Τρίτη, 18 Ιανουαρίου

Αγγελικό κορμί μόνο σε 2 εβδομάδες!

Αγγελικό κορμί μόνο σε 2 εβδομάδες!

Αγγελικό κορμί μόνο σε 2 εβδομάδες!

Για να αποκτήσεις αγγελικό κορμί πρέπει να γυμνάζεσαι. Αυτό ήδη το ξέρεις. Γνώριζες όμως ότι μπορείς να το καταφέρεις και με τη σωστή διατροφή; (Μας αρέσει να σε εκπλήσσουμε, το παραδεχόμαστε!)




Θεωρούμε τα θέματα διατροφής ιδιαίτερα σοβαρά γι’ αυτό πάντα απευθυνόμαστε στους ειδικούς!
Μια εξαιρετική διαιτολόγος-διατροφολόγος, μας προτείνει ένα πλάνο 14 ημερών. Εφάρμοσέ το
και σε δύο βδομάδες θα αποκτήσεις σφριγηλό και αγγελικό κορμί, σφριγηλό μόνο σε 2 εβδομάδες!

Πρώτη Εβδομάδα

ΔΕΥΤΕΡΑ

  • ΠΡΩΙΝΟ 1 ποτήρι γάλα (1 ,5% λιπαρά) με 5 κ.σ. κουάκερ και 1 κ.γ. μέλι
  • ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ 8-10 αμύγδαλα
  • ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ 1 μπολ σαλάτα με ζυμαρικά και θαλασσινά με 1 κ.σ. λάδι
  • ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ 1 μπάρα δημητριακών
  • ΒΡΑΔΙΝΟ 2 μπιφτέκια μοσχαρίσια ψητά και 1 μπολ αγγουροντομάτα με 1 κ.σ. λάδι

ΤΡΙΤΗ

  • ΠΡΩΙΝΟ 1 ποτήρι χυμό χωρίς ζάχαρη και 1 τοστ με γαλοπούλα και τυρί light
  • ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ 2 κριτσίνια με σουσάμι
  • ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ 1 μερίδα ριζότο κοτόπουλου με ντομάτα και 1 μπολ ανάμεικτη σαλάτα
  • ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ Ένα γιαούρτι (2% λιπαρά) με 3-4 αμύγδαλα και 1 κ.σ. μέλι
  • ΒΡΑΔΙΝΟ Τονοσαλάτα με 120 γρ. τόνο, μαρούλι και 1 φέτα ψωμί

ΤΕΤΑΡΤΗ

  • ΠΡΩΙΝΟ 1 ποτήρι γάλα (1 ,5% λιπαρά) με 2 φέτες ψωμί με 1 κ.σ. μέλι
  • ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ 1 μπανάνα
  • ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ 1 μερίδα μακαρόνια με κιμά και 1 μπολ σαλάτα με 1 κ.σ. λάδι
  • ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 3-4 καρύδια
  • ΒΡΑΔΙΝΟ:1 μερίδα κοτόπουλο φιλέτο και 1 μπολ αγγουροντομάτα με 1 κ.σ. λάδι

ΠΕΜΠΤΗ

  • ΠΡΩΙΝΟ:1 ποτήρι γάλα (1 ,5% λιπαρά) με 5 κ.σ. κουάκερ και 1 κ.γ. μέλι
  • ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ:1 γιαούρτι 2% με 1 κ.γ. μέλι
  • ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ:1 μερίδα σολομό ψητό, 1 μπολ βλίτα με 1 κ.σ. λάδι και 1 φέτα ψωμί
  • ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ:1 μπάρα δημητριακών
  • ΒΡΑΔΙΝΟ:2 μπιφτέκια μοσχαρίσια ψητά και 1 μπολ βλίτα με 1 κ.σ. λάδι

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

  • ΠΡΩΙΝΟ:1 ποτήρι χυμό, 1 αυγό βραστό και 1 φέτα ψωμί με 1 φέτα τυρί light και 1 φέτα γαλοπούλα
  • ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 8-10 αμύγδαλα
  • ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ:1 μερίδα ψαρονέφρι ψητό με 4 κ.σ. ρύζι και 1 μπολ πράσινη σαλάτα με 1 κ.σ. λάδι
  • ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ:1 παγωτό γρανίτα
  • ΒΡΑΔΙΝΟ:1 μερίδα κοτόπουλο φιλέτο και 1 μπολ αγγουροντομάτα με 1 κ.σ. λάδι

ΣΑΒΒΑΤΟ

  • ΠΡΩΙΝΟ:1 ποτήρι γάλα (1 ,5% λιπαρά) και 4 κ.σ. δημητριακά βρόμης
  • ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 3-4 καρύδια
  • ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ:2 μεσαία γεμιστά, 40 γρ. φέτα, 1 φέτα ψωμί και 1 μπολ αγγουροντομάτα με 1 κ.σ. λάδι
  • ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ:1 μπάρα δημητριακών
  • ΒΡΑΔΙΝΟ:1 ποτήρι γάλα (0%- 1 ,5% λιπαρά) και 1 τοστ με γαλοπούλα και τυρί light

ΚΥΡΙΑΚΗ

  • ΠΡΩΙΝΟ:1 ποτήρι γάλα (1 ,5% λιπαρά) με 5 κ.σ. κουάκερ και 1 κ.γ. μέλι
  • ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ:8-10 αμύγδαλα
  • ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: Κλαμπ με κοτόπουλο και 1 μπολ σαλάτα με 1 κ.σ. λάδι
  • ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ:1 μπάρα δημητριακών
  • ΒΡΑΔΙΝΟ:2 αυγά με ντομάτα και 30 γρ. ανθότυρο, 1 φρυγανιά και 1 μπολ ανάμεικτη σαλάτα

Αγγελικό κορμί μόνο σε 2 εβδομάδες!

Δεύτερη Εβδομάδα

ΔΕΥΤΕΡΑ

  • ΠΡΩΙΝΟ:1 ποτήρι γάλα (1 ,5% λιπαρά) και 1 τοστ με γαλοπούλα και τυρί light
  • ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ:8-10 αμύγδαλα
  • ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: 1 μπολ σαλάτα με ζυμαρικά και τόνο με 1 κ.σ. λάδι
  • ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 3 μπισκότα πτι-μπερ
  • ΒΡΑΔΙΝΟ: Τονοσαλάτα με 120 γρ. τόνο, μαρούλι και 1 φέτα ψωμί

ΤΡΙΤΗ

  • ΠΡΩΙΝΟ: 1 ποτήρι χυμό και 1 κουλούρι με σουσάμι
  • ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 10 καρύδια
  • ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: 1 σουβλάκι με χοιρινό και 1 μπολ σαλάτα με 1 κ.σ. λάδι
  • ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ:1 μπάλα παγωτό
  • ΒΡΑΔΙΝΟ: 1 ντάκο με 1 κ.σ. λάδι, 30 γρο φέτα, ντομάτα, αγγουράκι και 3-4 ελιές

ΤΕΤΑΡΤΗ

  • ΠΡΩΙΝΟ: 1 ποτήρι γάλα (1 ,5% λιπαρά) και 1 τοστ με γαλοπούλα και τυρί light
  • ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 8-10 αμύγδαλα
  • ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: 1 μερίδα αρακά, 40 γρ. φέτα, 1 φέτα ψωμί και 1 μπολ σαλάτα με 1 κ.σ. λάδι
  • ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 3 μπισκότα πτι-μπερ
  • ΒΡΑΔΙΝΟ:1 ποτήρι γάλα (0%-1 ,5% λιπαρά) με 4 κ.σ. κουάκερ και 1 κ.γ. μέλι

ΠΕΜΠΤΗ

  • ΠΡΩΙΝΟ: 1 ποτήρι γάλα (1 ,5% λιπαρά) με 5 κ.σ. κουάκερ και 1 κ.γ. μέλι
  • ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 3-4 καρύδια
  • ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: 1 μερίδα γίγαντες, 30 γρ. φέτα, 1 φέτα ψωμί και 1 μπολ ανάμεικτη σαλάτα με 1 κ.σ. λάδι
  • ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 8-10 αμύγδαλα
  • ΒΡΑΔΙΝΟ: με 120 γρ. τόνο, μαρούλι και 1 φέτα ψωμί

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

  • ΠΡΩΙΝΟ:1 ποτήρι γάλα (1 ,5% λιπαρά) με 5 κ.σ. κουάκερ και 1 κ.γ. μέλι
  • ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ:3 μπισκότα πτι-μπερ
  • ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: 160 γρ. μπιφτέκια μοσχαρίσια ψητά με 3 κ.σ. ρύζι και 1 μπολ αγγουροντομάτα με 1 κ.σ. λάδι
  • ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 3-4 καρύδια
  • ΒΡΑΔΙΝΟ: 1 ποτήρι γάλα (00/0-1 ,5% λιπαρά) με 4 κ.σ. κουάκερ με 1 κ.γ. μέλι

ΣΑΒΒΑΤΟ

  • ΠΡΩΙΝΟ:1 ποτήρι γάλα (1 ,5% λιπαρά) και 1 μπάρα δημητριακών
  • ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ:8-10 αμύγδαλα
  • ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: Μουσακά με κιμά γαλοπούλας και 1 μπολ σαλάτα ανάμεικτη με 1 κ.σ. λάδι
  • ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 1 γιαούρτι (2% λιπαρά) με 1 κ.γ. μέλι
  • ΒΡΑΔΙΝΟ: Τονοσαλάτα με 120 γρ. τόνο, μαρούλι και 1 φέτα ψωμί

ΚΥΡΙΑΚΗ

  • ΠΡΩΙΝΟ:1 ποτήρι γάλα (1 ,5% λιπαρά) με 5 κ.σ. κουάκερ και 1 κ.γ. μέλι
  • ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ:8-10 αμύγδαλα
  • ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ:220 γρ. γαύρο πλακί και 1 μπολ σαλάτα με 1 κ.σ. λάδι
  • ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 250 γρ. ζελέ χωρίς ζάχαρη
  • ΒΡΑΔΙΝΟ: 1 ντάκο με 1 κ.σ. λάδι, 30 γρ. φέτα, ντομάτα, αγγουράκι και 3-4 ελιές

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά, με ενεργό σύνδεσμο (link) beauty-secrets.gr

ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ

ΔΗΜΟΦΗΛΗ ΑΡΘΡΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *