Τετάρτη, 16 Ιουνίου

Παραμελημένα super τρόφιμα που έχουμε ξεχάσει!

 

Παραμελημένα super τρόφιμα που έχουμε ξεχάσει!

Παραμελημένα super τρόφιμα που έχουμε ξεχάσει!

Τι κακό να είσαι γεμάτος βιταμίνες αντιοξειδωτικά φυτικές ίνες και ότι άλλο χρειάζεται ο ανθρώπινος οργανισμός για να διατηρείται σε άψογη κατάσταση από πλευράς υγείας; Να σε αγαπούν αλλά να σε αγνοούν; Κάπως έτσι θα αισθάνονται κάποια από τα παραμελημένα super τρόφιμα τα οποία είναι θησαυροί θρεπτικών στοιχείων. Και όμως οι περισσότεροι από εμάς τα παραμελούμε. Μάλλον υπάρχουν και στη διατροφή ‘σούπερ σταρ’ και οι ‘κοινοί θνητοί’.




Ας δούμε λοιπόν μερικά από αυτά τα παραμελημένα και αγνοούμενα από το τραπέζι μας τρόφιμα. Τα οποία μπορούν να εκτοξεύσουν τα επίπεδα της διατροφής μας προσφέροντάς μας όλα τα απαραίτητα στοιχεία που χρειαζόμαστε για να είμαστε υγιείς και γεμάτοι ενέργεια.

Κεφίρ ξινόγαλα

Σκεφτείτε το γιαούρτι σε υγρή μορφή και να το έτοιμο να το πιείτε στο ποτήρι το ξινόγαλα. Είναι μία βόμβα προβιοτικών η οποία θα προστατεύσει το ανοσοποιητικό σύστημα και θα σας προσφέρει το 1/3 της ποσότητας ασβεστίου που χρειάζεστε καθημερινά. Θα το βρείτε σε όλα τα ψυγεία των σουπερμάρκετ και όσον αφορά το κεφίρ μπορείτε πολύ εύκολα να το φτιάξετε και μόνοι σας’

Φακές

Ένα φθηνό φαγητό που δεν το προτιμούν πολύ κι όμως οι φακές είναι πηγή πρωτεϊνών και φυτικών ινών. Μισή κούπα φακές θα σας προσφέρουν 9 γραμμάρια πρωτεΐνης και 8 γραμμάρια φυτικών ινών οι φακές περιέχουν μεγάλη ποσότητα σε σίδηρο.

Ρόδι

Το ρόδι είναι γεμάτο αντιοξειδωτικά που όπως όλοι πλέον ξέρουμε ευθύνονται για την εξουδετέρωση των ελευθέρων ριζών. Οι ελεύθερες ρίζες προκαλούν φθορά στο εσωτερικό και στο εξωτερικό εξωτερικό του οργανισμού μας. Αν βαριέστε να καθαρίζετε το συγκεκριμένο φρούτο μπορείτε κάλλιστα να απολαύσετε τα οφέλη του πίνοντας το χυμό του. Ο οποίος περιέχει το διπλάσιο νούμερο θερμίδων σε σχέση με την ίδια ποσότητα από τους καρπούς του ροδιού.

Σαρδέλες

Οι σαρδέλες είναι από τις καλύτερες πηγές Ω3 λιπαρών. Πρόκειται για βασικά όπλα κατά των καρδιακών παθήσεων και όχι μόνο. Περιέχουν επίσης μεγάλη ποσότητα βιταμίνης D και λιγότερες τοξίνες σε σχέση με τα μεγαλύτερα ψάρια και αυτό γιατί είναι στις χαμηλότερες θέσεις της τροφικής αλυσίδας.

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά, με ενεργό σύνδεσμο (link) beauty-secrets.gr

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ

ΔΗΜΟΦΗΛΗ ΑΡΘΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *