Τετάρτη, 6 Ιουλίου

Ξηροί καρποί και τα οφέλη για την υγεία μας!

Ξηροί καρποί και τα οφέλη για την υγεία μας!

Ξηροί καρποί και τα οφέλη για την υγεία μας!

Οι ξηροί καρποί εκτός από πολλές θερμίδες και λιπαρά, έχουν και πολλά οφέλη για τον οργανισμό. Ο λόγος για το αγαπημένο σνακ όλων μας, τους ξηρούς καρπούς, που αποτελούν εξαιρετική πηγή θρεπτικών συστατικών.




Με αφορμή την πρόσφατη ανακάλυψη, ότι τα φιστίκια βοηθούν στην μείωση της χοληστερόλης, οι επιστήμονες συνέταξαν μία λίστα με όλα τα είδη ξηρών καρπών, που κάνουν καλό στην υγεία.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ: Βότανα κατά του διαβήτη!!

Μακαντέμια: Μία από τις καλύτερες πηγές λιπαρών οξέων Ωμέγα 3,6,8 που συμβάλλουν στην καλή ισορροπία του ορμονικού συστήματος, αλλά και στην καλή λειτουργία του εγκεφάλου. Επιμονοακόρεστα πλέον, περιέχουν λιπαρά, πολύ περισσότερο δηλαδή, ακόμα και από το ελαιόλαδο, γεγονός που τα καθιστά νούμερο ένα προστάτες της καρδιάς.

Θερμίδες :390 ανά 50 γραμμάρια.

Καρύδια: Πλούσια σε μονοακόρεστα λιπαρά, που βοηθούν στην μείωση της κακής χοληστερίνης και καλή πηγή αργινίνης, που κάνει πιο ευέλικτες τις αρτηρίες. Επιπλέον τα καρύδια περιέχουν
μεγάλες ποσότητες φολικού οξέως, που είναι απαραίτητο στις εγκυμονούσες.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ: Μπουκιά και χαρά:Αλλάξτε διάθεση με διατροφή!

Θερμίδες :345 ανά 50 γραμμάρια.

Αμύγδαλα: Μία χούφτα την ημέρα, μειώνει τις πιθανότητες εμφάνισης καρδιοπαθειών, καθώς είναι πλούσια σε λιπαρά οξέα Ωμέγα -3 και φυτικές στερόλες. Τα αμύγδαλα είναι επίσης πηγή βιταμίνης Ε, η οποία βοηθάει στη διατήρηση της πνευματικής υγείας και στην πρόληψη της άνοιας.

Θερμίδες: 305 ανά 50 γραμμάρια.

Κάσιους: θεωρούνται εξαιρετικά για τη διατήρηση της υγείας των οστών, λόγω της υψηλής περιεκτικότητας τους σε και σίδηρο. Έχουν επίσης την μικρότερη περιεκτικότητα σε λιπαρά.

Θερμίδες: 280 ανά 50 γραμμάρια.

Φουντούκια: Τα φουντούκια περιέχουν μια ουσία που είναι παρόμοια με ένα ενεργό συστατικό, το οποίο υπάρχει σε κάποια αντικαρκινικά φάρμακα. Δυστυχώς όμως πρέπει να καταναλώσει κάποιος πολύ μεγάλες ποσότητες, για να ωφεληθεί.

Θερμίδες :36Ο ανά 50 γραμμάρια.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ: Τα αντιφλεγμονώδη της φύσης

Αράπικα φιστίκια: Αποτελούν πολύ καλή πηγή πρωτεϊνών και βιταμινών Β1 ,Β6 και νιασίνης, που προστατεύει το κεντρικό νευρικό σύστημα.

Θερμίδες : 310 ανά 50 γραμμάρια.

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά, με ενεργό σύνδεσμο (link) beauty-secrets.gr

ΔΗΜΟΦΗΛΗ ΑΡΘΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.