Οι τροφές της ομορφιάς,για υγιή & όμορφα μαλλιά, νύχια και δέρμα

Οι τροφές της ομορφιάς,για υγιή & όμορφα μαλλιά, νύχια και δέρμα

Οι τροφές της ομορφιάς,για υγιή & όμορφα μαλλιά, νύχια και δέρμα

Λίγο πριν μπει για τα καλά ο χειμώνας, βάλε στη διατροφή σου τις τροφές της ομορφιάς .Τροφές που θα σου εξασφαλίσουν υγιή και όμορφα μαλλιά, νύχια και δέρμα.




Οι τροφές αυτές με τις βιταμίνες και τα συστατικά που περιέχουν δε θα βοηθήσουν μόνο τα νύχια, τα μαλλιά και το δέρμα σου, αλλά θα δώσουν την απαραίτητη ώθηση στο ανοσοποιητικό σου ώστε να υποδεχθείς τη νέα σεζόν με υγεία, ενέργεια και καλή διάθεση.

Αν θέλεις λαμπερά μαλλιά, δυνατά νύχια και άψογο δέρμα; Δε χρειάζεσαι συμπληρώματα, αρκεί να προσθέσεις στη διατροφή σου τις τροφές της ομορφιάς που σου προτείνει το beauty secrets.

1.Πρωτεΐνη

Πρωτεΐνη

Τα μαλλιά, τα νύχια και το δέρμα αποτελούνται κυρίως από κερατίνη, που είναι μια μορφή πρωτεΐνης, κολλαγόνο και ελαστίνη, που εξασφαλίζουν δύναμη και ελαστικότητα. Καλές πηγές
πρωτεΐνης είναι το άπαχο κρέας, το κοτόπουλο, το ψάρι και τα γαλακτοκομικά προϊόντα. Θα τη βρεις επίσης, από φυτικές πηγές της, όπως τα όσπρια και τους ξηρούς καρπούς.

2.Ω3 και Ω6 λιπαρά οξέα

Ω3 και Ω6 λιπαρά οξέα

Τα ψάρια και τα θαλασσινά δεν είναι μόνο πηγή πρωτεΐνης, αλλά προσφέρουν στον οργανισμό σου και τα πολύτιμα Ω3 και Ω6. Αυτά τα λιπαρά οξέα είναι πολύτιμα για την υγεία του δέρματος.

3. Χολίνη

Χολίνη

Your ads will be inserted here by

Easy Plugin for AdSense.

Please go to the plugin admin page to
Paste your ad code OR
Suppress this ad slot.

Το αυγό είναι μια πλήρης τροφή που, εκτός από πρωτεΐνη και ασβέστιο, περιέχει χολίνη, βιταμίνη του συμπλέγματος Β. Η χολίνη είναι απαραίτητη για υγιή μαλλιά, νύχια και δέρμα. Τη βρίσκουμε, επίσης, στα αμύγδαλα, το κουνουπίδι, τα μανιτάρια, στη γλυκοπατάτα και στο σπανάκι.

4.Βιταμίνες του συμπλέγματος Β

Βιταμίνες του συμπλέγματος Β

Ένα μπολ muesli με γάλα, βρόμη και σπασμένους ξηρούς καρπούς είναι ένα total mix των απαραίτητων βιταμινών και μετάλλων. Για τα νύχια, τα μαλλιά και το δέρμα σου. Η βρόμη, ιδιαίτερα, όπως και όλα τα πλήρη δημητριακά, είναι πλούσια σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β. Απαραίτητες, μεταξύ άλλων, για την υγεία του νευρικού σου συστήματος.

5.Σίδηρος

Σίδηρος

Αν τα νύχια σου σπάνε εύκολα και δυσκολεύεσαι να μακρύνεις τα μαλλιά σου, ίσως έχεις ανεπάρκεια σιδήρου. Κατάσταση αρκετά συνηθισμένη στις γυναίκες αναπαραγωγικής ηλικίας. Βάλε περισσότερες τροφές πλούσιες σε σίδηρο στη διατροφή σου: Το κόκκινο κρέας, τα όσπρια και τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά είναι καλές πηγές του. Όπως και τα στρείδια και τα θαλασσινά, η σαρδέλα και ο σολομός.

Αν αναζητάς πηγές σιδήρου στο φυτικό βασίλειο, τα όσπρια είναι πλούσια. Όπως και οι ξηροί καρποί και οι σταφίδες, που μπορείς να έχεις πάντα στην τσάντα ή στο γραφείο σου. Συνδύασε τις τροφές με σίδηρο με ένα ποτήρι πορτοκαλάδα ή με άφθονο λεμόνι ή με ακτινίδιο ή με πιπεριές, που είναι πλούσια σε βιταμίνη C, η οποία ενισχύει την απορρόφησή του.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ

ΔΗΜΟΦΗΛΗ ΑΡΘΡΑ

Barbara Liosi

Το beauty-secrets.gr είναι ένα beauty blog με μυστικά ομορφιάς για τη μόδα και το μακιγιάζ.Όμορφα μυστικά για το πρόσωπο το σώμα και τα μαλλιά.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *