Σάββατο, 2 Ιουλίου

Ψυχολογικό λίφτινγκ για να παραμείνετε για πάντα νέοι!

Ψυχολογικό λίφτινγκ για να παραμείνετε για πάντα νέοι!

Ψυχολογικό λίφτινγκ για να παραμείνετε για πάντα νέοι!

Οι 5 στρατηγικές που θα σας βοηθήσουν να κάνετε ψυχολογικό λίφτινγκ να νικήσετε στη μάχη κατά της γήρανσης και να παρατείνετε ή να ξανακερδίσετε τη νεότητα σας.

Στην ταινία «Νύφες» του Παντελή Βούλγαρη, τα μαλλιά της νεαρής πρωταγωνίστριας, ασπρίζουν μέσα σε μία νύχτα, εξαιτίας της μεγάλης στεναχώριας. Υπερβολή; Κάθε άλλο. Ενδεχομένως να έχετε κάποιο γνωστό σας που μετά από ένα τραγικό γεγονός γέρασε από τη μία μέρα στην άλλη.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ: 10 μαθήματα αυτοπειθαρχίας για να ελέγξεις το θυμό σου

Κι αυτό το παράδειγμα, φανερώνει ότι οι ρυθμοί γήρανσής μας εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από την ψυχολογία μας, μπορεί να είναι ακραίο, αλλά όχι και το μοναδικό, Διαρκώς βγαίνουν στη δημοσιότητα νέα επιστημονικά στοιχεία που καταδεικνύουν την άμεση σχέση μεταξύ ψυχικής και σωματικής υγείας.




Πώς μπορείτε να τα αξιοποιήσετε; Επιστρατεύοντας τους φίλους, τον έρωτα, το γέλιο, τη δημιουργικότητα και όλα τα άλλα πράγματα που ομορφαίνουν, τη ζωή. Ώστε να παραμείνετέ νέοι για πολλά χρόνια, όχι μόνο στην ψυχή αλλά και στο σώμα.

Στρατηγική Νο1:

Δείτε τα όλα χαλαρά…Το στρες σε μικρές «δόσεις» είναι χρήσιμο, αφού μας βοηθάει να αντιμετωπίσουμε με επιτυχία δύσκολες καταστάσεις. Όταν όμως γίνεται χρόνιο, αρχίζει να μας «δηλητηριάζει».

Το ανοσοποιητικό σύστημα αποδυναμώνεται, και αναπνευστικά προβλήματα ή γαστρεντερικές και ορμονικές διαταραχές, κάνουν την εμφάνισή τους.

Αλλά ούτε η επιδερμίδα μένει «στο απυρόβλητο», δεδομένου ότι το στρες προκαλεί αγγειοσύσπαση. Η οποία δεν επιτρέπει να κυκλοφορήσουν στο δέρμα επαρκείς ποσότητες αίματος.

Ανησυχητικό είναι το γεγονός ότι οι ορμόνες του στρες, αδρεναλίνη και κορτιζόλη, ανεβάζουν την αρτηριακή πίεση και τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα. Καθιστώντας μας πιο ευάλωτους σε καρδιαγγειακές νόσους.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ: Το make up είναι διασκέδαση και ευεξία!

Πώς θα κάνετε ψυχολογικό λίφτινγκ:

Προσπαθήστε να αποστασιοποιηθείτε από τους παράγοντες που σας προκαλούν στρες.

Βάλτε στο πρόγραμμά σας… τον ελεύθερο χρόνο. Αφιερώστε κάποιες ώρες της εβδομάδας αποκλειστικά στον εαυτό σας.

Γυμναστείτε. H άσκηση απελευθερώνει ενδορφίνες, ορμόνες που μας φτιάχνουv τη διάθεση, βοηθώντας μας να αντιμετωπίσουμε το στρες.

Μην υποτιμάτε τον αναζωογονητικό ρόλο των κατοικίδιων. Έρευνες έχουν δείξει ότι όταν χαϊδεύουμε ένα σκύλο ή μια γάτα απελευθερώνονται στον οργανισμό μας ενδορφίνες. Οι νευροδιαβιβαστές που βελτιώνουν τη διάθεση.

Ή διαλέξτε ανάμεσα στο διαλογισμό, την αρωματοθεραπεία, τη μουσικοθεραπεία, τη γιόγκα και πολλές άλλες θεραπείες και τεχνικές αυτήν που σας βοηθάει.

Στρατηγική Νο 2

«Ανοίξτε» τον κύκλο σας.

Πολλές έρευνες αποδεικνύουν  ότι ένα ευρύ κοινωνικό δίκτυο ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα. Ενώ μπορεί να επιταχύνει ακόμα και το χρόνο ανάρρωσης από μια ασθένεια.

Η κοινωνική απομόνωση απεναντίας, επιβαρύνει την υγεία εξίσου με το κάπνισμα, την παχυσαρκία και την αρτηριακή πίεση.

Πώς θα κάνετε ψυχολογικό λίφτινγκ:

Βάλτε τους φίλους σας σε προτεραιότητα.

Θυμηθείτε: πόσες φορές τους έχετε πει «να κανονίσουμε για καφέ» και τελικά δεν το κάνατε ποτέ, με αποτέλεσμα να «χαθείτε» με άτομα που είχαν πραγματικά σημασία για εσάς;

Γίνετε μέλος κάποιας ομάδας που μοιράζεται τα ίδια ενδιαφέροντα με εσάς (π.χ. γραφτείτε σε λέσχη βιβλίου ή σε σελίδα μαγειρικής). Οι πιο ντροπαλοί μπορείτε να βρείτε διέξοδο ακόμη και μέσα από το Chat στο διαδίκτυο.

Στρατηγική Νο 3

Ξαναανακαλύψτε τη μαγεία του σεξ. Γιατί: Έρευνα που έγινε σε ανθρώπους οι οποίοι έδειχναν αρκετά νεότεροι από την πραγματική τους ηλικία.

Αποκάλυψε το «ελιξίριο» της νεότητάς τους: σεξ κατά μέσο όρο τρεις φορές την εβδομάδα. Αυτό το εύρημα εξηγείται και επιστημονικά.

Η σεξουαλική επαφή απελευθερώνει ενδορφίνες και αυξητική ορμόνη, τα καλύτερα δηλαδή τα καλύτερα «καλλυντικά» για τη διατήρηση μιας νεανικής επιδερμίδας.

Παράλληλα, εν-δυναμώνει το ανοσοποιητικό και το καρδιαγγειακό σύστημα.

Πώς θα κάνετε ψυχολογικό λίφτινγκ:

Αν είστε στο… ζενίθ του έρωτά σας, οι συμβουλές είναι μάλλον περιττές!

Στην περίπτωση όμως που έχετε μια μακροχρόνια σχέση και νιώθετε τη σεξουαλική σας ζωή να έχει «βαλτώσει», δεν πρέπει να το αφήσετε να τύχει, αλλά να το κάνετε να πετύχει.

Αφήστε π.χ. ένα βράδυ τα παιδιά στους γονείς σας, κλείστε τα κινητά, φτιάξτε ατμόσφαιρα και… ό,τι ήθελε προκύψει.

Δοκιμάστε νέες μεθόδους, που θα αναζωπυρώσουν το πάθος. Εκμυστηρευθείτε στον παρτενέρ σας μια φαντασίωση, δείτε μαζί μια αισθησιακή ταινία.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ: Μπουκιά και χαρά:Αλλάξτε διάθεση με διατροφή!

Στρατηγική Νο 4

Σκεφτείτε (τον εαυτό σας) αισιόδοξα.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, οι αισιόδοξοι άνθρωποι έχουν πιο ισχυρό ανοσοποιητικό.

Κάποιες μελέτες, επίσης, έχουν δείξει ότι οι καρκινοπαθείς έχουν καλύτερους δείκτες επιβίωσης αν σκέφτονται θετικά από ό,τι αν είναι μοιρολάτρες.

Πώς θα κάνετε ψυχολογικό λίφτινγκ:

«Εκπαιδευτείτε» στην αισιοδοξία. Ξεκινήστε από σήμερα:

Σκεφτείτε τον εαυτό σας νέο, όμορφο και υγιή.

Απομακρύνετε κάθε αρνητική σκέψη που περνάει από το μυαλό σας, εξετάζοντάς τη λογικά. Η καταστροφολογία συνδέεται με το φαινόμενο της «αυτοεκπληρούμενης προφητείας».

Δεν μπορείτε να «τιθασεύσετε» μόνοι τις αρνητικές σκέψεις σας; Καταφύγετε σε κάποια εναλλακτική μορφή θεραπείας, που θα σας βοηθήσει να εντοπίσετε τις πηγές της απαισιοδοξίας σας και να δείτε τη ζωή «με άλλο μάτι»

H δραματοθεραπεία, η παιγνιοθεραπεία, η ζωγραφική και η χοροθεραπεία είναι ιδανικές.

Στρατηγική Νο 5

Μάθετε την τέχνη του γέλιου.

Το γέλιο θωρακίζει το ανοσοποιητικό, ρίχνει την πίεση και μειώνει τις ορμόνες τον στρες.

Κι αν δεν έχουμε καταφέρει ακόμα να σας πείσουμε, σκεφτείτε ότι με μία ώρα γέλιου καίτε 500 θερμίδες.

Πώς θα κάνετε ψυχολογικό λίφτινγκ:

Προγραμματίστε σπιτικές «προβολές» με κωμωδίες και κωμικά σίριαλ ή διαβάστε αστείες ιστορίες και κόμικς.

Το τι κάνει τον καθένα να γελάσει είναι μια υπόθεση άκρως υποκειμενική και η λίστα με τις επιλογές πολύ μεγάλη.

Αποθηκεύστε στα «Αγαπημένα» τον υπολογιστή σας χιουμοριστικά sίtes.

Κάντε γελωτοθεραπεία. Κι όμως, το γέλιο μαθαίνεται, αρκεί να είστε ανοιχτοί και πρόθυμοι.

Ακόμα και αν δεν γελάτε εύκολα, τουλάχιστον χαμογελάστε. Όπως υποστηρίζουν οι ειδικοί, το χαμόγελο απελευθερώνει στον οργανισμό ενδορφίνες, ορμόνες που μας κάνουν να νιώθουμε καλά.

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά, με ενεργό σύνδεσμο (link) beauty-secrets.gr

ΔΗΜΟΦΗΛΗ ΑΡΘΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.