Σάββατο, 6 Μαρτίου

Τσιμπολόγημα: Δείτε πως μπορείτε να το αποφύγετε

Τσιμπολόγημα: Δείτε πως μπορείτε να το αποφύγετε

Τσιμπολόγημα: Δείτε πως μπορείτε να το αποφύγετε

Τσιμπολόγημα, η επαναλαμβανόμενη κατανάλωση τροφής σε ακατάστατες ώρες, μεταξύ των κύριων γευμάτων. Συνήθως τα τρόφιμα που καταναλώνουμε είναι τρόφιμα πλούσια σε θερμίδες και φτωχά σε θρεπτικά συστατικά.




Στο τσιμπολόγημα μας οδηγεί η συνήθεια που έχει σχέση με τα συναισθήματα μας. Νιώθουμε ικανοποίηση να καταναλώνουμε κάτι γλυκό ή αλμυρό. Στην δουλειά, μας καταλαμβάνει αυτό το αίσθημα λόγω έλλειψης χρόνου αλλά και του άγχους.

Άλλος παράγοντας είναι και η τηλεόραση, παρακολουθώντας ένα έργο τρώμε ασυναίσθητα χωρίς να καταλαβαίνουμε την ποσότητα.

Πως να το αντιμετωπίσουμε:

Το Πρωινό: Ξεκινήστε την μέρα σας με ένα καλό πρωινό που μειώνει το τσιμπολόγημα μέσα στην ημέρα. Το έχετε ανάγκη, μετά από μια πολύωρη αποχή από το φαγητό λόγω του νυχτερινού ύπνου.

Καταναλώστε μικρά και συχνά γεύματα:

Καταναλώνετε υγιεινά σνακ, περίπου κάθε 3 ώρες. Διότι μ’ αυτό τον τρόπο, με τα συχνά γεύματα (πρωινό — μεσημεριανό — βραδινό) και με σνακ ανάμεσα. Σε αυτά σταθεροποιείται η γλυκόζη του αίματος και η φυσιολογική έκκριση της ινσουλίνης. Έτσι δεν εμφανίζονται υπογλυκαιμίες ή υπεργλυκαιμίες, κάτι που οδηγεί στην εμφάνιση περιττού λίπους.

Ενυδατωθείτε σωστά:

Αν ενυδατώνουμε τον οργανισμό μας θα νιώθουμε πληρότητα. Πολλές φορές μπερδεύουμε το αίσθημα της δίψας με το αίσθημα της πείνας.

Επιλέξτε θρεπτικά σνακς:

Επιλέγετε τρόφιμα με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες.  Συνδυάστε τα γεύματα σας να έχουν άπαχη πρωτεΐνη, άμυλο και φυτικές ίνες. Μερικά παραδείγματα τέτοιων τροφών είναι: τα φρούτα, φρέσκα ή αποξηραμένα, μαζί με ωμούς ανάλατους ξηρούς καρπούς, μπάρα δημητριακών ολικής άλεσης. Μαζί με φρούτο ή φυσικό χυμό, τοστ με τυρί χαμηλό σε λιπαρά και λαχανικά ή ψωμί με μέλι, ταχίνι και κανέλα, μαύρη σοκολάτα. Μαζί με λίγους ωμούς ξηρούς καρπούς ή sticks λαχανικών αγγούρι, καρότο ,πολύχρωμες πιπεριές με γιαούρτι.

Τρώτε το γεύμα σας σε ήρεμο περιβάλλον: Τρώτε το φαγητό σας με ηρεμία, να το απολαύσετε, να χορτάσετε και να μην χρειαστεί να καταναλώσετε περισσότερη ποσότητα φαγητού, που στην πραγματικότητα δεν την θέλετε.

Κλείστε την τηλεόραση: Για να μην σας αποσπά κανείς την προσοχή, για να μπορέσει να δώσει το σήμα ο εγκέφαλος σας στο στομάχι ότι έχει χορτάσει , κάτι το οποίο απαιτεί από εσάς 20 λεπτά.

Εφοδιάστε τα ντουλάπια με υγιεινές τροφές: Ώστε, όταν πεινάσετε να βρείτε υγιεινά τρόφιμα στα ντουλάπια σας. Πολλές φορές όταν πεινάσουμε καταναλώνουμε ότι πιο ανθυγιεινό βρούμε.

Οργανώστε τα γεύματα της επόμενης ημέρας: Ετοιμάστε τα γεύματα και τα σνακ, της επόμενης ημέρας. Έτσι όταν θα πεινάσετε θα έχετε έτοιμο το γεύμα σας και δεν θα ενδώσετε σε πειρασμούς.

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά, με ενεργό σύνδεσμο (link) beauty-secrets.gr

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ

ΔΗΜΟΦΗΛΗ ΑΡΘΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *