Σταμάτησε το αίσθημα λιγούρας όταν κάνεις δίαιτα

Σταμάτησε το αίσθημα λιγούρας όταν κάνεις δίαιτά

Σταμάτησε το αίσθημα λιγούρας όταν κάνεις δίαιτα

Έχεις αίσθημα λιγούρας και είναι στιγμές που το μυαλό σου αρνείται να σκεφτεί κάτι άλλο απ’ το φαγητό. Η δίαιτα σου βρίσκεται σε… κρίση, αλλά εσύ δεν θα το επιτρέψεις.




Το αίσθημα λιγούρας είναι η υπ’ αριθμόν ένα απειλή για τη δίαιτα σου. Μάθε πως θα σταματήσεις το αίσθημα λιγούρας όταν κάνεις δίαιτα.

Αναγνώρισε τες
Οι ώρες και οι καταστάσεις που ευνοούν το αίσθημα λιγούρας, αλλά και το ενδεχόμενο να… ενδώσεις, είναι:

1. ΤΟ ΠΡΩΙ
Αν δεν καταναλώνεις πρωινό, είναι λογικό να νιώθεις έντονες λιγούρες μέσα στις επόμενες ώρες. Το φαινόμενο δικαιολογείτε απολύτως, αφού ο οργανισμός έχει ανάγκη από ενέργεια.

2. ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ ΥΠΝΟ

Ο εγκέφαλος ενώ κοιμάσαι, καταναλώνει γλυκόζη, που αποτελεί το μόνο του καύσιμο για να λειτουργήσει. Έτσι όταν ξυπνάς, στέλνει σήματα ζητώντας να την αναπληρώσει. Γι’ αυτό, άλλωστε, μετά τον ύπνο, θέλεις να φας οπωσδήποτε κάτι γλυκό.

3. ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ

Ισχύει κυρίως για όσες επιστρέφουν από τη δουλειά νωρίς το μεσημέρι και μένουν αρκετές ώρες μόνες στο σπίτι. Με ένα σνακ περνάει πιο…γλυκά η ώρα.

4. ΤΟ ΒΡΑΔΥ

Όταν τελειώνεις τη δουλειά εύκολα παρασύρεσαι σε διατροφικές ατασθαλίες και τσιμπολογήματα ειδικά τις ώρες που βλέπεις τηλεόραση.

Άδειασε τα ντουλάπια από τα παχυντικά τρόφιμα. Όταν θα νιώσεις το αίσθημα λιγούρας για κάτι τέτοιο, θα σου σταματήσει η σκέψη πως, για να το προμηθευτείς πρέπει να πας στο περίπτερο.

Οργάνωσε σωστά το απόγευμα σου. Όταν βρίσκεσαι στο σπίτι, κάνε προγράμματα που σου αποσπούν την προσοχή από το διαβάσεις ένα βιβλίο, τακτοποίησε,ή γυμνάσου.

Όταν σου έρχεται η επιθυμία για φαγητό, αντιστάσου. Αν πρόκειται για απλή λιγούρα θα το ξεχάσεις, αφού η προσοχή σου θα εστιαστεί εύκολα σε κάτι άλλο.

Σε περίπτωση, όμως που συνεχίσεις να νιώθεις αυτή την ανάγκη, πεινάς πραγματικά. Επομένως καλό είναι να φας κάτι ελαφρύ.

Πίνε πολύ νερό. Αυτό που συμβαίνει συχνά όταν αισθάνεσαι λιγούρα, είναι ότι τελικά διψάς και δεν πεινάς.

Πήγαινε για ψώνια… βάσει σχεδίου.Ετοίμαζε μια λίστα για να μην αγοράζεις περιττά τρόφιμα. Επίσης μη βγαίνεις στην αγορά νηστική γιατί είσαι πιο…ευάλωτη στις λιχουδιές.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ

ΔΗΜΟΦΗΛΗ ΑΡΘΡΑ

Barbara Liosi

Το beauty-secrets.gr είναι ένα beauty blog με μυστικά ομορφιάς για τη μόδα και το μακιγιάζ.Όμορφα μυστικά για το πρόσωπο το σώμα και τα μαλλιά.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.