεις λιγότερο ανθυγιεινές αλλά θελκτικές επιλογές, όπως λιπαρά αρτοσκευάσματα και σνακ. Αγοράζοντας online από μια λίστα μπορείς επίσης να μείνεις μακριά από επιβλαβείς παρορμητικές αγορές.

Νίκησε τις λιγούρες με τη βοήθεια των βοτάνων

Οι βοτανολόγοι συστήνουν τη λήψη του βοτάνου kudzu, που διευκολύνει στην εξάλειψη της λιγούρας. Μία μελέτη της επιβεβαίωσε ότι μειώνει την επιθυμία για κατανάλωση αλκοόλ.
Το εκχύλισμα του φυτού περιέχει ισοφλαβόνες, έναν τύπο φυτοοιστρογόνου, που θεωρείται πολύ αποτελεσματικό για την αντιμετώπιση των χανγκόβερ, των πονοκεφάλων και της υπέρτασης, ενώ μπορούν να φανεί χρήσιμο στην εμμηνόπαυση.

Νίκησε τις λιγούρες της καραντίνας!

Εναλλακτικό αίσθημα ευεξίας

Δοκίμασε μια γρήγορη άσκηση αναπνοής, όταν νιώθεις τη δύναμη της θέλησης να σε εγκαταλείπει. Κλείσε τα μάτια σου και δίωξε μακριά τις σκέψεις και την πίεση της καραντίνας παρατηρώντας την αναπνοή σου να κινείται μέσα και έξω. Όταν ο ρυθμός της αναπνοής σου γίνει πιο ήρεμος, φαντάσου ότι εκπνέεις τοξίνες και αρνητικές σκέψεις. Σε κάθε εισπνοή, φαντάσου ότι το σώμα σου παίρνει ενέργεια καθαρίζοντας το οξυγόνο που φέρνει μαζί του μια νέα πνοή ζωής.

Αρωματοθεραπεία

Στάξε 2 σταγόνες αιθέριο έλαιο γκρέιπφρουτ σε ένα μαντίλι. Εισέπνευσε όταν χρειάζεσαι κάτι να σε συγκρατήσει για να μην υποκύψεις στον πειρασμό των γλυκών.

Βάλε βραχυπρόθεσμους στόχους

Βάλε κάθε φορά καθημερινούς στόχους εστιάζοντας στο να περάσεις τις επόμενες 24 ώρες χωρίς να υποκύψεις σε πειρασμούς. Κάθε φορά που έρχονται στο μυαλό σου ανησυχίες για το αύριο ή για τον επόμενο μήνα, δίωξε τις μακριά και συγκεντρώσου στο σήμερα.

Υγιεινά τονωτικά

Δοκίμασε ένα ή περισσότερα από τα παρακάτω, τα οποία δεν είναι μόνο πολύ γευστικά και θα μπορούσαν να θεωρηθούν ακόμα και λιχουδιές, αλλά περιέχουν και πολύτιμες ποσότητες φυτικών συστατικών και ευεργετικών φυσικών ουσιών: μια χούφτα φράουλες πλούσιες σε κολλαγόνο,παραδοσιακές ποικιλίες μήλων, φρέσκα ή αποξηραμένα σύκα που είναι πλούσια σε μεταλλικά στοιχεία και ασβέστιο.

Πες μπράβο στον εαυτό σου

Οι επαναλαμβανόμενες ενθαρρυντικές φράσεις βοηθούν στην υπενθύμιση των προεπιλογών σου. Συνέχισε να τις λες στον εαυτό σου, ακόμα κι αν αισθανθείς ανόητη. Βρες μια φράση που ξεχειλίζει αυτοπεποίθηση και αίσθηση σκοπού, όπως «Εγώ έχω τον έλεγχο» ή «Μου αρέσει το φαγητό που μου κάνει καλό».

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ

ΔΗΜΟΦΗΛΗ ΑΡΘΡΑ


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *