Σάββατο, 2 Ιουλίου

5 συνταγές για νόστιμα και υγιεινά Smoothies

5-συνταγές-για-νόστιμα-και-υγιεινά-Smoothies-www.beauty-secrets.gr Νόστιμα,και υγιεινά smoothies είναι ένα ιδανικό πρωινό,ή ένα γρήγορο σνακ το απόγευμα.Ένα δροσερό φρουτοποτό με ισορροπημένα θρεπτικά συστατικά,βιταμίνες,μέταλλακαι πρωτεΐνες,που είναι απαραίτητα για τον οργανισμό μας.Χρειάζεστε μόνο ένα με δύο λεπτά για να δημιουργήσετε ένα απολαυστικό ρόφημα που θα σας βοηθήσει να ξεκινήσετε την ημέρα σας.Σήμερα θα μάθετε 5 υγιεινές συνταγές smoothie που μπορείτε να δοκιμάσετε στο σπίτι. Smoothie με ροδάκινο και μάνγκο Smoothie με ροδάκινο και μάνγκο Αυτή η τροπική συνταγή είναι βέβαιο ότι θα σας μεταφέρει νοερά σε ένα εξωτικό νησί. Θα χρειαστείτε: ½ φλιτζάνι γιαούρτι χωρίς λιπαρά ½ φλιτζάνι φέτες ροδάκινο ½ φλιτζάνι φέτες μάνγκο ½ κούπα νέκταρ ροδάκινο 1 κουταλιά της σούπας μέλι Εκτέλεση: Ανακατεύετε όλα τα υλικά σε ένα μπλέντερ και προσθέστε μερικά παγάκια.Ανακατέψτε για τουλάχιστον δύο λεπτά ή μέχρι το μείγμα να γίνει λείο. Smoothie με μπανάνα Smoothie με μπανάνα Αυτό το απολαυστικό ρόφημα θα σας δώσει όλες τις πρωτεΐνες που χρειάζεστε. Θα χρειαστείτε: 1 ώριμη μπανάνα (κομμένη σε μικρά κομμάτια) ½ φλιτζάνι άπαχο γάλα χαμηλό σε λιπαρά ή1 φλιτζάνι γιαούρτι χωρίς λιπαρά ½ φλιτζάνι θρυμματισμένο πάγο 1 κουταλιά της σούπας μέλι 1 πρέζα μοσχοκάρυδο Εκτέλεση: Βάλτε όλα τα υλικά στο μπλέντερ, εκτός από το γιαούρτι.Χτυπήστε τα για δύο λεπτά μέχρι να γίνουν λεία. Προσθέστε το γιαούρτι και χτυπήστε για μερικά δευτερόλεπτα. Smoothie με γάλα σόγιας και φράουλες Smoothie με γάλα σόγιας και φράουλες Αυτή είναι μια απλή και ελαφριά συνταγή Θα χρειαστείτε: 1 φλιτζάνι φράουλες ½ φλιτζάνι φέτες ροδάκινου ½ φλιτζάνι γάλα σόγιας 3 παγάκια Εκτέλεση: Βάλτε όλα τα υλικά στο μπλέντερ, εκτός από το γάλα σόγιας.Χτυπήστε τα για δύο λεπτά μέχρι να γίνουν λεία. Προσθέστε το γάλα σόγιας και χτυπήστε για μερικά δευτερόλεπτα Smoothie με λαχανικά και φρούτα Smoothie με λαχανικά και φρούτα Βάλτε τα λαχανικά και τα φρούτα στην καθημερινότητα σας για πιο υγιή καρδιά Θα χρειαστείτε: 5 φύλλα λάχανο ½ φλιτζάνι φύλλα μαϊντανού 1 φλιτζάνι κατεψυγμένα βατόμουρα 1 ώριμη μπανάνα 1 κουταλάκι του γλυκού λιναρόσπορο Εκτέλεση: Ανακατεύετε όλα τα υλικά σε ένα μπλέντερ.Ανακατέψτε για τουλάχιστον δύο λεπτά ή μέχρι το μείγμα να γίνει λείο. Προσθέστε νερό αν το μείγμα είναι πολύ παχύ. Smoothie για να τονώσετε το ανοσοποιητικό Smoothie για να τονώσετε το ανοσοποιητικό Αυτό το κοκτέιλ πρωτεϊνών με φρέσκα φρούτα τονώνει το ανοσοποιητικό και βοηθά την κυκλοφορία του αίματος. Θα χρειαστείτε: 1 ώριμη μπανάνα 2 φλιτζάνια φύλλα κατσαρό λάχανο ½ φλιτζάνι κατεψυγμένα βατόμουρα 2 κουταλάκια του γλυκού ψιλοκομμένο τριμμένο τζίντζερ 1 φλιτζάνι γάλα αμυγδάλου 1 κουταλιά της σούπας μέλι 1 πρέζα κανέλα Εκτέλεση: Τοποθετήστε όλα τα υλικά στο μπλέντερ και ανακατέψτε μέχρι να γίνουν λεία. Προσθέστε περισσότερο γάλα αμυγδάλου, εάν το μείγμα είναι πολύ πηχτό.

2 Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.