Τρίτη, 31 Ιανουαρίου

Πώς θα ανακουφιστείτε από το μούδιασμα στα πόδια

Πώς θα ανακουφιστείτε από το μούδιασμα στα πόδια

Πώς θα ανακουφιστείτε από το μούδιασμα στα πόδια

Το μούδιασμα στα πόδια και τα δάχτυλα των ποδιών μπορεί να προκληθεί από πολλές διαφορετικές αιτίες και συχνά συνοδεύεται από ένα αίσθημα μυρμηγκιάσματος. Το μούδιασμα των ποδιών μπορεί να είναι αθώο ή σοβαρό όσο ο διαβήτης ή η σκλήρυνση κατά πλάκας. Είναι απαραίτητο να αντιμετωπίσετε το μούδιασμα στα πόδια επειδή μπορεί όχι μόνο να επηρεάσει την ικανότητά σας να περπατάτε, αλλά μπορεί επίσης να είναι σύμπτωμα μιας πολύ πιο σοβαρής πάθησης.

Πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε

Αντιμετωπίστε το περιστασιακό μούδιασμα κάνοντας ασκήσεις, αλλάζοντας θέση, αφαιρώντας τα υπερβολικά στενά ρούχα και κάνοντας μασάζ στα πόδια σας.




Πηγαίνετε στο γιατρό σας εάν υποφέρετε από χρόνιο μούδιασμα μπορεί να έχετε διαβήτη. Διαχειριστείτε τον διαβήτη σας και προσπαθήστε να χάσετε βάρος για να απαλύνετε το μούδιασμα.

Για χρόνιο μούδιασμα που προκαλείται από άλλες παθήσεις, αναζητήστε την κατάλληλη θεραπεία από το γιατρό σας και συζητήστε μαζί του τη φαρμακευτική αγωγή. Πάρτε βιταμίνες και αποφύγετε το αλκοόλ.

Αντιμετώπιση περιστασιακού μουδιάσματος

1.Κινηθείτε.

Συχνά μούδιασμα στα πόδια ή τα δάχτυλα των ποδιών εμφανίζεται όταν κάθεστε ή στέκεστε σε ένα μέρος για πολύ ώρα. Ο καλύτερος τρόπος για να απαλλαγείτε από αυτό το είδος μουδιάσματος είναι να διεγείρετε την κυκλοφορία στο πόδι μετακινώντας το. Δοκιμάστε να πάτε για έναν σύντομο περίπατο ή ακόμα και να μετακινήσετε το πόδι σας ενώ κάθεστε.

Εκτός από το ότι σας βοηθά να απαλλαγείτε από το περιστασιακό μούδιασμα, η τακτική άσκηση μπορεί επίσης να βοηθήσει στην πρόληψη του μούδιασμα εξαρχής. Προσπαθήστε να εντάξετε λίγη σωματική δραστηριότητα στο καθημερινό σας πρόγραμμα, ακόμα κι αν είναι απλώς μια μικρή βόλτα.

Ασκήσεις όπως το τζόκινγκ μπορεί να προκαλέσουν μούδιασμα στα πόδια και τα δάχτυλα σε μερικούς ανθρώπους, γι’ αυτό δοκιμάστε ασκήσεις όπως το κολύμπι ή η ποδηλασία.

Τεντωθείτε καλά πριν από τις προπονήσεις, φορέστε κατάλληλα παπούτσια και ασκηθείτε σε επίπεδες επιφάνειες.

2. Αλλάξτε θέση.

Το μούδιασμα προκαλείται συχνά από τη θέση που κάθεστε. Αποφύγετε να κάθεστε στα πόδια σας ή να σταυρώνετε τα πόδια σας για πολύ ώρα.

Εάν πρέπει να κάθεστε για πολύ ώρα, δοκιμάστε να σηκώνετε τα πόδια σας τακτικά για να αυξήσετε τη ροή του αίματος.

3. Μην φοράτε υπερβολικά στενά ρούχα.

Τα υπερβολικά στενά παντελόνια, κάλτσες ή άλλα ρούχα που φοριούνται στο κάτω μέρος του σώματός μπορεί να εμποδίσουν τη ροή αίματος στα πόδια, γεγονός που μπορεί να προκαλέσει μούδιασμα. Αφαιρέστε ή χαλαρώστε αυτά τα ρούχα για να επιτρέψετε την καλύτερη ροή του αίματος.

4. Κάντε μασάζ στα πόδια.

Κάνοντας απαλό μασάζ στη μουδιασμένη περιοχή του ποδιού σας μπορεί να αυξηθεί η κυκλοφορία και να εξαφανιστεί πιο γρήγορα το περιστασιακό μούδιασμα.

5.Ζεστάνετε τα πόδια σας

Ζεστάνετε τα πόδια σας με μια θερμαινόμενη κουβέρτα. Η έκθεση στο κρύο μπορεί να προκαλέσει μούδιασμα και μυρμήγκιασμα. Ζεστάνετε τα πόδια σας για να απαλλαγείτε από το μούδιασμα.

6.Φορέστε τα σωστά παπούτσια.

Τα ψηλοτάκουνα ή παπούτσια που σφίγγουν τα δάχτυλα μπορεί να προκαλέσουν μούδιασμα. Μπορεί να αισθανθείτε μούδιασμα εάν φοράτε παπούτσια που είναι πολύ μικρά για εσάς, ειδικά κατά τη διάρκεια της άσκησης. Επιλέξτε άνετα παπούτσια που σας ταιριάζουν καλά. Οι πάτοι μπορεί να σας βοηθήσουν να κάνετε μερικά από τα παπούτσια σας πιο άνετα.

7.Επισκευτείτε γιατρό σας.

Το μούδιασμα στα πόδια ή τα δάχτυλα των ποδιών συνήθως δεν είναι μεγάλη υπόθεση, ειδικά όταν υπάρχει μια προφανής αιτία, όπως μια άβολη θέση καθίσματος ή στενά ρούχα. Εάν, ωστόσο, νιώθετε μούδιασμα συχνά ή εάν διαρκεί περισσότερο από λίγα λεπτά, θα πρέπει να επισκεφτείτε έναν γιατρό για να βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχουν υποκείμενες αιτίες.

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά, με ενεργό σύνδεσμο (link) beauty-secrets.gr

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ

ΔΗΜΟΦΗΛΗ ΑΡΘΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *